Назад до СРСР: АвтоВАЗ збирається перейти на кирилицю і може відновити бренд Жигулі
Напередодні віце-прем’єр — голова Мінпромторгу Денис Мантуров заявив, що «АвтоВАЗу» слід розглянути перехід бренду на кирилицю, як мінімум — замінити іноземні слова у назвах моделей.
«Треба серйозно попрацювати маркетологам, щоб зрозуміти, чи потрібно ділити бренд на латиницю та кирилицю, та інше питання – прорахувати економічну доцільність», – зазначив Соколов, відповідаючи на запитання агентства про можливий перехід бренду на латиницю.
Глава «АвтоВАЗу» підкреслив, що «навіть просто перебрендувати дилерські центри», яких, за його словами, у компанії 308 штук, «коштуватиме мільярди».
Нагадаємо, що таке вже колись було. У 70-і роки АвтоВАЗ мав два бренди: «Жигулі» та Lada. Перший використовувався на внутрішньому ринку, а Lada була експортна назва. Схоже, що історія може повторитися. Який саме кирилический бренд буде використовувати підприємство, — поки не повідомляється. У нього існував і ще один неофіційний бренд — ВАЗ, яким позначалися назви автомобілів.
Маловідомі факти про появу ВАЗ-2101
Поиск
Подобные статьи
Ринок вживаних автомобілів в Україні потребує дерегуляції
І тепер підприємства, які працюють з вживаними ...Rolls-Royce представив найскладніший проєкт Phantom Syntopia, який будували 4 роки
Нова робота відділення Rolls-Royce Bespoke прис...Російський авторинок падає вже 20 місяців поспіль. У лютому знову падіння
До п’ятірки найбільших автовиробників, за...Lamborghini анонсує супергибрид з потужністю 1015 кс
Прийдешній супергібрид має внутрішнє позначення...Хто були перші жінки-автомобілістки на теріторії України
Стверджувати про точність можна через те, що ві...