Найпотужніша у світі ЗАЗ-1102 «Таврія»
У 1986 році у Талліні (Естонія) місцева спортивна команда вирішила створити ралійний болід ЗАЗ-1102 ERF-Mobile, який би був конкурентом відомої тоді Lada EVA потужністю 300 к.с., яку виготовив вільнюський завод VFTS.
Але оскільки у Вільнюсі співпрацювали з Lada, то естонці вирішили створити власний болід на базі «Таврії». Звісно, що від звичайної ЗАЗ-1102 у ньому майже нічого не лишилося. Двигун тут також інший, форсований і зі збільшеним обсягом 1,8 л. Спочатку він видавав 140 к.с., а потом з нього витисли і 217 к.с.
Болід отримав нову гоночну підвіску, нову трубчасту раму, пластикове облицювання і це давало йому багато переваг. Але ЗАЗ-1102 ERF-Mobileпотрібно було ще вчити їздити, бо машину будували в рекордні строки. Потім, ралійну Групу В скасували і такі «монстри» виявилися не потрібними. Естонці встигли побудувати два таких автомобіля, а ще один був не закінчений. І ось у Таліні вирішили відновити легендарну «Таврію», навчити її їздити і зараз вона експонується у Музеї моторспорту. Ось як зараз виглядає ця найпотужніша «Таврія».
А які ще цікаві авто існували в історії ЗАЗу — дивіться у цьому відео:
Поиск
Подобные статьи
Електричний гіперкар Rimac Nevera оновив 23 рекорди. Скільки тепер займає розгін до 400 кмгод?
Всі заїзди виконував стандартний гіперкар Never...Електричний Lotus Emeya зможе розігнатися до 100 кмгод за 2,7 с
Свою третю електричну модель Lotus належить до ...В Україні з`явиться найпотужнійший автогідропідіймач Hansin на вантажному шасі DAEWOO
Модель Hansin HS560 — телескопічний автог...АВТЕК виводить на український ринок новітні моделі лісових мульчерів FAE
Ця техніка стане незамінною в обробці великих л...Стало відомо, хто поставить 2 автобуси Євро-6 для «Енергоатому»
Автобуси відповідатимуть усім технічним вимогам...