Mazda продовжить розвиток напрямку роторних двигунів
Остання спортивна Mazda з роторним двигуном побачила світ у далекому 2012 році, коли було знято з виробництва RX-8 Spirit R, яка випускалась лише для JDM (від Japanese Domestic Market – внутрішній ринок японії). Однак лише у 2018 році команду розробників, відповідальних за роторний двигун, було розформовано. Минулого року роторний двигун повернувся в якості генератору для електромобіля MX-30, щоб вирішити проблеми з запасом ходу, які переслідували цей невеликий кросовер.
Виступаючи на Tokyo Auto Salon 2024 року, президент і генеральний директор Mazda Кацухіро Моро (Katsuhiro Moro) застав усіх зненацька, оголосивши, що 1 лютого буде створено спеціальну команду інженерів, відповідальних за розробку роторних двигунів. Перед тим, як поділитися цією важливою новиною, він висловив вдячність за чудові відгуки після презентації приголомшливого концепту Iconic SP.
«Щоб подолати виклики вуглецево-нейтральної ери, інженери з розробки роторних двигунів набули широкого технічного бачення, яке виходить за межі типів двигунів і передових технологій ДВЗ – возз’єднаються. Це не так просто, але я сподіваюся, що ми зможемо зробити крок вперед в нову главу автомобільних викликів», – сказав Кацухіро Моро.
Значна частина виступу генерального директора Mazda була присвячена Iconic SP. Він зосередився на тому, що його роторний двигун працює як генератор, а не приводить в рух колеса. Під час прес-конференції на екрані з’явилися деякі з уже відомих технічних характеристик: 4180 міліметрів в довжину, 1850 мм в ширину і 1150 мм у висоту, з колісною базою 2590 мм та спорядженою масою 1450 кілограмів.
Керівництво Mazda назвало його двороторним компактним спортивним автомобілем потужністю 365 к.с. з «першокласними» характеристиками, навіть порівнявши Iconic SP з Porsche 911. Він також сказав, що це чудове купе достатньо велике для двох людей та їхнього багажу. Ви будете їхати додому «з посмішкою на обличчі» без «незручностей» електричного спортивного автомобіля, які можуть викликати у вас занепокоєння щодо запасу ходу.
Також відомо, що цей роторний двигун був розроблений для роботи не лише на бензині, але й на водні, біопаливі та навіть зрідженому нафтовому газі (LPG). Не секрет, що роторний двигун страждає підвищеним апетитом, в тому числі на масло. Але це характерно для минулих поколінь, які використовувались на спортивних авто та потерпали від надмірних навантажень. В якості ж генератора, при постійних та рівномірних обертах, роторний двигун може виступати в якості досить ефективного генератора.
Що стосується назви концепту, то Iconic SP – це навмисно розпливчасте ім’я, щоб уникнути прямого зв’язку з MX-5 і давно неіснуючим RX. Можна припустити, що серійна версія нового купе з’явиться не раніше 2026 року.
Нове покоління Mazda MX-5 може стати електричним
Поиск
Подобные статьи
IVECO виграла найбільший автобусний тендер в Німеччині
Рамкова угода включає до 200 12-метрових автобу...Що зміниться на авторинку після прийняття закону 9083?
Вчора сталася доленосна подія – Верховна Рада У...Ще один сервісний центр МВС переїхав в укриття та надає послуги під час тривоги
Нова адреса: с. Пісочин, вул. Транспортна, 116 ...Міноборони допустило до експлуатації безшумний роботизований транспортер
CRAB-LS призначений для виконання завдань насам...Honda і Nissan почали переговори про злиття
Переговори, про які вперше повідомила газета Ni...