На трасі Київ-Одеса добудовують тунельну розв’язка. Як це буде?

by / Воскресенье, 07 Сентябрь 2025 / Published in Автоновости

Проєкт передбачав створення тунельної розв’язки, якою транспорт може розгоратись у бік Києва, та дворівневої розв’язки («подкова») для розвороту у бік Одеси.

Вперше будівництво стартувало ще у 2021 році. Але з початком повномаштабної війни підрядник з Азербайджану покинув об’єкт. Минулого року замовником було прийнято рішення добудувати тунельну розв’язку. Окрім тунеля проєкт передбачав створення кругової розв’язки зі сторони міста Боярка.

Іноземний підрядник встиг влаштувати буросічні палі, а також з лівого проїзду залити опорні частини та бетонну плиту. До якості залишених попереднім підрядником конструкцій виникли серйозні питання, тож «Автомагістраль-Південь», окрім основних робіт, довелось витрати багато часу та зусиль для усунення недоліків.

— Наша компанія завершила спорудження опорних стінок тунелю та влаштовала монолітну плиту перекриття з правої частини траси. Була застосована технологія пост-напруження залізобетону (в опалубці влаштовані канали для високоміцних сталевих канатів: після набору бетоном міцності канати натягуються та заповнюються спеціальним інʼєкційним розчином – в результаті, напруження передається на конструкцію, додаючи плиті міцності та довговічності).
— Влаштовані перехідно-швидкісні смуги для виїзду з кругової розв’язки на Одеську трасу.
— Виконаний величезний обсяг земляних робіт та робіт по перенесенню та перевлаштуванню комунікацій. Зокрема, перевлаштований водопровід Південного кладовища.
— Влаштована дощова каналізація, яка включає майже сто експлуатаційних колодязів.

В Україні повертається будівництво доріг. на розв`язку на автотрасі Київ-Одеса витратять 441,6 млн. грн.

TOP