Mercedes-Benz відмічає, що клієнти не так захоплені новими електромобілями, як очікувалось
У вересні дилерам знадобилося 82 дні, щоб продати електромобілі Mercedes в середньому, що набагато довше, ніж у середньому в класі люкс – 57 днів, а у конкурента BMW – лише 38 днів. Електрична лінійка автовиробника в США наразі включає EQS та EQS SUV, EQE та EQE SUV, EQB і висококласний EQS SUV Maybach.
Навіть в багатих США клієнти Mercedes дивуються цінам на EQ лінійку, які починаються приблизно від $53 000. Дилери кажуть, що знижки допомогли б їм у продажах але виробник поки що не спішить їх пропонувати.
Як дилери стимулюють покупців на купівлю електрокарів?
Менеджери автосалонів кажуть, що головною причиною значного падіння попиту стала негнучка цінова політика: «Електромобілі приходять до нас незалежно від того, чи ми замовляли їх. Занадто велика цінова надбавка, особливо у верхній частині лінійки електромобілів, і майже відсутня підтримка лізингу, відлякують багатьох клієнтів».
Дехто в Mercedes вважає, що проблема в продуктах, адже вони не стають такими бажаними, як S-Class або AMG GT Coupe. Інсайдери також зазначили, що EQS не той автомобіль, який викликає бажання, на відміну від його бензинового аналога, а це проблема для товару з шестизначним цінником.
Можливо, для покупців Mercedes ціна не є такою великою проблемою, як для клієнтів інших брендів, але зараз всі думають про гроші. Відсоткові ставки високі, все інше в житті покупців теж дорожчає, інфляція підштовхує ціни – все це примушує людей уважніше вивчати цінники. Також треба відзначити, що ринок електромобілів давно вийшов зі стадії підтримки ентузіастами, а звичайні споживачі не хочуть бути піддослідними кроликами для тестування нових технологій. Та й не сказати щоб електромобілі Mercedes вирізнялись яскравими інноваціями в сфері, де тренди задають Tesla та китайські виробники на чолі з BYD.
Цікаво, що задля мінімізації ризиків під час переходу до чистих електромобілів, Mercedes-Benz, на відміну від конкурентів з BMW та Audi, виділив окрему лінійку EQ, які досить сильно відрізняються дизайном від традиційних автомобілів марки. Можливо це також вплинуло на рівень продажів. З іншого боку, продажі звичних, в тому числі ззовні, автомобілів з три-променевою зіркою, лишаються добрими і бренд не отримує негативного зворотного зв’язку від фанатів марки через екстравагантні експерименти із зовнішністю, як BMW з її лінійкою iX. Принаймні, враження від нового флагману баварців, седану сьомої серії, розділились.
Цікаво, що 90% дилерів Mercedes-Benz заявили, що мають EV або PHEV в наявності. Мерседес пропонує п’ять моделей електромобілів з акумуляторними батареями на ринку, і ще більше готується до випуску. Незважаючи на досить агресивний вхід в сегмент електромобілів, Mercedes зіткнувся з проблемою реалізації, через небажання пристосовуватись до висококонкурентного середовища. Один дилер сказав, що у нього на складі є шестимісячний запас електромобілів, але лише 50-денний запас моделей з двигунами внутрішнього згорання.
Іронія ситуації полягає в тому, що Mercedes-Benz, точніше Daimler AG, були співзасновниками Tesla і володіли до 2014 року значним пакетом акцій компанії, який давав право участі в раді директорів та впливати на важливі рішення.
Toп яскравих гасел автомобільних брендів усіх часів
Поиск
Подобные статьи
За 2024 рік АВТ Баварія витратила на благодійність більше 150 млн. грн.
«Соціальна відповідальність є невід’ємною...Швеція вперше поставить Україні системи ППО TRIDON Mk 2
Як уточнюється, Швеція уже раніше постачала для...Українські енергетики отримали нові бригадні автомобілі на шасі IVECO Eurocargo 4×4
Ось що робить автомобілі такими унікальними: ...Запроваджено нову процедуру списання військового майна для обслуговування гуманітарних авто
Нові правила запроваджують правові механізми сп...В Україні представили новинку – потужний евакуатор для професійного використання на шасі JAC N120
Ключові переваги автоевакуатора: — Потужн...