Покинуті російські автозаводи хочуть об’єднати в єдиний кластер
Проте завантажити заводи загальною потужністю понад 550 тисяч машин на рік — непросте завдання, як забезпечення їх матеріалами. Водночас промисловий кластер може дати поштовх заводам завдяки особливим умовам. Серед них — пільгові кредити, зниження страхових внесків, а також відшкодування витрат на продукцію інших учасників кластера.
Нагадаємо, що поки реально завантажити бувші заводи іномарок вдалося лише у декілька випадках. На автозаводі Renault у Москві почали збирати китайські автомобілі під брендом «Москвич», та нібито працює екс-завод Nissan, що нині належить АвтоВАЗу. За останніми даними, там зібрали партію кросоверів X-Cross 7, які хочуть продавати під новим брендом XCITE.
Офіційно вийшов із простою і колишній завод Hyundai «Хенде Мотор Мануфактурінг Рус» (ХММР), де, за даними інсайдерів, знову збирають корейські машини. А от з іншими підприємствами західних інвесторів поки не вдається нічого зробити. Не працюють заводи VW, MB, Peugeot-Mitsubishi, Skoda та інші.
Поиск
Подобные статьи
Автомобілі Audi будуть називати по-новому
Наступного року сімейства Audi А4 та А6 мають в...В Україну можуть почати поставки електричних бетонозмішувачів
Вантажівка повністю відповідає високим екологіч...В Україні порахували середній вік електрокарів
Але цей показник значно нижчий, ніж вцілому в а...Німецький автопром вдало компенсував вихід з російського ринку
У BMW та Daimler Truck – рекордний прибуток, у ...Стабільність та надійність. Автокомпоненти АВТЕК та Opet плідно співпрацюють вже 5 років
Цього року виповнюється 5 років співпраці двох ...