Nissan представить на ринку доступну технологію Vehicle-to-Grid у 2026 році

by / Пятница, 11 Октябрь 2024 / Published in Автоновости

Проєкт сприяє розвитку зусиль Nissan у межах бізнес-плану компанії «The Arc», який передбачає впровадження диференційованих інновацій і сприяє переходу на електромобілі, відкриваючи шлях до нових джерел доходів. Крім того, він підтримує довгострокову стратегію компанії, Ambition 2030, метою якої є створення чистішого, безпечнішого та більш інклюзивного світу.

Технологія Vehicle-to-Grid (V2G), за допомогою якої власники електромобілів можуть використовувати накопичену в акумуляторі електроенергію для живлення свого будинку або подавати назад у мережу, спершу буде представлена у Великій Британії, а далі вирушить на ринки інших європейських країн.

В основу проєкту ліг широкий досвід Nissan у розробці технології V2G: за останнє десятиліття компанія провела близько 40 дослідних проєктів у різних точках світу.

Після завершення успішного проєкту при Ноттінгемському університеті (Велика Британія), що тривав рік, Nissan став першою автомобільною компанією, чия технологія змінного струму отримала сертифікат за національним стандартом мережевого підключення G99**, необхідний для подачі електроенергії в британську національну енергомережу.

Мета компанії, що працює під знаком Nissan Energy, полягає в розгортанні технології V2G на європейських ринках і далі, надаючи клієнтам рішення V2G на базі змінного або постійного струму, адаптовані до місцевої інфраструктури та нормативно-правової бази.

Переваги технології Vehicle-to-Grid
Використовуючи бортову систему двонаправленого заряджання V2G від Nissan, клієнти зможуть зменшити річні витрати на заряджання свого електромобіля на 50 %**. Ця технологія також здатна скоротити чисті викиди CO2 від заряджання електромобіля у середньостатистичному британському домогосподарстві на 30 %
на рік.

Електромобілі з технологією V2G можуть відігравати вирішальну роль в інтегруванні та збільшенні частки відновлюваних джерел в енергопостачанні, накопичуючи електроенергію від вітру чи сонця і в разі потреби повертаючи її до мережі, що допоможе зменшити залежність від викопних видів палива.

Одна з систем двонаправленого заряджання змінного струму, яку представить Nissan, сертифікована у Великій Британії, працюватиме на базі бортового зарядного пристрою з меншими початковими витратами, завдяки чому ця технологія буде доступною більшій кількості людей. Nissan має на меті продавати свій двонаправлений зарядний пристрій змінного струму за ціною однонаправлених зарядних пристроїв, доступних на ринку.

Крім зменшення початкових витрат, система V2G від Nissan надаватиме клієнтам повний контроль за електроенергією і широкий вибір можливостей керування за допомогою спеціального застосунку.

Запуск у виробництво є частиною стратегії Nissan зі створення повністю інтегрованої енергетичної екосистеми: екологічне виробництво електромобілів, експлуатація з нульовим рівнем викидів, заряджання від екологічно чистої електроенергії, а також використання накопиченої енергії для побутових цілей і подачі в національну мережу.

Х’юго Демаршельє, віцепрезидент Nissan, Global Electrification Ecosystem & EV Programs: «Технологія, яку ми пропонуємо нашим клієнтам, має потенціал докорінно змінити те, як ми бачимо автомобіль. Тепер це не лише засіб, який допоможе дістатися з точки А в точку Б, а пересувний пристрій для накопичення енергії, який заощаджує ваші кошти, сприяючи відмові наших енергосистем від викопних видів палива і наближаючи нас до майбутнього без вуглецю».

Nissan прагне перетворитися на дійсно сталу компанію, використовуючи свої унікальні особливості в регіоні AMIEO (Африка, Близький Схід, Індія, Європа та Океанія) для провадження локально орієнтованої діяльності та просування рішень з можливістю масштабування, що сприяють створенню чистішого, безпечнішого та більш інклюзивного світу.

Потужні партнерства в межах успішного випробування у Великій Британії
Випробування V2G, що тривало у Великій Британії, частково фінансувалося Центром розробки перспективних рушійних установок — державним органом, створеним для підтримки та прискорення переходу автопромисловості до нульового балансу викидів.

Генеральний директор APC Єн Констенс зазначив: «Це важливий етап проєкту спільних досліджень та розробки під проводом Європейського технічного центру Nissan та за підтримки Міністерства підприємництва та торгівлі, представленого Центром APC. Інвестиції у провідну технологію Vehicle-to-Grid та НДДКР у Великій Британії є частиною системного підходу до декарбонізації».

Міністр з питань майбутнього доріг Ліліан Грінвуд заявила: «Технологія Vehicle-to-Grid — це фантастична інновація, потенційно здатна заощадити кошти населення та прискорити перехід Великої Британії на електромобілі».

Під час випробувань Nissan співпрацював з кількома партнерами, наприклад з Dreev і Enovates.

Dreev, спільне підприємство EDF та NUVVEF, відповідало за збір даних, визначення профілів клієнтів та розробки плану заряджання-розряджання шляхом аналізу даних від настінної зарядної станції.

Ерік Мевеллек, генеральний директор Dreev, розповів: «Ми багато років працюємо пліч-о-пліч з Nissan над цим революційним технологічним проєктом і неймовірно раді бути частиною цієї нової глави. Ми переконані, що завдяки зниженню витрат на електроенергію та значних можливостей накопичення електроенергії в системі технологія V2x відіграє критичну роль в енергетичному переході».

Enovates, бельгійська компанія зі створення технологій забезпечення мобільності, розробила настінну зарядну станцію, або EVSE (Electric Vehicle Supply Equipment), включно з сертифікацією конфігурації та випробувань.

Настінна зарядна станція відіграє роль центрального вузла системи, який відповідає за надсилання та отримання інформації про споживання та постачання енергії з хмарного сховища Dreev, визначаючи потребу в заряджанні або поверненні заданого об’єму електроенергії в домашню або загальну електромережу.

Барт Верееке, генеральний директор Enovates, заявив: «Ми в Enovates радо продемонстрували реальні переваги технології змінного струму V2G під час польового випробування у співпраці з Nissan. Це випробування є важливим етапом створення сталого, об’єднаного майбутнього енергосистем, центральне місце в якому посідають електромобілі як сталі мобільні рішення, що сприяють зменшенню навантаження на мережі».

«Enovates завжди прагнула розширювати межі можливостей технології V2G. Ми радо ділимося досвідом з розробки систем заряджання змінного струму в межах цього проєкту», поділився Стейн Віспол, менеджер компанії з НДДКР. «Наші сертифіковані зарядні пристрої V2G на базі змінного струму — це нове покоління енергетичних технологій, що пропонують доступні, ефективні та розумні рішення для майбутнього транспорту й енергетики».

Важливу роль у проведенні випробувань відіграв Ноттінгемський університет, що надав операційну базу Creative Energy Homes на території свого комплексу та сприяв проведенню наукових досліджень.

Nissan продовжує роботу з цими та іншими партнерами над одержанням необхідних сертифікатів мережевого підключення на інших ринках, розробкою комплексного механізму взаємодії з користувачами та забезпечення доступу до технології для більшої кількості клієнтів.

TOP