Nissan Qashqai e-Power: електромобіль, який не боїться блекауту
На електромобілі до Львова за 5 годин. Чи це реально?
Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження
Слід згадати, що Nissan є піонером на ринку масових електромобілів. З 2010 року саме Nissan Leaf став першим масовим електромобілем, який отримав визнання у багатьох країнах. І ось той же Nissan запроваджує нову технологію e-Power на своїх кросоверах, яка передбачає і наявність електрогенератора на борту автомобіля, роль якого виконує двигун під капотом. Тобто, батарею електромобіля в технології e-Power заряджає тільки власний двигун-генератор, навіть можливості підзарядки ззовні не передбачено. Ось така ідея технології e-Power. І саме ця особливість дає повну незалежність від електричних мереж нашому Nissan Qashqai. На ньому можна їздити навіть тоді, коли електрики взагалі не має у місті і мати запас ходу у 800-820 км – на стільки вистачить палива у баку.
А чому ж Nissan Qashqai e-Power тоді називають електромобілем, бо він же споживає паливо! Так, паливо він споживає, але двигун колеса не крутить, а лише виробляє електрику, яка необхідна для заряджання власної батареї. А вже від батареї живіться електродвигун, який і крутить колеса. Тобто, Nissan Qashqai e-Power – це електромобіль з власною АКБ, який має на борту ще й електрогенератор і запас палива на 800 км пробігу.
А що це дає і навіщо така складна технологія? Це дає впевненість, що на власному електромобілі можна доїхати на любу відстань, навіть якщо там не має електрозарядок. А ще Nissan Qashqai e-Power завжди готовий до подорожі, його не потрібно заряджати, боятися стати десь посеред дороги з розрядженною АКБ. Всіх цих фобій у власника Nissan Qashqai e-Power не має зовсім. І саме у цьому є головна перевага технології e-Power.
А ще Nissan Qashqai e-Power рухається саме як електрокар – плавно і майже безшумно. Після того, як «завів» автомобіль, натиснувши кнопку «Start», Qashqai розвертає попередньо складені бокові дзеркала та підсуває сидіння водія в зручне положення. На екрані з`являється привітання. І все… Звуку двигуна зовсім не чути. Тому що у двигуні не має зараз потреби, можна рушати на енергії від акумуляторної батареї.
В рух його приводить саме електродвигун потужністю 190 к.с. з крутним моментом 330 Нм. Прискорення, як і властиво електрокарам, дуже динамічне. Розгін від 0 до 100 км/год – 7,9 с. Хоча суб’єктивно здається ще динамічніше. Є і різні режими руху: «економ», «стандарт», «спорт». При цьому прискорення відбувається дуже плавно, тому що Nissan Qashqai не має коробки перемикання передач.
Батарея на Nissan Qashqai – не великої ємності (і ваги) і забезпечує приблизно 2-3 км запасу ходу в чистому електрорежимі. Далі її потрібно підзаряжати. Але для цього не потрібно зупинятися і шукати електрозарядку – все це зробить на ходу той самий двигун-генератор під капотом. Ви навіть не відчуєте це, лише по звуку або по приборах.
В якийсь момент в гру вступає бензиновий двигун. Nissan Qashqai обладнаний бензиновим 3-циліндровим ДВЗ обсягом 1,5 л зі змінними фазами. Про потужність цього двигуна нічого не відомо. Але в будь-якому разі всі ці «конячки», як то кажуть, біжать поруч, бо жодного відношення до передачі крутного моменту на колеса бензиновий двигун не має.
А скільки ж споживає двигун електрогенератора Nissan Qashqai бензину? Відповісти на це питання однозначно буде складно. Бо витрата пального залежить від режиму руху і може бути від 4,4 л/100 км до 6,9 л/100 км. (Це реальні цифри витрати за замірами AUTO-Consulting). Причому меншу цифру, на відміну від звичайних авто, Nissan Qashqai e-Power демонструє у місті, а більшу – на трасі. Вся справа в особливості технології e-Power.
Щоб відчути електрифікований Nissan Qashqai e-Power ще краще та зрозуміти, як він поводиться на трасах, ми відправились до Львова і назад. І якщо для більшості електрокарів така подорож стане суттєвим челєнджем, то Nissan Qashqai e-Power впорався з цим завданням досить легко, як звичайне авто.
На електромобілі до Львова за 5 годин. Чи це реально?
Встигли ми і порівняти Nissan Qashqai e-Power з його прямим конкурентом – гібридним Jeep Compass e-Hybrid. І хоч у обох цих кросоверів є і бензиновий двигун і електромотор, вони зовсім різні за принципом дії. В чому полягає ця різниця – дивіться у цьому відео:
А детальніше про враження від експлуатації Nissan Qashqai e-Power та його можливості, ми розповідали у першому тесті.
Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження
До цього слід додати, що з моменту своєї появи у вересні 2022 року інноваційна технологія e-Power від Nissan завоювала прихильність понад 100 000 клієнтів. На цей час в Європі вже реалізовано 65 367 автомобілів Qashqai та 34 663 автомобілі X-Trail, оснащених цим силовим агрегатом. В Nissan дуже позитивно оцінюють перші підсумки нової технології на ринку. Як повідомив Девід Мосс, старший віцепрезидент з питань регіональних досліджень і розвитку Nissan в регіоні АМІЕО:
«Система e-POWER стала основним компонентом стратегії електрифікації Nissan, що пропонує ідеальну можливість клієнтам, які ще не готові перейти на 100% електромобіль, але прагнуть користуватися всіма перевагами розвитку легкого пересування, що може забезпечити лише електропривод»
Отже, як бачимо в Nissan спеціально створив технологію e-Power для тих клієнтів, які ще побоюються пересідати на електромобіль, і вона себе повністю виправдовує. А для умов Україні може взагалі стати рятівною, бо авто не залежатиме від електромереж.
Детальніше про ціни на Nissan Qashqai e-Power – див. на nissan.ua
Поиск
Подобные статьи
Електричний Lotus Emeya зможе розігнатися до 100 кмгод за 2,7 с
Свою третю електричну модель Lotus належить до ...За 2024 рік 204 тис. громадян вперше отримали водійські посвідчення
Для цього необхідно виконати кілька важливих кр...Новий Nissan Qashqai отримав нагороду «Лідер ціни та якості»
Nissan Qashqai e-Power: електромобіль, який не ...В Україні офіційно стартували продажі нових Renault Duster і Renault Taliant
Оберіть модель автомобіля, місто, зручний час д...Як головні автомобільні оператори пережили третій рік війни. Статистика по дистрибьюторах
Про головні тренди 2024 року AUTO-Consulting вж...