Назад до СРСР: АвтоВАЗ збирається перейти на кирилицю і може відновити бренд Жигулі

by / Понедельник, 02 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

Напередодні віце-прем’єр — голова Мінпромторгу Денис Мантуров заявив, що «АвтоВАЗу» слід розглянути перехід бренду на кирилицю, як мінімум — замінити іноземні слова у назвах моделей.
«Треба серйозно попрацювати маркетологам, щоб зрозуміти, чи потрібно ділити бренд на латиницю та кирилицю, та інше питання – прорахувати економічну доцільність», – зазначив Соколов, відповідаючи на запитання агентства про можливий перехід бренду на латиницю.

Глава «АвтоВАЗу» підкреслив, що «навіть просто перебрендувати дилерські центри», яких, за його словами, у компанії 308 штук, «коштуватиме мільярди».

Нагадаємо, що таке вже колись було. У 70-і роки АвтоВАЗ мав два бренди: «Жигулі» та Lada. Перший використовувався на внутрішньому ринку, а Lada була експортна назва. Схоже, що історія може повторитися. Який саме кирилический бренд буде використовувати підприємство, — поки не повідомляється. У нього існував і ще один неофіційний бренд — ВАЗ, яким позначалися назви автомобілів.
Маловідомі факти про появу ВАЗ-2101

TOP