Порівнюємо електричні кросовери: Citroen e-C4 vs Nissan Qashqai e-power
Після тривалих блек-аутів, які вже стали звичним явищем у червні, було дивно бачити зростання частки електромобілів з 13,4% у травні до майже 16% у червні. Українці – безперечно оптимісти. Але є й ті, які вагаються. І саме для них Nissan створив електричний кросовер Qashqai з системої e-power. Ретельно про неї AUTO-Consulting вже розповідав, тому відокремимо лише головне.
Nissan Qashqai e-Power: електромобіль, який не боїться блекауту
На електромобілі до Львова за 5 годин. Чи це реально?
Nissan Qashqai e-power не потребує заряджання від розетки взагалі, а використовує для цього власний генератор, встановлений під капотом і який працює на бензині. При цьому Nissan Qashqai e-power – це електромобіль з електродвигуном потужністю 190 к.с. і моментом 330 Нм. Але його особливість у тому, що процес під заряджання може відбуватися будь-коли і будь-де, навіть на ходу. Тому власнику такого Qashqai не потрібно слідкувати за запасом ходу і не шукати доступні зарядні станції. Він просто їздить, але при цьому ще й заливає бензин у бак для генератора.
Citroen e-C4 – це класичний електромобіль, з батареєю 54 кВт*год і його заряджати як раз потрібно. Зробити це можливо або від звичайної розетки 220 В (довго), або від 3-фазних зарядних станцій. Зате Citroen обіцяє доволі великий запас ходу у майже 420 км. Забігаючи наперед зазначимо, що такого пробігу у літню спеку нам досягти не вдалося, але більше 360 км ми проїхали, і при цьому особливо не економлячи заряд.
Обидва авто мають схожі габарити. Citroen e-C4 (4354x1834x1522 мм), Nissan Qashqai (4425x1835x1625 мм), а колісна база у них взагалі відрізняється на 2 мм. Є трохи відмінностей у об’ємі багажника. У Nissan Qashqai він більш місткий 436 л, проти 380 л у Citroen e-C4. В салоні Qashqai знову трохи просторіший, хоча у С4 більше оригінальних рішень, у вигляді висувних столиків та шухлядок.
На ходу обидва авто теж суттєво відрізняються. Якщо Nissan Qashqai e-power більш хуткий і має розгін до 100 кмїгод за 7,9 с, то Citroen – повільніший і досягне «сотні» за 9,2 с. Це і не дивно, бо його двигун видає 156 к.с., та момент у 260 нм. Але і цієї потужності більш ніж достатньо для динамічної їзди. Хоча заради економії заряду батареї є й режим «економ». Те ж саме й у Nissan. А от максимальна швидкість у Nissan теж більша – 175 км/год, проти 150 км/год у Citroen. Тобто, поганяти – це більше про Qashqai, ніж про e-C4.
Але Citroen відвойовує своє на поганій дорозі. Завдяки додатковим демпферам в підвісці, він може їхати по любій дорозі, не зважаючи на кількість і глибину ям. Nissan Qashqai так не вміє і любить гарні шляхи, а ділянки розбитої дороги для нього даються вже не так драйвово. Все ж Qashqai більш міський автомобіль. А e-C4 може не злякатися і легкого бездоріжжя, бо має кліренс у 175 мм. Хоча обидва авто мають лише передній привід і тому на роль позашляховика не підійдуть.
Цікаво, що вартість цих авто приблизно однакова. За Citroen e-C4 просять 1 402 400 грн, у той час, як за початкову комплектацію Nissan Qashqai e-power – 1 474 700 грн. Проте наша версыя у комплектації Tecna+ може затягнути й 1723980 грн.
Як обидва авто ведуть себе на ходу, у чому різниці в салоні та ззовні – дивіться у цьому відео:
Ми розповіли всі нюанси обох авто, розповіли про їх особливості. А робити остаточний вибір – вам.
Поиск
Подобные статьи
В Україні виготовили цікавий автопотяг на базі MAN TGS
Завод спецтехніки Техкомплект виготовив автопот...З початку року сервісні центри МВС здійснили більше 2 млн. реєстрацій транспортних засобів
Так, упродовж цього року на території України з...Україна отримає 6 систем ППО від Німеччини
Німеччина істотно посилить протиповітряну оборо...Якими були маловідомі луцькі фургони до появи «Волинянки»
Як зʼясувалося, 4х4 завод виробляв і до цього. ...Зустрічай зиму зі SKODA: неймовірні знижки на Skoda Karoq та привабливі умови кредитування
Міський кросовер Škoda Karoq вже встиг підкорит...