На українському ринку з`явились одразу 2 нових кроссовера Geely
За габаритами Geely New Coolray схожий на Peugeot 2008, а топ-модель Monjaro близька до Hyundai Santa Fe. Та й ціною New Coolray майже не поступається початковим версіям 2008-го, а Monjaro навіть дорожчий за Santa Fe.
Geely Coolray відомий на внутрішньому китайському ринку як Geely Binyue, як Proton X50 в Малайзії, та як BelGee X50 в Білорусі, де він збирається з цього року на заводі в Жодино.
Перше покоління компактного кроссовера з’явилось п’ять років тому і невеликим партіями потряпляло й до нас. Досить масштабне оновлення кроссовер отримав минулого роки, додавши до назви New та більш агресивну зовнішність.
Українцям пропонується Geely New Coolray 1.5Т (128 к.с., 290 Нм, Євро-6) з переднім приводом та “роботом” 7DCT. Кроссовер досягає першої “сотні” за 7,6 секунди, витрачаючи в середньому 6,1 л/100 км (за даними виробника). Об’єм багажника складає 330 л, а дорожній просвіт – 170 мм.
“Базова” комплектація Luxury за 848 700 грн досить пристойна, а топ-версія Premium за 922 500 грн відрізняється боковими подушками та шторками безпеки, системою допомоги при гальмуванні, датчиками дощу, панорамним дахом, комбінованим салоном, більшими колісними дисками (18 дюймів проти 17-ти), елементами декору тощо.
Geely Monjaro у виробництві з 2021 року та відомий на внутрішньому ринку як Geely Xingyue L, що означає «зоряний хрест». Він отримав кодову назву KX11 на етапі розробки і був спроектований Глобальним центром дизайну Geely в Шанхаї. Geely Xingyue L, він же Monjaro, побудований на платформі CMA, яку використовує купе-подібний кросовер Geely Xingyue fastback, але при цьому він значно більший.
Цікаво, що Geely Monjaro має під капотом 2,0-літровий рядний 4-циліндровий двигун VEP4 з турбонаддувом від Volvo серії Drive-E. В свій час кореспондент AUTO-Consulting був на презентації революційного на той час покоління двигунів для Drive-E, майже десять років тому, але вже тоді китайський концерн Geely володів шведським брендом.
Двигун доступний у версіях 2.0TD-T4 Evo і 2.0TD-T5, причому 2.0TD-T4 Evo розвиває 218 к.с. і 325 Н⋅м крутного моменту, а більш потужна версія 2.0TD-T5 розвиває 238 к.с. і 350 Н⋅м. Трансмісії – 7-ступінчаста DCT для двигуна 2.0TD-T4 Evo та 8-ступінчаста від Aisin для двигуна 2.0TD-T5. Потужніша версія розганяється з місця до 100 км/год за 7,7 секунди.
Причому, українським покупцям пропонується саме потужнійший Geely Monjaro 2.0TD-T5 з “автоматом” Aisin, повним приводом та непоганим кліренсом в 225 мм. Описувати єдину доступну комплектацію Premium за 1 586 700 грн занадто довго, а за доплату в 18 450 грн пропонується ексклюзивний колір кузова Emerald Blue, цікавіше оформлення інтер’єру (зі вставкками з зеленої замші) та крутіші колісні диски розмірності 245/45 R20.
Іншими словами, якщо Geely Monjaro порівнювати не з початковими версіями корейських кроссоверів, а як молодшого брата флагманського Volvo, тоді ця пропозиція виглядає набагато привабливіше.
Яких та скільки китайських автомобілів купують українці
Поиск
Подобные статьи
Напередодні холодів рекомендують проводити комплексне обслуговування паливної системи
Часткове погіршення якості пального на регіонал...В Україні з`явився новий потужний дилер MAXUS
Нещодавно імпортером було оголошено конкурс на ...IVECO передала права дистрибуції у Північній Європі незалежній компанії
IVECO завершила передачу операцій з дистрибуції...ЗСУ отримають ще 200 БТР Stryker
Очікується, що БТР передадуть підрозділам, які ...Українські рятувальники отримали 18 автоцистерн на базі шасі Daewoo
Автомобіль виготовлений на базі шасі Daewoo Max...