На Одещині встановили ще дві системи автоматичного зважування
Відтепер зважувати авто під час руху будуть комплекси, встановлені на автомобільних дорогах Н-33 Одеса – Білгород-Дністровський – Монаші – /М-15/, поблизу села Шабо, та Т-16-27 КПП «Серпневе» – Тарутине – Арциз – Сарата, поблизу селища Сарата.
Система Weigh-in-Motion передбачає цілодобовий моніторинг навантаження транспорту на дорогу. Спеціальне обладнання монтується у дорожнє покриття та над дорогою на спеціальній металевій фермі, повністю перекриваючи проїзну частину. Встановлені у ній датчики фіксують параметри транспортного засобу – вагу, габарити, швидкість, номерні знаки.
Основна мета WIM – прибрати перевантажені вантажівки з українських доріг без зупинки транспортного потоку (всі зважування відбуваються в русі). Адже без належного контролю за навантаженням проблеми зі колійностями, ямами та вибоїнами на дорогах з’являтимуться знову.
Система не лише фіксує перевантаження, а також структурує дані про трафік на конкретних ділянках автомобільних доріг.
В САД нагадують, що за порушення габаритно-вагових норм діють такі штрафи:
від 5 % до 10 % – 8 500 грн;
від 10 % до 20 % – 17 000 грн;
від 20% до 30 % – 34 000 грн;
понад 30 % встановленої норми – 51 000 грн.
В Україні поновлено контроль габаритно-вагових норм
Поиск
Подобные статьи
В Україні набирає популярності спецтехніка на повнопривідних шасі DAYUN CGC1121
Шасі DAYUN CGC1121 (4х4) — середньотоннажний по...Бригади «ловців шахедів» підсилили ще 20 пікапів Mitsubishi L200
Попередні Mitsubishi L200 вже довели ефективніс...В Україні продовжують забудовувати вантажівки на шасі SITRAK
Бортову вантажівку доповнили крано-маніпуляторн...В Україні почали випускати підйомники на шасі пікапів ISUZU
Нагадуємо, що раніше Завод спецтехніки Техкомпл...IVECO та Ford Trucks спільно розроблятимуть кабіну нової важкої вантажівки
Ця угода випливає з ексклюзивного, необов’язков...