Покинуті російські автозаводи хочуть об’єднати в єдиний кластер
Проте завантажити заводи загальною потужністю понад 550 тисяч машин на рік — непросте завдання, як забезпечення їх матеріалами. Водночас промисловий кластер може дати поштовх заводам завдяки особливим умовам. Серед них — пільгові кредити, зниження страхових внесків, а також відшкодування витрат на продукцію інших учасників кластера.
Нагадаємо, що поки реально завантажити бувші заводи іномарок вдалося лише у декілька випадках. На автозаводі Renault у Москві почали збирати китайські автомобілі під брендом «Москвич», та нібито працює екс-завод Nissan, що нині належить АвтоВАЗу. За останніми даними, там зібрали партію кросоверів X-Cross 7, які хочуть продавати під новим брендом XCITE.
Офіційно вийшов із простою і колишній завод Hyundai «Хенде Мотор Мануфактурінг Рус» (ХММР), де, за даними інсайдерів, знову збирають корейські машини. А от з іншими підприємствами західних інвесторів поки не вдається нічого зробити. Не працюють заводи VW, MB, Peugeot-Mitsubishi, Skoda та інші.
Поиск
Подобные статьи
Відсьогодні в Україні змінено правила гри на авторинку
До цього, українець, який хотів продати своє ав...Volkswagen передав 1,5-мільйонну повністю електричну модель VW ID
«1,5 мільйона поставлених моделей ID. – це чітк...Тест-драйв Ford Tourneo Courier: Що прихововано за рюкзаком кур`єра?
Ще на старті нас приголомшили: Під капотом тут ...УБД матимуть 50% знижку на автострахування
Верховна Рада підтримала зміни до закону про ст...Продажі Tesla в Європі впали майже вдвічі
Компанія Ілона Маска продала лише 9945 авто в Є...