Новий електричний фургон Renault Master матимиме запас ходу більше 400 км
Ефектний дизайн, яскрава індивідуальність, привабливий зовнішній вигляд і відчуття сучасності авто для кожного професіонала, а також написання наступної глави історії успіху з четвертим поколінням Master.
Продуманий до найдрібніших деталей дизайн і аеродинаміка Aerovan забезпечують найвищу ефективність у своїй категорії незалежно від джерела енергії.
Нова мульти-енергетична платформа, що задовольняє всі потреби завдяки двигунам Diesel Blue dCi потужністю від 105 до 170 к.с. (зі значним зниженням викидів CO2 та споживання), електродвигунам потужністю 96 або 105 кВт та акумуляторам ємністю 40 або 87 кВт-год, що забезпечують понад 410 км пробігу за стандартом WLTP, плюс версія з водневим двигуном.
Нова 9-ступінчаста коробка передач для додаткового комфорту.
20 складних систем допомоги водієві, що забезпечують оптимальну безпеку, та інноваційна динамічна гальмівна система, яка підвищує ефективність незалежно від того, наскільки завантажений фургон, скорочуючи час гальмування вдвічі та підвищуючи зручність водіння.
Можливість заряджання від автівки до мережі (V2G) та від автівки до пристрою (V2L) в електричних версіях, безпосередньо від акумулятора або через розетки в кабіні чи вантажному відсіку для живлення пристроїв.
Справжній, стильний, високотехнологічний мобільний офіс, зі столом, розташованим обличчям до водія для додаткової зручності, плюс до 135 літрів простору для зберігання речей.
Мультимедійна система OpenR Link, 10-дюймовий екран, бездротова сумісність з Android Auto та Apple CarPlay, а також дистанційний зв’язок з автомобілем через додаток My Renault* входять в стандартну комплектацію кожної моделі лінійки; ультрасучасна OpenR Link з вбудованими функціями Google (понад 50 додатків з Google Play, Google Maps та природна голосова взаємодія з Google Assistant), інші підключені сервіси та бездротові зарядні пристрої для смартфонів доступні як додаткова опція.
Найнеобхідніше для LCV нового рівня: вибір з більш ніж 40 силуетів і безмежні можливості трансформації, більша вантажопідйомність (до 4 тонн з переднім приводом), вантажні відсіки об’ємом від 11 до 22 кубометрів з переднім або заднім приводом, а також краща в своєму класі вантажна ширина і довжина.
На заводах-виробниках є 20 баз для переобладнання, де майстерні можуть безпосередньо виконати низку змін (додавання самоскидів, поглиблення кабіни, збільшення об’єму тощо). Цей каталог заводських комплектів також скорочує час виконання замовлення і спрощує транспортну логістику.
Укорочена колісна база та оновлена передня вісь забезпечують безпрецедентну маневреність, в тому числі завдяки зменшеному на 1,5 метра діаметру повороту. Новий Renault Master піднімає керованість у місті на новий рівень зручності. Клієнти можуть обрати версію L3 для їзди містом (L2 є базовим автомобілем, L3 доступний з переднім та заднім приводом, а L4 має задній привід).
Новий Renault Master, який буде доступний з весни 2024 року, створений для того, щоб йти далі, перевозити більше і коштувати менше.
Єдиний автомобіль у своїй категорії, вироблений у Франції: три електричні версії та всі кузови виготовляються на одній виробничій лінії в Батії (поблизу Меца, східна Франція). У продажу з весни 2024 року.
Поиск
Подобные статьи
Уряд спростив облік гуманітарних транспортних засобів для військовослужбовців
На засіданні Уряду 29 жовтня 2024 року внесено ...Ford Trucks поставляє в Україну велику партію автобетонозмішувачів
Головні прем`єри Ford Trucks у Гановері Ці авто...На автодороги в 2025 році планують витратити більше 24 млрд грн.
Про це повідомила заступниця голови парламентсь...З 1 січня в Україні вступить в дію новий закон про автоцивілку
Закон передбачає збільшення страхових сум майже...В Тернополі на маршрути вийдуть 8 нових автобусів
оновленням рухомого складу, адже частина автобу...