Подробиці про новий український бронеавтомобіль
Дійсно, українські фахівці використали повноприводне шасі Isuzu FTS34, але спроєктували під нього окрему капотну броньовану кабіну. Це дало змогу піротехнікам мати запас у 2 м попереду до бронекабіни, а позаду міцний відсік для перевезення вибухонебезпечних речовин.
Повна вага ПМ-Л становить 12 т, причому в спорядженому станы вантажывка маэ масу 9,7 т. Розмыри ъъ наступны: 7370х2360х2955 мм. Двигун тут встановлюэться Isuzu потужністю 240 к.с.
Піротехнічна машина зараз проходить випробування, але на неї вже задивляються не тільки рятувальники, а й інші силовики. Бо вона вийшла дуже вдала і може стати основою для монтажу на її шасі різного спецобладнання.
Поиск
Подобные статьи
Volkswagen впроваджує нову стратегію найменування моделей
Томас Шефер, генеральний директор бренду Volksw...На виставці IAA MOBILITY 2025 у Мюнхені буде представлений і український стартап
Раніше ми вже розповідали про їх легкий вантажн...У серпні відбувся корінний злам на українському авторинку
Що було драйвером повернення до зростання автор...В Україні почали забудовувати автопаливозаправники на шасі ще одного бренду
Виготовили 4 нові односекційні автоцистерни міс...В Україні офіційно дебютував електричний пікап JAC T9 EV
Виставка «Електроспектива» – це уніка...