Під Києвом склалася найбільша концентрація нових моделей IVECO в одному місці
Загальна кількість вантажівок IVECO біля центрального офісу компанії АМАКО налічувала два десятка штук. Було представлено машини всіх чотирьох класів: легких Daily, міських середньо-тонажних Eurocargo, далекобійних S-Way та “позашляховиків” T-Way, призначених для важкої роботи.
Сама по собі подібна експозиція досить унікальна, коли вдалося представити майже весь модельний ряд, та ще й у декількох варіантах, адже в наявних обставинах (під час наших відвідин посеред дня росіяни завдали масованого ракетного удару по столиці), ніхто не тримає вантажну техніку на складах в Україні. Мало того, що замовлення на вантажівки виконується від 9 до 12 місяців, так виготовлені машини одразу прямують до кінцевого замовника. Але зірки так склалися, що вдалося зібрати всі ці вантажівки в одному місці і в один час. Тож, що зараз пропонує IVECO на українському ринку.
Добре відоме нашим споживачам сімейство Daily було представлене не лише у вигляді універсальних шасі різних модифікацій (задньопривідні 70C16H3.0, 60C16H3.0 D, 35C14 D та повнопривідне 55S18H D WX з подвійною кабіною), але також у вигляді повнопривідного фургона Daily 55S18H V WX. Це перша подібна машина в Україні, яка може стати в пригоді як багатьом комунальним службам, фермерам так і працівникам зі сфери газо- та нафтовидобувної галузі, яким потрібен всюдихідний транспорт з кузовом великого об’єму. Причому, як і у старших моделей, цей Daily має систему відбору потужності, що дозволяє в польових умовах живити безліч різноманітних систем – від генератора до насосної станції.
На відміну від конкурентів, повний привід у Daily чесний механічний, без використання електромагнітних муфт, які можуть перегрітись та вийти з ладу на бездоріжжі. Кліренс тут взагалі 255 мм. Та й елементів комфорту тут теж немало – від амортизованого крісла водія, до 8-ступінчастого “автомата” ZF. Ціни на подібну техніку досить індивідуальні і починаються приблизно від 80 тисяч евро. На базі повнопривідного шасі з подвійною кабіною вже працюють в Україні машини оперативно-рятувальної служби 101 та ДСНС.
Загалом, фактично всі українські підприємства, які займаються виготовленням та встановленням надбудов на шасі, наразі завалені роботою до кінця року. В тому числі й ті, хто працює з вантажівками середнього класу, спорядженою масою від 7,5 до 20 тон. Сюди можна віднести користувачів як евакуаторів, так і ізотермічних фургонів або кран-маніпуляторів. До цього класу відносятся популярні вантажівки сімейства IVECO Eurocargo, які представлені на виставці п’ятьма версіями, в тому числі зі спальними кабінами, та в повнопривідній версії ML 110E25WS-E5.
Сімейство Eurocargo, фактично, зайняло місце МАЗу як серед комунальників, так і серед логістичних компаній. Хоча зараз левова частка замовлень йде від державних підприємств. Наразі всі 60 замовлених машин з останньої партії замовники вже отримали.
Знайшов своїх шанувальників і далекобійний тягач останнього покоління IVECO S-Way, який прийшов на заміну Stralis в 2019 році. Зараз вже є повторні замовлення S-Way серед перших покупців, тобто тягач їх повністю влаштовує. З одного боку він має досить традиційну ергономіку робочого місця, перед очима водія розвернута до нього дошка традиційних приладів, без всюдисущих екранів. З іншого боку, у нього досить просунуте технічне оснащення, включаючи сучасне покоління двигунів Cursor 13, потужністю до 570 к.с., та роботизованих коробок передач Traxon на 16 ступенів.
Всі комплектації для українських споживачів передбачають посилені металеві бампери та захисну решітку для фар. Крім того, IVECO розширює пропозицію S-Way вже не тільки на дальнобійні тягачі. На виставці можна побачити шасі S-Way 6×2 з заднюю підрулюючою віссю. Такий варіант буде затребуваний під забудову сміттєвозами, або іншої технікою з підвищеною маневреністю. Також покажуть і S-Way з низькою кабіною і підйомною віссю-«ленівцем». Тобто, S-Way починає освоювати ті професії, де потрібна вантажопідйомність більше 10 т.
Новинка для українського ринку– це звісно IVECO T-Way. Послідовник легендарної лінійки Trakker був презентований в світі в 2021 році. До нас мав приїхати минуло річ, але цьому завадила війна. Початкові моделі оснащують в Європі шестициліндровими двигунами Cursor 9, але українські дилери рекомендують обирати більш потужні версії Cursor 13. Адже це вже по-справжньому важка техніка, яка працює у важких умовах часто-густо взагалі не маючи під колесами твердого покриття. Тому всі три представлені на експозиції шасі мали повнопривідну трансмісію: найдоступніша версія 4Х4 в специфікації AD190T43W, та два T-Way 6Х6 AD380T43W H і AT380T48W H, які відрізнялись коробками передач (механічна та роботизована), наявністю та відсутністю спального місця в кабіні, типом широченних односкатних всюдихідних покришок на колесах задньої параболічної підвіски тощо.
Цікавий нюанс, що завдяки різним шинам вдалося досягти і різної вантажопідйомності: або 19 т, або 23 т. Та й кліренс теж в T-Way 390-400 мм. Взагалі, T-Way дуже продуманий з точки зору експлуатації. Тут і гнучкі підніжки, металевий трисекційний бампер, потужний захист двигуна, потужна рама та ресорна підвіска. Нові вантажівки комплектуються 16-ступеневими «автоматами» ZF Traxon, мають сучасний інтер’єр, схожий з флагманським S-Way та продуману підготовку під встановлення додаткового обладнання.
Широка гама повнопривідної техніки робить IVECO лідером у сегменті спецтехніки для бездоріжжя.
Принаймні, навіть в цей важкий час IVECO вдається не лише зберегти темпи продажів, але й по деяким сегментам навіть вдалось показати ріст. Як повідомив AUTO-Consulting голова «IVECO-Україна» Ігор Бойко: «До кінця року дилери IVECO планують реалізувати принаймні 500 машин.»
Ознайомитись з актуальною лінійкою Iveco можна до кінця тижня за адресою Київська область, Бориспільський район, с. Проліски, вулиця Броварська, 2.
Яким буде ринок вантажних автомобілів у 2023 році? Думка головних операторів
Поиск
Подобные статьи
Напередодні холодів рекомендують проводити комплексне обслуговування паливної системи
Часткове погіршення якості пального на регіонал...В Україні з`явився новий потужний дилер MAXUS
Нещодавно імпортером було оголошено конкурс на ...IVECO передала права дистрибуції у Північній Європі незалежній компанії
IVECO завершила передачу операцій з дистрибуції...ЗСУ отримають ще 200 БТР Stryker
Очікується, що БТР передадуть підрозділам, які ...Українські рятувальники отримали 18 автоцистерн на базі шасі Daewoo
Автомобіль виготовлений на базі шасі Daewoo Max...