Паливні оператори готуються до зростання сегменту дрібногуртових постачань
Наразі готова до відвантаження перша половина замовлення. Перед введенням паливозаправників в експлуатацію замовник додатково виконає брендування цистерн у власному фірмовому стилі, тому партію виготовлених автопаливозаправників передають без нанесення обов`язкових службових наліпок, які необхідні для спецтехніки, що перевозитиме легкозаймисті речовини.
На шасі IVECO Daily виготовили найменший паливозаправник
Партію базових вантажних шасі з кабіною, що має оновлений дизайн, надав офіційний дилер IVECO в Україні та багаторічний партнер — компанія АМАКО.
Також звертаємо увагу, що в цьому замовленні для невеликої за місткістю автоцистерни встановлено передню та задню стінки еліптичної форми. Зазвичай ця опція практикується для цистерн більшого об`єму.
Нагадаємо, що автопаливозаправники (V=4 м3) призначені для перевезення рідких нафтопродуктів щільністю до 860 кг/м3, і навіть заправки транспортних засобів через лічильник; зливу нафтопродуктів самопливом зі своєї цистерни в ємність, розташовану нижче за рівень цистерни; зливу нафтопродуктів насосом, що встановлений на автоцистерні. Може бути виготовлений одно-, двосекційною.
В 2024 році Завод спецтехніки Техкомплект збільшив виробництво на 40%
Поиск
Подобные статьи
Volkswagen впроваджує нову стратегію найменування моделей
Томас Шефер, генеральний директор бренду Volksw...На виставці IAA MOBILITY 2025 у Мюнхені буде представлений і український стартап
Раніше ми вже розповідали про їх легкий вантажн...У серпні відбувся корінний злам на українському авторинку
Що було драйвером повернення до зростання автор...В Україні почали забудовувати автопаливозаправники на шасі ще одного бренду
Виготовили 4 нові односекційні автоцистерни міс...В Україні офіційно дебютував електричний пікап JAC T9 EV
Виставка «Електроспектива» – це уніка...