Новий Volkswagen ID.7 зміг подолати 794 км на одному заряді
Автомобіль проїхав приблизно 81-кілометрову трасу в столичному районі Цуг на південь від Цюріха. Профіль маршруту відповідав повсякденній їзді та включав основні проїзди, ділянки автомагістралей та проміжні дороги з горбистими переходами. Вісім різних водіїв подолали загалом 794 км за два дні поспіль лише на одному заряді акумулятора. Це приблизно еквівалентно маршруту з Базеля до Емдена на півночі Німеччини, де виробляється ID.7. Середнє споживання склало надзвичайно низькі 10,3 кВт/год/100 км. Для порівняння, найнижче значення WLTP моделі становить 13,6. У перерахунку на дизель досягнуте середнє споживання відповідає приблизно 1,1 літра на 100 км.
Діапазон 794 км було проїхано за день у звичайному русі із середньою швидкістю 51 км/год. Дальність, що залишилася, становила 2 км. Ще одна цікава деталь: модель керувала не найвигіднішим варіантом обладнання ID.7 Pro S. Згідно з розрахунками WLTP, автомобіль, який має таке додаткове обладнання, як пакет Comfort, пакет допоміжних систем IQ.DRIVE, Plus із зовнішнім пакетом і тепловим насосом досяг би діапазону WLTP 700 км.
Проїхати якомога далі з якомога меншим споживанням. Надзвичайно енергоефективне водіння є сферою знань Фелікса Егольфа, він так званий гіпермілер. У 2020 та 2021 роках швейцарський пілот здійснив дві рекордні поїздки на ID.3: одного разу він значно перевищив теоретичний запас ходу ID.3 1st від Цвікау в Саксонії (Німеччина) до Шаффхаузена (Швейцарія), подолавши 531 км. Під час другої спроби встановити рекорд із більшою батареєю ID.3 Pro S проїхав загалом 602 км на одному заряді – через 15 альпійських перевалів і на висоті 13 000 метрів.
VW ID.7 Pro S – чемпіон по ефективності в модельному ряду. Завдяки новому ефективному приводу та чудовій аеродинаміці (коефіцієнт лобового опору 0,23 залежно від комплектації) ID.7 Pro S економічний на дорозі. Залежно від додаткового обладнання, змішане споживання WLTP становить від 16,2 до 13,6 кВт-год/100 км для ID.7 Pro S. З найоптимальнішим обладнанням запас ходу WLTP становить до 709 км. Час заряджання короткий: за 10 хвилин – час, необхідний для перерви на каву – енергія для прибл. 244 км протікає в батарею при потужності зарядки 200 кВт; приблизно через 26 хвилин він знову заряджається з 10 до 80 відсотків.
Додатковий планувальник маршруту електромобіля в ID.7 також корисний – він розраховує оптимальний маршрут з урахуванням поточного заряду акумулятора та доступних зарядних станцій на маршруті. Він показує водієві найкращі точки зарядки та планує необхідні зупинки для заряджання, щоб зробити подорож ефективнішою. Він також враховує дані про дорожній рух у реальному часі, щоб знайти найшвидший і найзручніший маршрут.
Поиск
Подобные статьи
Електричний Lotus Emeya зможе розігнатися до 100 кмгод за 2,7 с
Свою третю електричну модель Lotus належить до ...За 2024 рік 204 тис. громадян вперше отримали водійські посвідчення
Для цього необхідно виконати кілька важливих кр...Новий Nissan Qashqai отримав нагороду «Лідер ціни та якості»
Nissan Qashqai e-Power: електромобіль, який не ...В Україні офіційно стартували продажі нових Renault Duster і Renault Taliant
Оберіть модель автомобіля, місто, зручний час д...Як головні автомобільні оператори пережили третій рік війни. Статистика по дистрибьюторах
Про головні тренди 2024 року AUTO-Consulting вж...