На українському ринку почали пропонувати електричні вантажівки Foton
Це вже не перший електричний вантажний автомобіль у цьому сегменті ринку. Нагадаємо, що у 2021 році в Україні пропонували вантажівку JAC N55 EV з літієвою батареєю на 180 А*год. При повній масі в 5,5 т електровантажівка мала вантажопідйомність 2150 кг та здатна була проїхати на одній зарядці 200 км, а 80% заряду JAC N55 набирав лише за півтори години. Його вартість тоді сягала $59000.
Foton Aumark ES1.100 має меншу вантажопідйомність, але більший запас ходу й ціна значно доступніша. Так, за електричну вантажівку зараз просять $37500.
Причому у цю вартість входить непогана комплектація з кондиціонером, 3-містною кабіною, електропідсилювачем керма, 4 подушки безпеки, парктроніки та камера огляду позаду. Foton Aumark ES1.100 оснащено електричним синхронним двигуном потужністю 120 кВт, який розгоняє вантажівку до 90 кмгод. АКБ тут ємністю у 100 кВт*год.
Електрична вантажівка пропонується у вигляді шасі під установку платформи або фургону. Габаритні розміри довжина — 5995 мм, ширина — 2200 мм.
Як і прогнозував AUTO-Consulting, після прийняття Закону №10321 на українському ринку почнуть з’являтися нові пропозиції електричного комерційного транспорту. Поява Foton Aumark ES1.100 — це перша «ластівка» у середньому сегменті, далі буде…
Які вже є пропозиції електричних авто в легкому сегменті GWV до 3,5 т
Як починався сегмент електричних вантажівок в Україні. Хто був першим?
Поиск
Подобные статьи
IVECO виграла найбільший автобусний тендер в Німеччині
Рамкова угода включає до 200 12-метрових автобу...Що зміниться на авторинку після прийняття закону 9083?
Вчора сталася доленосна подія – Верховна Рада У...Ще один сервісний центр МВС переїхав в укриття та надає послуги під час тривоги
Нова адреса: с. Пісочин, вул. Транспортна, 116 ...Міноборони допустило до експлуатації безшумний роботизований транспортер
CRAB-LS призначений для виконання завдань насам...Honda і Nissan почали переговори про злиття
Переговори, про які вперше повідомила газета Ni...