Оновлений міський кросовер Nissan Juke знову доступний в культовому жовтому кольорі

by / Пятница, 27 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

Разом з поверненням до жовтого кольору конструктори та інженери компанії Nissan також суттєво змінили інтер’єр салону Juke, щоб зробити його більш комфортним для водія, завдяки оновленій центральній консолі та панелі приладів. Крім того, салон отримав нове оздоблення та матеріали, а також покращену посадку та обробку. А можливості підключення автомобіля були доповнені збільшеним сенсорним екраном та додатковими функціями.

Оновлення в середині життєвого циклу включає також появу ще однієї версії під назвою N-Sport, в якій підкреслено динамічні якості Juke як зовні, так і в оздобленні інтер’єру.

Відновлення жовтого кольору кузова в модельному ряді Juke відбулося на прохання клієнтів, які вже встигли полюбити цей колір, ще з часів появи першого покоління Juke. Новий жовтий колір відрізняється за відтінком від того, що був у попередньому поколінні Juke. У порівнянні з попереднім відтінком, жовтий колір нового Juke дещо блідіший, що надає автомобілю більш сучасного та ефектного вигляду.

«Під час презентації другого покоління Juke, найчастіше нам ставили питання: «Чи буде жовтий колір?», — говорить Арно Шарпантьє, віцепрезидент з питань стратегії розвитку продукції та цінової політики Nissan в регіоні АМІЕО.

Нові рішення в інтер’єрі додають ще більше якості та можливостей для підключення
Доповнення палітри Juke привабливим жовтим кольором — це лише початок. Завдяки значній роботі конструкторів та інженерів Nissan, перебування в салоні автомобіля стало ще комфортнішим.

Перше, на що звертають увагу клієнти, опинившись за кермом версій, вищих за Acenta, — це збільшений розмір центрального екрана мультимедійної системи. Відтепер його діагональ становить 12,3 дюйма від кута до кута, при цьому він нахилений до водія на 8°, щоб забезпечити зручну досяжність сенсорних елементів керування на дальньому краю екрана, а ще посилити відчуття перебування в кокпіті, яке дуже подобається власникам Juke.

Щойно зручно розташувавшись за кермом, водій неодмінно оцінить його новий, більш гладенький матеріал, схожий на шкіру, що виглядає чистішим і якого приємніше тримати в руках.

Поза кермом комбіметр, що містить показники швидкості та іншу ключову інформацію, відтепер отримав 12,3-дюймовий цифровий TFT-екран. Висока роздільна здатність екрана (1920 x 720 пікселів) дозволяє водієві налаштувати дисплей для відображення комбінації даних за власними уподобаннями.

Серед інших нововведень можна відзначити можливість мультимедійної системи відтворювати відеоконтент з пристроїв, підключених через USB, навіть під час стоянки автомобіля.

Узгоджені жовті елементи внутрішнього оздоблення салону
На додаток до привабливого жовтого кольору кузова, інтер’єр N-Sport отримав відповідну жовту підсвітку, у формі бумеранга, яка проходить через верхню частину приладової панелі, перед тим, як під кутом перейти до основи нового центрального мультимедійного екрана та завершується біля дефлекторів вентиляційних отворів.

Продовженням цієї привабливої теми є сидіння N-Sport з жовтими вставками з Alcantara® в тон нового кольору кузова, які вкривають верхню зовнішню частину сидіння та переходять в центр сидіння біля бічних валиків. Оббивку сидіння та спинки простьобано з характерним візерунком, з тисненням «Juke» на рівні плечей на спинці сидіння. Завершує сміливий образ жовта прострочка.

Покращений комфорт в салоні
Також в інтер’єрі всіх комплектацій Juke з’явився збільшений до 7,8 літра бардачок (6,6 літра для версій з правим кермом). Підлокітник отримав асиметричний дизайн, який збільшує винос на 25 мм, що робить його більш зручним, але не завдяки місцю для підстаканників. Підлокітник піднімається, надаючи доступ до центрального відсіку для зберігання речей, як і в попередній моделі Juke, але кришка відтепер оснащена затискачем, розрахованим на три кредитні картки.

У всіх комплектаціях Juke встановлено електричне ручне гальмо, що робить простір між передніми сидіннями максимально вільним та зручним. У гібридному варіанті кнопки e-Pedal та EV Mode перенесено для більшої зручності.

Починаючи з комплектації N-Connecta, на всіх версіях тепер встановлюється бездротовий зарядний пристрій, який може вмістити смартфон розміром з iPhone 12 Pro Max. А для пасажирів передніх сидінь передбачені роз’єми USB-A і C.

А свідомі в техніці діти (або дорослі) на задніх сидіннях оцінять наявність додаткових зарядних пристроїв USB-A і USB-C, аби мати змогу заряджати свої гаджети протягом усієї подорожі.

Додаткові опції кольору кузова
Попри те, що повернення жовтого кольору приверне увагу шанувальників Juke, палітра кольорів екстер’єру автомобіля зазнала й інших змін. На зміну попередньому перламутрово-білому прийшов новий відтінок, з новою формулою, що робить білий колір ще чистішим, а також містить більше металевої крихти для більшого перламутрового ефекту.

Так само і чорний «металік» отримав нову формулу. Ця нове фарбування є більш насиченим і темним. Для цього використано більше пігменту технічного вуглецю та замість металевої крихти додано скляну, яка створює ефект більшої «іскристості».

Додаткові технології допомоги водієві
З оновленням Juke отримав в стандартну комплектацію систему попередження про виїзд за межі смуги руху. Система аварійного утримання в смузі руху пропонується опціонально, але є стандартною для комплектацій від Tekna і вище. Вона контролює положення Juke у смузі руху, наприклад, на шосе, і якщо автомобіль наближається до межі смуги руху, визначеної білою розміткою, система спровокує вібрацію керма, щоб привернути увагу водія. Без коригування автомобіль здійснить втручання і виправить напрямок руху, щоб зберегти траєкторію автомобіля в смузі руху.

Роздільна здатність камери заднього виду також була збільшена з 0,3 до 1,3 мегапікселя завдяки центральному екрану з високою роздільною здатністю. Завдяки цьому можна ще впевненіше маневрувати заднім ходом завдяки чіткішому зображенню, особливо в умовах недостатнього освітлення. Камера заднього виду тепер є стандартною опцією для всіх комплектацій Juke, а система контролю кругового огляду Around-View Monitor, яка об’єднує зображення з чотирьох камер навколо автомобіля для створення «виду з висоти пташиного польоту» для паркування, доступна, починаючи з комплектації N-Connecta.

Якщо через несподівану раптову зупинку автомобіля попереду вам доведеться різко загальмувати, стоп-сигнали почнуть блимати, щоб попередити водія позаду.

Cиловий агрегат
Під капотом JUKE встановлено економічний 1,0-літровий трициліндровий бензиновий двигун DIG-T з турбонаддувом. Цей компактний і легкий двигун надає водієві Juke задоволення від керування, на яке він і розраховує. Він забезпечує 117 к.с. та 180 Нм крутного моменту (200 Нм з функцією підвищеного крутного моменту). Пропонується з привабливою 6-ступінчастою механічною або спортивною 7-ступінчастою коробкою передач з подвійним зчепленням (DCT) та перемикачем режимів руху (Eco, Standard, Sport), що дозволяє водіям легко адаптувати свій стиль водіння до будь-якого дорожнього сценарію та отримувати максимальне задоволення від керування автомобілем.

13 років виробництва у Великобританії
Зараз оновлений Juke виробляється на заводі Nissan у Сандерленді, де з моменту запуску першої моделі у 2010 році було виготовлено понад 1,3 мільйона одиниць. Автомобіль буде збиратися на другій виробничій лінії заводу, разом з Qashqai.

Адам Пеннік, віцепрезидент з питань виробництва заводу Nissan у Сандерленді, сказав: «Для нашої команди є великою гордістю бачити, як новітній Juke сходить з конвеєра — і надзвичайно зворушливо бачити вперше за останні шість років спалахи славетного жовтого кольору під час виробництва.

«Я впевнений, що наші команди інженерів та конструкторів світового класу прагнуть забезпечити високий рівень якості автомобіля, на який розраховують наші клієнти».

Сьогодні Juke займає четверте місце за обсягами виробництва на заводі в Сандерленді після моделей Qashqai, Micra та Primera. Минулого літа з конвеєра заводу вийшов одинадцятимільйонний автомобіль від початку його виробництва у 1986 році.

TOP