На яких автобусах їздили в українських містах у 20-30-і роках
Почнемо зі Львова, де їздили ось такі яскраві «маршрутки».
Як з’ясували експерти Історичного Автоклубу — це автобус Lancia Eptajota зразка 1929 року, який мав 19 місць. Потрапити на такому можна було у 30-і роки зі Львова до Скниліва.
Фірма Lancia у ті часи була відома не тільки легковими авто, а й випускала вантажівки та автобуси. Але у Львові були й автобуси інших виробників. Зокрема Fiat, Ursus та Saurer. Як починався автобусний рух у різних містах — дивіться у цьому відео:
У Чернівцях у ті часи вирокистовували автобуси Fiat 622, яких закупили одразу 10 одиниць і запустили на маршрути у місті.
Транспортна компанія придбала у червні 1933 року 10 автобусів моделі Fiat 622 із потужністю двигунів 45 кінських сил. Автобуси були розраховані на 19 пасажирів – їхні двигуни були збудовані у Турині, а кузови на заводі у Брашові.
У 1933/34 роках автобуси у Чернівцях перевезли 425 тисяч пасажирів, а у 1936/37 роках пасажиропотік автобуса зріс більш ніж у тричі і становив 1 млн. 518 тисяч пасажирів.
У лютому 1923 року, за данними Історичного Автоклубу регулярні міські автобуси Mercedes починають їздити і в Ужгороді. Довжина маршруту була близько 3 км. Автобус проходив через сучасний пішохідний міст і площу Театральну і вміщував 30 пасажирів.
А що у ці часи відбувалося у Києві. Як вже розповідав Історичний Автоклуб, автобусний рух у столиці з’явився у 1913 році, але вже у грудні 1914 року був припинений. І наступного автобуса киянам довелося чекати довгих 11 років. Докладніше про це ми вже розповідали у цьому відео:
Тільки 10 грудня 1925 року радянська влада відновила у Києві автобусний рух за допомогою автобусів Daimler-Marienfelde DC 3d, які почали курсувати містом. А от на приміських маршрутах з’являються італійські Fiat 505F.
У 20-і роки розвиток автобусного руху відновлюється не тільтки у Києві, а й у Харкові, Дніпропетровську, Одесі, знову починаються регулярні міжміські перевезення. У 1922 році у Кам’янецьк-Подільському на місцевому заводі створюють український автобус «Кам. Мотор» на шасі вантажівки Pierce-Arrow. Ось як він виглядав.
А яким же був автомобільний ринок у ті часи? — про це дивіться у цьому відео:
Які найстаріші автобуси та вантажівки дожили до наших часів, — дивіться у цьому випуску:
Поиск
Подобные статьи
Автомобілі Audi будуть називати по-новому
Наступного року сімейства Audi А4 та А6 мають в...В Україну можуть почати поставки електричних бетонозмішувачів
Вантажівка повністю відповідає високим екологіч...В Україні порахували середній вік електрокарів
Але цей показник значно нижчий, ніж вцілому в а...Німецький автопром вдало компенсував вихід з російського ринку
У BMW та Daimler Truck – рекордний прибуток, у ...Стабільність та надійність. Автокомпоненти АВТЕК та Opet плідно співпрацюють вже 5 років
Цього року виповнюється 5 років співпраці двох ...