На заміну кроссоверу Renault Kadjar йде новинка Renault Austral
Назва «Austral» походить від латинського слова «australis» (південний), асоціюється з теплом і кольорами півдня. Кроссовер побудований на платформі CMF-CD третього покоління. Вперше він був публічно представлений на Паризькому автосалоні 2022 року. Виробництво почалося в липні 2022 року в Іспанії на заводі в Паленсії (не плутати з Валенсією).
Його похідні включають Renault Espace шостого покоління, який є довгобазною сімейною версією Renault Austral з трирядними сидіннями, та Renault Rafale, купеподібний позашляховик, що замінив Arkana. Ці три автомобілі мають 75 відсотків спільних деталей.
Austral має новий логотип – символ спадщини компанії Renault та високої якості автомобілів, які вона виpобляє. Довга світлодіодна стрічка з’єднується з логотипом по обидва боки задніх дверей. Austral перейняв новий дизайн Renault, який отримав назву Sensual Tech.
Приладова панель Austral, що отримала назву OpenR, значною мірою натхненна приладовою панеллю Megane E-Tech, але її компонування дещо змінено.
Austral представляє систему чотириколісного кермування Renault третього покоління, 4CONTROL Advanced. Єдине у своєму роді серед кросоверів С-класу повнопривідне шасі забезпечує маневреність, характерну міському автомобілю.
А під капотом гібридні технології
Austral представляє друге покоління гібридного двигуна E-TECH Hybrid, створеного і запатентованого компанією Renault. Повністю оснащений новітніми технологіями, E-TECH Full Hybrid обладнаний трициліндровим бензиновим турбодвигуном об’ємом 1.2 л у парі з електромотором на 400В потужністю 160 або 200 к.с. При показниках у 42%, енергоефективність Austral робить його одним із лідерів ринку. Ця енергоефективність, що стартує з 4.5 л/100 km1, подібна до тієї, яку демонструють найновітніші дизельні двигуни. Крім того, Austral має дуже низький рівень викидів CO2 (103 г CO2/км1), при цьому даруючи ще більше задоволення від керування автомобілем.
130-сильний двигун Mild Hybrid Advanced поєднує найновіший трициліндровий бензиновий турбодвигун об’ємом 1.2 л з 48В літій-іонним акумулятором і стартером, що допомагає працювати бензиновому двигуну, коли останній потребує найбільше енергії – при старті та прискоренні – щоб додати потужності і при цьому мінімізувати витрати пального, будучи “Кращим у класі” за цим показником, починаючи з 5.2 л/100 км при викидах 118 г CO2/км.
Гібрид початкового рівня Mild Hybrid хизується потужністю 140 к.с. або 160 к.с. і використовує чотирициліндровий бензиновий інжекторний турбодвигун об’ємом 1.3 л, що вже доступний на ряді транспортних засобів Renault. Розроблений спільно з Daimler, двигун підсилений стартером і 12В літій-іонним акумулятором і пропонує “Найкращу у класі” економію пального у змішаному циклі на рівні 6 л/100 км, при викидах у 137 г CO2/км.
Які саме силові агрегати та комплектації доїдуть до України стане відомо ближче до початку продажів.
В лінійці Renault представлений новий флагман Renault Rafale
Поиск
Подобные статьи
Volkswagen впроваджує нову стратегію найменування моделей
Томас Шефер, генеральний директор бренду Volksw...На виставці IAA MOBILITY 2025 у Мюнхені буде представлений і український стартап
Раніше ми вже розповідали про їх легкий вантажн...У серпні відбувся корінний злам на українському авторинку
Що було драйвером повернення до зростання автор...В Україні почали забудовувати автопаливозаправники на шасі ще одного бренду
Виготовили 4 нові односекційні автоцистерни міс...В Україні офіційно дебютував електричний пікап JAC T9 EV
Виставка «Електроспектива» – це уніка...