На заводах Stellantis теж припинили страйк. На які поступки довелося піти концерну
«Ми з нетерпінням чекаємо, коли наші 43 000 співробітників повернуться до роботи і відновлять свою діяльність», – сказано у заяві Stellantis. Угоди Ford та Stellantis мають бути ратифіковані всіма працівниками.
Президент США Джо Байден у своїй заяві сказав, що «контракт зі Stellantis є свідченням сили профспілок і колективних переговорів, спрямованих на створення робочих місць для середнього класу».
Угода включає в себе домовленість про повторне відкриття складального заводу Stellantis в Белвідері (штат Іллінойс, США), який тепер буде виробляти середньорозмірні вантажівки, які зможуть конкурувати з моделями Ranger від Ford і Chevrolet Colorado та GMC Canyon від GM. Stellantis також погодився побудувати завод з виробництва акумуляторів поруч із заводом у Бельвідері, повідомляє UAW.
Губернатор штату Іллінойс Джей Пріцкер назвав цю угоду «величезною перемогою для Іллінойсу» і заявив, що штат запропонує стимули, які допоможуть компенсувати витрати автовиробника.
Stellantis також збереже два підприємства, які перебували під загрозою закриття – комплекс з виробництва двигунів у Трентоні, штат Мічиган, та складальний завод в Толедо, штат Огайо, сказав Бойєр.
Загалом автовиробник виділив 19 мільярдів доларів на нові інвестиції в американські підприємства та створення 5 000 робочих місць там, де раніше планувалося скоротити 5 000 робочих місць.
Об’єднані робітники автопрому розширили свій страйк проти General Motors, підключивши до нього завод з виробництва двигунів у Спрінг-Хіллі, штат Теннессі, що може зупинити велике виробництво пікапів GM і посилити його фінансові проблеми. Розширення семитижневого страйку залишає GM єдиним автовиробником в Детройті, який не має контрактної угоди.
Ці угоди принесли робітникам рекордне підвищення заробітної плати на 25% за чотири з половиною роки дії контракту і дозволили компаніям перезапустити свої конвеєри зі складання вантажівок.
Люди у GM, які знайомі з перебігом переговорів, сказали, що основними проблемами в переговорах з UAW є пенсійні виплати та питання, пов’язані з сезонними працівниками. У GM більше пенсіонерів, ніж у Ford чи Stellantis, а підвищення пенсійних виплат для працівників, найнятих до 2007 року, обійшлося GM дорожче, ніж його конкурентам.
«Ми розчаровані непотрібною та безвідповідальною відмовою GM прийти до справедливої угоди», – заявив президент UAW Шон Фейн у заяві для Reuters.
У заяві GM сказано, що два її великих заводи з виробництва пікапів можуть постраждати від страйку у Спрінг-Хіллі, і що вона хоче якнайшвидше досягти домовленості.
UAW вже страйкує на складальному заводі GM в Арлінгтоні, штат Техас, який виробляє Chevrolet Tahoe, Suburban і Cadillac Escalade. Раніше цього тижня GM заявила, що цей страйк коштує їй 400 мільйонів доларів на тиждень.
Завод у Спрінг-Хіллі, на якому працює 4 000 робітників, постачає двигуни на дев’ять складальних заводів, які виробляють кілька найбільш популярних та прибуткових автомобілів General Motors.
Поиск
Подобные статьи
Mitsubishi планує «електризувати» весь модельний ряд до 2035 року
Йдеться не лише про акумуляторні електромобілі,...В Туреччині стартують продажі національного електрокара TOGG
Постачання перших електромобілів почнеться з кі...Депутати хочуть ще спростити ввезення автомобілів в Україну
У законопроєкті №9058 передбачено внесення змін...Ford скоротить ще 1 тис. співробітників у Європі
Зараз на заводі в іспанському Альмусафесі працю...Український бронеавтомобіль «Новатор» витримав хвилю осколків від «Граду»
«Українська Бронетехніка» виклада фот...