Останні приміщення колишнього Львівського мотозаводу намагаються продати
Нагадаємо, що на вул. Городоцькій у 1946 році заснували Львівський велосипедний завод, який виник на базі Lwowski zakład Metal. У перше десятиліття Львівський велозавод виготовляв велосипеди за німецькими зразками, використовуючи комплектуючі, які отримував у якості репарацій від Німеччини та з Харківського велозаводу (ХВЗ). Всього, до початку виробництва мопедів, на ЛВЗ виготовили майже 500 тис. велосипедів.
У 1958 році доля велозаводу повністю змінилася. Завдяки винаходу компактного та надійного велосипедного двигуна Д-4, майстом з Харкова Пилипом Прибулим, у СРСР вирішують розгорнути цілу галузь по виробництву мотовелосипедів. І одним з підприємств, де започатковують виробництво мотовелосипедів стає саме Львівський велозавод. Підприємство у червні 1958 року переходить на виробництво моделі В-902, яка комплектується двигуном Д-4. У 1966 році у Львові починають виробляти ще й двошвидкісні мопеди МП-043 на додаток до мотовелосипедів. Згодомі підприємство отримує назву Львівський мотозавод (ЛМЗ).
У 70-і роки починається виробництво мопедів під брендом «Верховина», які експортуються у десятки країн. ЛМЗ щорічно виготовляє майже 150-180 тис. мопедів. У 1982 році завод переходить на новий бренд «Карпати», також повертається і до випуску велосипедів.
В 90-і роки Львівський мотозавод значно втрачає у обсягах виробництва, починаються перебої з постачанням двигунів, що в кінці кінців призводить до падіння якості і повної зупинки. Останній мокік Львівський мотозавод випустив у 1997 році і збанкрутував. За весь час тут було виготовлено більше 4 млн. мопедів та мотовелосипедів, та близько 1 млн велосипедів. Це дуже значні цифри, навіть чеська Jawa виготовила менше.
З того часу підприємство вже не виробляло мототехніку, а приміщення використовували різного роду орендарі. Поступово, частини теріторіЇ колишнього мотозаводу переходили до нових власників, які мали свій погляд на розвиток тих приміщень. Фактично, Львівський мотозавод, який був одним з потужніх підприємств свого часу, розтанув і перетворився на привабливу теріторію під забудову. Цей процес завершується саме зараз. Але навіть коли завод остаточно зникне, поки існує пам’ять про львівські мопеди — існує і ЛМЗ.
Як виглядали всі мопеди Львівського мотозаводу — дивіться у цьому відео:
Поиск
Подобные статьи
ВІДІ Юнікомерс: 17 років досвіду, інновацій та відповідальності перед суспільством
На сьогодні компанія є визнаним експертом із ви...В Україні створили броньовану машину розмінування
Новинка отримала броньований кузов капотного ко...Для СТО, Автомагазинів та Підприємств з власним парком техніки діє Акція від Opet
BREAK & CLUTCH CLEANER – це високоякісний ...В Україні діє оновлена програма Suzuki Finance: ще вигідніші умови кредитування
Умови кредитування: — Суму кредиту до 2 5...В Україні знайшли Mitsubishi Pajero Wagon з пробігом 1 000 000 км
Власник авто, Леонід Олексійович, подорожував н...