Nissan переглядає плани щодо виробництва доступних електромобілів
Виступаючи на Japan Mobility Show (Токійському автосалоні), генеральний директор Nissan Макото Учіда заявив, що електромобілі розповсюджуються швидше і ринок набирає обертів швидше, ніж він очікував, визначаючи свій план до 2030 року в 2021-му році.
Учіда сказав, що не існує часових рамок для зниження цін на електромобілі Nissan, але це одна з основних тем в компанії. За словами Макото, основним драйвером розвитку ринку електромобілів стали китайські автовиробники.
Він сказав, що існує важлива відмінність у забезпеченні доступності автомобілів Nissan і хорошого співвідношення ціни та якості, а не просто у створенні менших і дешевших електромобілів. Генеральний директор Nissan не став коментувати, чи повинні уряди країн світу запроваджувати мита на китайські автомобілі, щоб забезпечити більший паритет з моделями місцевого виробництва.
«Поки це чесний ринок, конкуренція – це нормально, – сказав він. «Ми не говоримо про уряди. Зараз спостерігається потужна хвиля з боку Китаю, і [нам потрібно розглянути], як ми реагуємо на це як піонери електромобілів – як змінити наш спосіб виробництва електромобілів і бути конкурентоспроможними на кожному ринку».
За словами пана Учіда, Китай став «тривожним дзвіночком» для таких компаній, як Nissan, і спонукав компанію переглянути підхід до розробки електромобілів, щоб йти в ногу з часом і швидше виводити на ринок нові технології та моделі.
Учіда послався на попередні заяви щодо електромобілів, які передбачають спрощення розробки та виробництва силових агрегатів з метою приведення вартості гібридів Nissan e-Power у відповідність до еквівалентів з ДВЗ приблизно до 2026 року, і сказав, що електромобілі також отримають вигоду від нового підходу.
Учіда також переглянув структуру управління в Nissan, щоб забезпечити швидке прийняття рішень і надав більше повноважень кожному з регіональних керівників.
Він сказав, що нові перспективні проекти Альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi успішно просувається вперед, і більше інформації про це буде надано найближчим часом.
Учіда підкреслив, що всі автовиробники потребуватимуть ширшого партнерства, додавши: «Самотужки нам буде дуже складно. Якщо ви хочете змінитися, – сказав він, – вам потрібно шукати партнерства з іншими».
В той же час, Nissan вивчає можливість створення недорогого електричного пікапу, вартістю близько $40 тисяч для американського ринку. Такий автомобіль буде служити двом цілям: по-перше, він підтримає портфоліо вантажівок Nissan, оскільки компанія йде з ринку повнорозмірних автомобілів. І, по-друге, розширить пропозицію компанії в сегменті електромобілів.
Про це повідомляє видання Automotive News, яке поспілкувалося з керівником відділу глобальної продуктової стратегії та продуктового планування Nissan Іваном Еспіносою (Ivan Espinosa). «В одному ви можете бути впевнені: ми продовжимо інвестувати в сегмент пікапів», – сказав Еспіноса в інтерв’ю агентству. «Як ми будемо розвиватися … це питання, яке ми обговорюємо всередині компанії. Зрештою, нам доведеться електрифікувати вантажівки».
«Ми не хочемо бути конкурентами Rivian або Cybertruck, – сказав Тайлер Слейд, голова ради дилерів Nissan в США, в окремому інтерв’ю Automotive News. «Ми хочемо бути в більш доступному сегменті 40 тисяч доларів».
Однак Nissan надає пріоритет електрифікації середньо- та повнорозмірних позашляховиків. «Попит на електрифікацію сьогодні набагато більше зосереджений на сегментах C-SUV і D-SUV», – сказав Еспіноза в інтерв’ю AN. «Електричні пікапи я бачу трохи на більш пізньому етапі», – продовжив він. Еспіноза додав: «Ключовим моментом тут є точне розуміння вимог клієнтів і вміння в потрібний момент осідлати хвилю».
Ця новина з’явилася в той час, коли Nissan готується згорнути виробництво повнорозмірного пікапа Titan. Його знімуть з конвеєра заводу в Кантоні, штат Міссісіпі, влітку 2024 року. Вперше Titan дебютував у 2003 році, і після двох десятиліть на ринку Nissan не конкурувати у сегменті повнорозмірних вантажівок, який утримує «велика трійка».
У рамках свого плану електрифікації у 2021 році Nissan показав чотири концепти електромобілів. Один з них, під назвою Surf-Out, виглядає як компактний пікап з кузовом «юнібоді», який чудово впишеться в модельний ряд Frontier. Зважаючи на те, що популярність таких автомобілів, як Ford Maverick та Hyundai Santa Cruz, зростає, компанії Nissan варто було б звернути увагу на сегмент, в якому вона колись домінувала, з такими пропозиціями, як Hardbody.
Видання Automotive News вважає, що якщо це стане реальністю, електрифікований пікап може з’явитися на ринку на початку 2030-х років. Nissan пообіцяв, що всі його нові моделі на ключових ринках, представлені у 2030 році або пізніше, будуть електрокарами.
Поиск
Подобные статьи
Mitsubishi планує «електризувати» весь модельний ряд до 2035 року
Йдеться не лише про акумуляторні електромобілі,...В Туреччині стартують продажі національного електрокара TOGG
Постачання перших електромобілів почнеться з кі...Депутати хочуть ще спростити ввезення автомобілів в Україну
У законопроєкті №9058 передбачено внесення змін...Ford скоротить ще 1 тис. співробітників у Європі
Зараз на заводі в іспанському Альмусафесі працю...Український бронеавтомобіль «Новатор» витримав хвилю осколків від «Граду»
«Українська Бронетехніка» виклада фот...