Opel презентує нові гібридні силові агрегати з технологією Opel Hybrid 48V
Ідеально скоординована гібридна система Opel Hybrid 48V
Продумана, ефективна, компактна гібридна система Opel Hybrid 48V пропонує багато переваг у реальному щоденному використанні. Наприклад, гібридний силовий агрегат дозволяє зменшити споживання палива та викиди CO2 до -18% (для моделі Opel Corsa) у порівняно з аналогічним автомобілем, що оснащений звичайним двигуном внутрішнього згоряння. Крім того, гібридна система також допомагає підвищити комфорт та задоволення від водіння.
Під час повсякденних міських поїздок або під час руху швидкісними заміськими дорогами, бензиновий двигун і електромотор можуть працювати разом або окремо один від одного залежно від актуальної ситуації. Таким чином вдається досягнути оптимальної гармонії між низьким енергоспоживанням і високою продуктивністю.
При цьому ретельно опрацьовані всі сценарії, які можуть виникати в реальному житті автовласника. Наприклад, щоб забезпечити оптимальну роботу каталітичного нейтралізатора та підсилювача гальм, під час запуску автомобілів з гібридним силовим агрегатом Opel Hybrid 48V завжди вмикається бензиновий двигун – він прогріває каталізатор та створює вакуум в системі підсилювача гальм. Під час рушання з місця та динамічного прискорення, електромотор підтримує бензиновий двигун. Завдяки тому, що електромотор видає додатковий крутний момент, досягається гарна динаміка та жвавість автомобіля у поєднанні з невисоким рівнем викидів СО2 і контрольованим споживанням пального. Нарешті, на низьких швидкостях електромотор дозволяє автомобілю рухатись у повністю електричному режимі – так можна подорожувати на відстань до одного кілометра, що дуже корисно під час маневрування та паркування. За статистикою, гібридна система Opel Hybrid 48V дозволяє автомобілю рухатись містом близько 50% часу у виключно електричному режимі – без викидів СО2 та без споживання пального!
Автомобіль з гібридною силовою установкою Opel Hybrid 48V може автоматично перемикається на електромотор за наступних умов: коли достатній рівень заряду батареї гібридної системи, коли зовнішня температура та температура каталізатора є відповідними для роботи гібридної системи, а також за інших умов. Якщо автомобіль з гібридною системою Opel Hybrid 48V сповільнюються, то в цьому випадку бензиновий двигун вимикається, а електромотор працює у якості генератора для підзарядки 48-вольтової батареї гібридної системи. При цьому, автомобіль з гібридним силовим агрегатом Opel Hybrid 48V також може рухатись завдяки електромотору.
Нарешті варто відзначити, що власники або водії автомобілів з гібридним силовим агрегатом Opel Hybrid 48V можуть обирати поміж трьох режимів водіння: режим Eco – для досягнення максимальної ефективності; режим Normal – для щоденного водіння з оптимальною комбінацією ефективності та потужності; режим Sport – для максимальної динаміки та задоволення від водіння. Так, у спортивному режимі руху бензиновий двигун працює завжди з метою забезпечення необхідної продуктивності, потужності, прискорення в будь-який момент часу.
Відслідковуй роботу гібридної установки Opel Hybrid 48V
Власники або водії автомобілів з гібридною силовою установкою Opel Hybrid 48V можуть легко та зручно стежити за найважливішими показниками, поточним режимом роботи гібридної системи, станом енергоспоживання та іншою інформацією. Адже високоякісний інформаційний дисплей водія має всі основні варіанти відображення інформації, як у автомобілях зі звичайними двигунами, а також кілька додаткових варіантів – спеціально для відображення роботи гібрида.
Наприклад, цифри-показники швидкості на дисплеї відображаються білим кольором коли працює бензиновий двигун; проте якщо він вимикається й автомобіль пересувається виключно за рахунок електромотору, то колір цифр-показників швидкості змінюється на синій. Крім того, передбачено спеціальний індикатор потужності гібридного силового агрегату (замість тахометра в автомобілях зі звичайними двигунами), що поділяється на три окремі зони:
• POWER – гібридна система Opel Hybrid 48V забезпечує максимальну потужність, двигун внутрішнього згоряння та електромотор працюють разом;
• ECO – гібридна система Opel Hybrid 48V працює в режимі максимальної енергоефективності, бензиновий двигун та електромотор можуть працювати окремо один від одного, з плавними перемиканнями між ними;
• CHARGE – автомобіль сповільнюється, в цей час спрацьовує система рекуперації й електромотор працює у якості генератора, завдяки чому відбувається накопичення енергії для подальшого живлення гібридної системи Opel Hybrid 48V.
На інформаційному дисплеї водія розміщено схематичне зображення автомобіля Opel з гібридною силовою установкою Opel Hybrid 48V. На цьому зображенні демонструються потоки енергії між акумулятором, бензиновим двигуном, електромотором, колесами автомобіля, а також стан зарядки акумулятора гібридної системи. Поточний стан функціонування гібридної системи – рух в режимі 100% електроприводу, рекуперація енергії та заряджання акумулятора, режим максимальної потужності під час спільної роботи бензинового двигуна та електромотору – все це відображається на дисплеї схематичними позначеннями та різними кольорами індикаторів. Коли автомобіль зупиняється і його двигун вимикається, на дисплеї демонструються підсумки поїздки: пройдена відстань, тривалість подорожі, середнє споживання пального, запас ходу; а також ще один важливий показник – відсоток маршруту, що було пройденого виключно на електроприводі завдяки гібридній системі.
Основні компоненти конструкції Opel Hybrid 48V
Сучасна гібридна система Opel Hybrid 48V побудована так, щоб досягнути оптимальної ефективності в експлуатації: достатня потужність, помітне зниження споживання палива та викидів вуглекислого газу СО2, можливість руху виключно на електроприводі, адаптація до різних моделей автомобілів Opel, невисока вартість у порівнянні з іншими гібридними системами більш складної конструкції.
Усі ці вимоги вдалось реалізувати завдяки гнучкій та продумані конструкції гібридної системи Opel Hybrid 48V, до складу якої входять:
• Бензиновий трициліндровий 1,2-літровий турбодвигунів нового покоління, що був спеціально розроблений для гібридних систем та відповідності екологічному стандарту Euro 6e. Для досягнення оптимальної ефективності, новий двигун працює за циклом Міллера (особливий термодинамічний цикл). Також підвищення ефективності забезпечують турбонагнітач зі змінною геометрією, що покращує подачу повітря навіть на низьких обертах, та система змін фаз газорозподілу.
• Нова електрифікована 6-ступенева роботизована трансмісія з подвійним зчепленням, яка була розроблена спеціально для гібридних систем. Завдяки конструкції з подвійним зчепленням, перемикання передач можливе майже без переривання крутного моменту, що позитивно вливає на динаміку прискорення та покращення комфорт під час водіння. Всередині коробки передач розміщено електромотор та перетворювач постійного струму для його живлення, завдяки чому вдалось максимально оптимізувати розмір і вагу трансмісії.
• Синхронний електромотор з постійними магнітами, що інтегрований у коробку передач. Електромотор видає пікову потужність 21 кВт (28 к.с.) та розвиває максимальний крутний момент 55 Нм, який доступний майже миттєво при натисканні педалі акселератора.
• Стартер з ремінним приводом, що також працює від мережі живлення з напругою 48 вольтів. Стартер у поєднанні з електромотором запускають бензиновий двигун зі стану холодного старту; також цей стартер використовується для швидких та плавних перезапусків бензинового двигуна під час руху в гібридному режимі.
• Літій-іонний акумулятор з робочою напругою 48 вольтів та з корисною ємністю 432 Вт-годин (номінальна ємність 890 Вт-годин). Акумулятор гібридної системи заряджається завдяки рекуперації або під час роботи бензинового двигуна. Зазвичай акумулятор гібридної системи встановлений під переднім лівим сидінням (на моделі Opel Grandland Hybrid акумулятор встановлений в нижній частині кузова), завдяки чому забезпечується оптимальний розподіл ваги та вдається зберегти незмінним весь корисний об’єм багажного відсіку.
• Дві окремі електромережі, що спільно працюють в одному автомобілі. По-перше, це електрична мережа низької напруги 12 вольтів, що живить звичайне обладнання – електричні скло-підіймачі, інформаційно-розважальна система, підігрів сидінь тощо. По-друге, це електрична мережа з напругою 48 вольтів, що використовується для живлення гібридної системи. Також варто відзначити перетворювач постійного струму для передачі електроенергії між двома мережами.
Дана гібридна установка уже представлена на європейському ринку. Українське представництво Бренду Opel працює над тим, аби новинки з даною установкою з’явилися на нашому ринку уже в 2025 році. А поки ви можете переглянути наявні в Україні автомобілі з традиційними двигунами внутрішнього згорання або навіть 100% електричні.
Поиск
Подобные статьи
Напередодні холодів рекомендують проводити комплексне обслуговування паливної системи
Часткове погіршення якості пального на регіонал...В Україні з`явився новий потужний дилер MAXUS
Нещодавно імпортером було оголошено конкурс на ...IVECO передала права дистрибуції у Північній Європі незалежній компанії
IVECO завершила передачу операцій з дистрибуції...ЗСУ отримають ще 200 БТР Stryker
Очікується, що БТР передадуть підрозділам, які ...Українські рятувальники отримали 18 автоцистерн на базі шасі Daewoo
Автомобіль виготовлений на базі шасі Daewoo Max...