Покинуті російські автозаводи хочуть об’єднати в єдиний кластер

by / Среда, 11 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

Проте завантажити заводи загальною потужністю понад 550 тисяч машин на рік — непросте завдання, як забезпечення їх матеріалами. Водночас промисловий кластер може дати поштовх заводам завдяки особливим умовам. Серед них — пільгові кредити, зниження страхових внесків, а також відшкодування витрат на продукцію інших учасників кластера.
Нагадаємо, що поки реально завантажити бувші заводи іномарок вдалося лише у декілька випадках. На автозаводі Renault у Москві почали збирати китайські автомобілі під брендом «Москвич», та нібито працює екс-завод Nissan, що нині належить АвтоВАЗу. За останніми даними, там зібрали партію кросоверів X-Cross 7, які хочуть продавати під новим брендом XCITE.

Офіційно вийшов із простою і колишній завод Hyundai «Хенде Мотор Мануфактурінг Рус» (ХММР), де, за даними інсайдерів, знову збирають корейські машини. А от з іншими підприємствами західних інвесторів поки не вдається нічого зробити. Не працюють заводи VW, MB, Peugeot-Mitsubishi, Skoda та інші.

TOP