Представлений новий 100% електричний фастбек PEUGEOT E-408

by / Среда, 02 Октябрь 2024 / Published in Автоновости

Представивши повністю Новий PEUGEOT 408 влітку 2022 року, Бренд приніс візуальну привабливість кузова «фастбек» у верхню частину загальноєвропейського сегменту C-класу. Оригінальний PEUGEOT 408 виділяється своєю поставою хижака та динамічними лініями, забезпечує підвищену посадку водія за кермом, демонструє преміальний рівень оздоблення салону та увагу до найдрібніших деталей.

Дві електрифіковані силові установки в гамі PEUGEOT 408 – PLUG-IN HYBRID 180 e-EAT8 та PLUG-IN HYBRID 225 e-EAT8 – відзначили перші кроки у напрямку електрифікації моделі. На початку цього року автомобіль отримав версію PEUGEOT HYBRID 136 e-DCS6 з технологією PEUGEOT HYBRID 48V, що вже приєдналась до лінійки моделі. Тепер прийшов час для 100% електромобіля: Новий PEUGEOT E-408 виводить стратегію електрифікації на наступний рівень. Усе завдяки повністю електричному силовому агрегату з нульовим рівнем викидів – електромотор потужністю 157 кВт (210 к.с.) у поєднанні з акумуляторною батареєю NMC корисною ємністю 58,2 кіловат-годин.

Запуск PEUGEOT E-408 знаменує собою ще один важливий крок у прагненні Бренду стати лідером у сфері електромобілів на європейському ринку. Новий PEUGEOT E-408 буде виготовлятись на заводі в місті Мюлузі (Mulhouse), а також буде забезпечений програмою ALLURE CARE з гарантійним терміном до 8 років або 160 000 км пробігу, що є найбільшим гарантійним терміном серед усіх європейських авто-брендів.

При загальній довжині кузова 4,69 метра та ширині 1,85 метра (дзеркала в складеному стані), Новий PEUGEOT E-408 використовує мультиенергетичну платформу E-EMP2 у варіанті з колісною базою 2,79 метра. Завдяки таким щедрим розмірам, вдалось встановити батарею під підлогою в днищі електромобіля, між передніми/задніми колесами в межах колісної бази. Таким чином зберігаючи простір у салоні та знизивши центр ваги PEUGEOT E-408 для більш динамічної поведінки на дорозі та досягнення максимально задоволення від керування.

Новий PEUGEOT E-408 вже у стандартній комплектації оснащений тепловим насосом, а також підігрівом керма та сидінь, що оптимізує тепловий комфорт водія й пасажирів. При цьому вдається зберігати енергію акумулятора для збільшення дистанції пробігу.

У гамі PEUGEOT 408 знайдеться варіант для кожного: бензиново-електричні гібридні двигуни
Для моделі PEUGEOT 408 пропонуються одразу два бензиново-електричні гібриди типу PLUG-IN, що підключаються до зовнішнього джерела живлення для зарядки вбудованого акумулятора.

Автомобіль PEUGEOT 408 PLUG-IN HYBRID 225 e-EAT8 пропонує комбінацію бензинового турбодвигуна потужністю 180 к.с. (132 кВт) та електромотору потужністю 81 кВт, що працюють у поєднанні з 8-ступіневою автоматичною коробкою перемикання передач e-EAT8 та переднім приводом. Технічні дані наразі знаходяться в процесі омологації (уточнення та затвердження).

Автомобіль PEUGEOT 408 PLUG-IN HYBRID 180 e-EAT8 пропонує комбінацію бензинового турбодвигуна потужністю 150 к.с. (110 кВт) та електромотору потужністю 81 кВт, що працюють у поєднанні з 8-ступіневою автоматичною коробкою перемикання передач e-EAT8 та переднім приводом. Технічні дані наразі знаходяться в процесі омологації.

Літій-іонний акумулятор в обох PLUG-IN гібридних версіях має ємність 12,4 кіловат-години. Доступні два типи вбудованих бортових зарядних пристроїв: стандартна комплектація – однофазний зарядний пристрій потужністю 3,7 кВт; опція – однофазний зарядний пристрій потужністю 7,4 кВт.
Приблизний час заряджання становить:
— від джерела живлення типу Wallbox потужністю 7,4 кВт з допустимою силою струму до 32 Ампер, а також з урахуванням вбудованого однофазного зарядного пристрою потужністю до 7,4 кВт – акумулятор повністю заряджається за 1 годину 40 хвилин.
— від побутової розетки з допустимою силою струму до 14 Ампер, а також з урахуванням вбудованого однофазного зарядного пристрою потужністю до 3,7 кВт – акумулятор повністю заряджається за 3 години 55 хвилин.
— від стандартної побутової розетки з допустимою силою струму до 8 Ампер, а також з урахуванням вбудованого однофазного зарядного пристрою потужністю до 3,7 кВт – акумулятор повністю заряджається за 7 годин 05 хвилин.

Крім того, для PEUGEOT 408 доступний варіант бензинко-електричного гібридного силового агрегату, що не вимагає підзарядки – це версія PEUGEOT 408 HYBRID 136 e-DCS6, яка пропонує сумарну потужність 136 к.с. та привод на передні колеса.

Гібридна система PEUGEOT HYBRID 48V складається з бензинового двигуна нового покоління (потужністю 136 к.с.) у поєднанні з 6-ступіневою роботизованою коробкою передач з подвійним зчепленням, яка також включає в себе електродвигун. Завдяки електромотору та акумулятору з робочою напругою 48 вольтів, який заряджається самостійно та автоматично під час руху, технологія PEUGEOT HYBRID 48V забезпечує додатковий крутний момент в зоні низьких обертів бензинового двигуна, а також зниження споживання палива до 15% у порівнянні з аналогічним автомобілем без гібридної системи. Таким чином, фастбек PEUGEOT 408 HYBRID 136 e-DCS6 демонструє нормативне споживання пального лише 5,2 л на 100 км (змішаний цикл WLTP**). Крім того, під час міського водіння Новий PEUGEOT 408 HYBRID 136 e-DCS6 може забезпечити до 50% часу пересування у виключно електричному режимі (повільний рух в заторах, паркування тощо) з нульовим рівнем викидів та нульовим споживання пального.

Найкраща якість та впевненість у надійності новинки
Новий електромобіль PEUGEOT E-408 займає лідируючи позиції в загальноєвропейському C-класі, пропонуючи чудову ергономіку, якісне оздоблення, широкий перелік обладнання на рівні моделей класом вище. Проте окрім цього, новий PEUGEOT E-408 також пропонує найкращі умови утримання.

Як і для всіх своїх повністю 100% електричних моделей, Бренд PEUGEOT пропонує програму PEUGEOT ALLURE CARE для нового PEUGEOT E-408: ця програма передбачає розширену 8-річну гарантію (або 160 000 кілометрів пробігу) на всі ключові компоненти електричного приводу – сам електродвигун, його редуктор/трансмісія, вбудований зарядний пристрій, інші основні електричні та механічні компоненти. Програма PEUGEOT ALLURE CARE ідеально доповнює розширену гарантію PEUGEOT на високовольтну батарею, яка складає також 8 років або 160 000 кілометрів пробігу, таким чином забезпечуючи майже повну гарантію на електромобіль та покриваючи всі ключові компоненти електричної системи. Програма PEUGEOT ALLURE CARE активується та продовжується автоматично кожні два роки або 25 000 кілометрів після кожного технічного обслуговування, виконаного в мережі офіційних дилерів PEUGEOT.

Власники нового електромобіля PEUGEOT E-408 також отримують переваги завдяки збільшеним інтервалам технічного обслуговування – кожні два роки або 25 000 кілометрів.

Нагадаємо, що в Україні стильний, динамічний, інноваційний фастбек PEUGEOT 408 вже доступний для придбання у версії з потужним бензиновим двигуном. Звертайтесь до офіційних дилерів Бренду або завітайте на онлайн-склад для вибору бажаного PEUGEOT 408!

TOP