Потужний український виробник автобусів реформував виробництво і отримав експортний контракт на 2024 рік

by / Четверг, 29 Август 2024 / Published in Автоновости

Які українські автовиробництва залишилися в строю

Тепер виробничими потужностями колишнього заводу ДП АСЗ №1 «Богдан моторс» оперує нова компанія — «БАС МОТОР». Це — вітчизняний виробник автобусів та тролейбусів марки «БОГДАН» з центральним офісом у місті Київ та виробничими майданчиками у містах Луцьк та Черкаси.
Як повідомив в інтерв’ю AUTO-Consulting Дмитро Писаний:

На зазначених виробничих майданчиках ТОВ «Бас Мотор» має можливість виготовляти автобуси різного призначення від 8 до 12 м., тролейбуси від 12 до 19 м. та електробуси. Продукцію, яка виготовлена на виробничому майданчику у місті Луцьк, вже успішно експлуатують громади з Волинської, Хмельницької, Київської, Рівненської та Кіровоградської області.

Луцкому автозаводу «Богдан» исполнилось 60 лет. История с продолжением
Как делают автобусы «Богдан». Репортаж с завода в Луцке

Головне, що з 2024 року ТОВ «Бас Мотор» планує суттєво наростити виробництво шкільних автобусів, які виготовляються з машкомплектів індійської компанії «ASHOK LEYLAND». В виробничих планах підприємства на 2024 рік вже значиться виробництво до 300 шкільних автобуса «БОГДАН» А22412. Підприємство вчасно придбало для них агрегати і має всі можливості для стабільного виробництва.

Стало відомо, хто став власником деяких активів заводів «Богдан Моторс» у Черкасах та Луцьку

З урахуванням реалій ринку, зараз більшість замовлень для українських виробників формує держава. Реалізація шкільних автобусів проводиться через майданчик «Prozorro Market », де автобуси «БОГДАН» А22412 виробництва ТОВ «Бас Мотор» офіційно внесено до Каталогу кваліфікованих постачальників, що в свою чергу дозволяє брати участь у спрощеної процедурі закупівлі, — продовжує керівник «Бас Мотор».
Крім того, луцький завод продовжує виробляти тролейбуси, які добре відомі в багатьох українських містах.

Ще одним важливим напрямком діяльності «Бас Мотор» є експорт. Ще до війни та ковіду завод заключив контракт з французьким виробником електробусів Bluebus. В рамках цієї співпраці виготовляється для зарубіжного партнера 12-ти і 6-ти метрові фарбовані кузови електробусів із нержавіючої сталі. Спеціально для виконання цього контракту компанія «Бас Мотор» спроектувала та виготовила технологічне оснащення для зварювання кузовів Bluebus, що відповідає високим європейським стандартам та дозволяє забезпечити дотримання вимог та норм замовника.Вже три роки цей контракт виконується і 22 лютого 2024 року замовнику було відвантажено вже 98-й за рахунком кузов Bluebus.

Компанія «Бас Мотор» і надалі продовжує розвивати європейський напрямок своєї діяльності у співпраці з «Bluebus», а тому вже до кінця 2024 року, з урахуванням усіх попередніх поставок, у Францію планується поставити понад 140 кузовів електробусів, — повідомив Дмитро Писаний.

Почему у Украины не получилось стать автомобильной державой. Часть 1 90-е годы
Почему у Украины не получилось стать автомобильной державой. Часть 2 2000-е годы
Почему у Украины не получилось стать автомобильной державой. Часть 3 Последнее десятилетие

Як бачимо, потужний український виробник, а нагадаємо, що у Луцьку свого часу було створено потужності для виробництва більше 4,5 тис. сучасних автобусів, продовжує виробництво і навіть пробивається у ЄС. Таким чином, можемо констатувати, що саме автобусна галузь в українському автопромі зберіглася і очикує на замовлення від міст і держави.

Чи зможе Україна виробляти власні електробуси. Думка головних операторів ринку

TOP