Найпотужніший оновлений Audi RS Q8 цього року приїде в Україну

by / Понедельник, 30 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

Обидва автомобілі вирізняються винятковою динамікою водіння завдяки оптимізованому міжосьовому диференціалу, що самоблокується, і водночас гарантують однаково вражаючу придатність для щоденного використання. Зовнішній вигляд RS Q8 і RS Q8 performance схожі на нещодавно оновлений Q8. Нові пакети обладнання дають більше свободи для налаштування. Нові Audi RS Q8 і RS Q8 performance будуть доступні в Україні вже до кінця поточного року.

З новими Audi RS Q8 і RS Q8 performance Audi Sport GmbH посилює свою увагу до динаміки двох високопродуктивних SUV.

Новий RS Q8 гарантовано вразить потужністю 441 кВт (600 к.с.) і крутним моментом 800 Нм, який доступний від 2200 до 4500 об/хв. Потужність восьмициліндрового двигуна з подвійним турбонаддувом забезпечує виняткову динаміку водіння. RS Q8 розганяється від 0 до 100 км/год лише за 3,8 с. Стандартна максимальна швидкість, обмежена електронікою, становить 250 км/год, але опціонально її можна збільшити до 280 км/год або максимум до 305 км/год. Завдяки збільшеній потужності 471 кВт (640 к.с.) і 850 Нм крутного моменту RS Q8 performance розганяється від нуля до 100 км/год лише за 3,6 с.

Обидві версії нового RS Q8 у стандартній комплектації оснащені постійним повним приводом quattro, який Audi Sport GmbH поєднує в стандартній комплектації з восьмиступінчастою коробкою передач Tiptronic із швидшим часом перемикання передач. Повністю механічний міжосьовий диференціал з його компактною та легкою конструкцією розподіляє потужність двигуна на передню та задню вісь у співвідношенні 40:60.

Якщо відбувається пробуксовування, не більше 70% крутного моменту приводу прикладається до передньої осі та до 85% до задньої осі. Цей режим роботи забезпечує більш точне проходження поворотів, меншу недостатню поворотність і більш точне проходження поворотів.

Для ідеального балансу спортивності та комфорту RS Q8 і RS Q8 performance у стандартній комплектації оснащені адаптивною пневматичною спортивною підвіскою з регульованою амортизацією, налаштованою спеціально для RS. Дорожній просвіт обох версій коливається до 90 мм.

В якості опції обидві моделі пропонують електромеханічну активну стабілізацію крену (eAWS), яка значно мінімізує бічні рухи кузова. Обидві осі з’єднані компактним електродвигуном між двома половинками стабілізатора. Коли RS Q82 їде прямо, дві половини роз’єднані, що зменшує рухи кузова на нерівній дорозі. Коли автомобіль повертає, електродвигуни повертають стабілізатори в протилежну сторону один від одного, що помітно зменшує бічний нахил. Електроживлення для eAWS забезпечує літій-іонний акумулятор 48 В. Компактний, легкий накопичувач енергії, який може поглинати та вивільняти високі струми за дуже короткий час, забезпечує два електродвигуни з максимальною потужністю 1,5 кіловат кожен.

Опціональний динамічний пакет plus для RS Q8 забезпечує ще кращу продуктивність, забезпечуючи максимальну швидкість автомобіля 305 км/год. Додаткові компоненти включають електромеханічну активну стабілізацію нахилу, спортивний диференціал quattro та керамічну гальмівну систему RS (яка є стандартною для RS Q8 performance). Стандартне рульове управління всіма колесами з електричним шпиндельним приводом з високим крутним моментом сприяє маневреності та стабільності. При швидкій зміні смуги руху задні колеса повертаються на 1,5 градуса в протилежну сторону від передніх коліс. На низьких швидкостях вони повертаються на п’ять градусів у протилежному напрямку передніх коліс. Це відповідно зменшує радіус повороту.

Нові додаткові 23-дюймові легкосплавні диски з 6 Y-спицями та шини 295/35 надають оновленому RS Q8 вигляд, який помітно відрізняється від стандартних моделей серії. Вони також доступні за бажанням у чорному металіку, матовому неодимовому золоті, полірованому шовковому матовому сірому або полірованому чорному металіку. Обидві топові версії серії оснащені 22-дюймовими легкосплавними дисками з 10 спицями (295/40).

Перфоровані спортивні сидіння з стільниковою строчкою також мають контрастну строчку в обраному кольорі упаковки. Декоративні вставки для обох моделей доступні з матового шліфованого алюмінію з лінійним тисненням у сріблі, алюмінієвому кольорі Race Anthracite, матовому Carbon Twill або Grey Oak. В якості ще однієї ексклюзивної опції для RS Q8 performance доступний шліфований чорний алюміній по діагоналі.

Додаткові особливості для RS Q8 performance: окрім світлодіода на вході, який проектує на землю напис «RS performance», 12,3-дюймовий Audi virtual cockpit plus має світловий індикатор перемикання передач у ручному режимі. Він змінює індикатор обертів із зеленого на жовтий та червоний, блимаючи так само, як і в автоспорті, щоб вказати оптимальний час для перемикання передач. Видно за допомогою символів у віртуальній кабіні Audi, Launch Control повністю використовує потенціал прискорення RS Q8 performance.

Новий RS Q8 performance був удостоєний звання найшвидшого позашляховика у Нюрбургрингу під час його запуску на ринок. Гонщик і пілот-розробник Френк Стіпплер подолав 20,832-кілометрову трасу в Ейфелі всього за 7:36,698 хвилини. Це більш ніж на дві секунди швидше, ніж попередній найшвидший автомобіль у класі SUV, позашляховиків, фургонів і пікапів, і майже на шість секунд швидше, ніж RS Q8 до оновлення продукту.

Детальніше про Audi в Україні див. на www.audi.ua

TOP