Представлений новий Renault Clio. Офіційні подробиці про новинку

by / Вторник, 24 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

Передня частина Нового Clio була повністю перероблена: її скульптурний, більш витончений і рельєфний контур додає сучасності та енергійності. Збільшена решітка радіатора в клітинку додає сили та спортивного вигляду. Кольорова гама — темніша біля логотипу, світліша до країв — надає йому глибини та технічної виразності. Цей комплекс ефектів докорінно змінив дизайн New Clio, додавши йому ще більшої привабливості.

Новий Clio — це перший автомобіль «Nouvelle Vague» від Renault з новим фірмовим освітленням спереду. Воно натхненне логотипом: світлодіодні денні ходові вогні з обох боків, наприклад, утворюють половину вертикального ромба, підкреслюючи пульсуючу, блискучу зовнішність і роблячи дизайн лінійки більш узгодженим з іміджем бренду.

Новий Clio доступний у семи елегантних кольорах кузова: Glacier White, Star Black, Shale Grey, Iron Blue, Flame Red, Valencia Orange та Rafale Grey — з новим тришаровим покриттям, яке здалеку виглядає масивним, а зблизька — перламутровим.

Характерні колісні диски діаметром до 17 дюймів підкреслюють привабливість автомобіля. Всього на вибір пропонується шість варіантів, включаючи чотири алюмінієві легкосплавні диски, доступні для різних комплектацій. Наприклад, комплектація Techno оснащується 16-дюймовими чорними алюмінієвими дисками з алмазним вирізом. Усі вони мають новий логотип Renault з матового алюмінію в центрі.

Незважаючи на всі зміни всередині, Новий Clio залишився таким же за розмірами, як і попередня версія: 4 053 мм в довжину, 1 988 мм в ширину і 1 439 мм у висоту.

Тепер враження від Нового Clio ще кращі: пасажирський салон став більш гостинним і затишним. Щойно ви відчиняєте двері, ви бачите благородні та екологічно чисті матеріали і відчуваєте стрибок якості. Простір та ергономіка залишаються ключовими сильними сторонами автомобіля, даруючи всім, хто знаходиться всередині, неперевершений комфорт. Всі технології створені для покращення користувацького досвіду та поєднуються у єдиний всесвіт підключених сервісів та додатків, які допомагають водієві та пасажирам розслабитися і насолоджуватися подорожжю.

Сидіння, дверні панелі та панель приладів Нового Clio в стилі Techno обшиті спеціально розробленою екологічною тканиною, яка на 60% складається з модальних волокон TENCEL — біологічно чистих целюлозних волокон, що виробляються компанією Lenzing Group. Новий Clio є не лише першим автомобілем, в якому використовуються модальні волокна TENCEL, але й першим автомобілем, який відповідає стратегії декарбонізації бренду Renault. Це також перший випадок, коли ці екологічні волокна широко використовуються в салоні автомобіля. Відомі своєю винятковою м’якістю, волокна виготовляються з відновлювального ресурсу — натуральної деревини, яка постачається з напів природних лісів Європи, що раціонально використовуються. Ці напівприродні ліси поглинають велику кількість CO2 і не потребують ні хімічних добрив, ні штучного зрошення. Волокна TENCEL Modal виробляються з використанням відновлюваної енергії та сертифіковані знаком екологічної відповідності ЄС Ecolabel, який присвоюється продуктам і послугам, що відповідають високим екологічним стандартам протягом усього їхнього життєвого циклу.

Нова панель приладів Нового Clio оснащена безрамковим цифровим дисплеєм діагоналлю від 7 до 10 дюймів залежно від комплектації. Залежно від країни та версії, новий Clio може також оснащуватися радіо та мультимедійною системою R&GO або Renault Easy Link. Логотип Nouvel’R на кермі додає елегантності салону.

Новий Clio оснащений 20 сучасними системами допомоги водієві (ADAS), які роблять керування автомобілем простішим і безпечнішим, ніж будь-коли. Вони поділяються на три групи: Водіння, Паркування та Безпека.

Основні з них включають активний асистент водія, камеру кругового огляду 360° та активне екстрене гальмування з датчиками велосипедиста та пішохода. Цей комплексний набір систем допомоги водієві робить Новий Clio одним з найбезпечніших автомобілів у своїй категорії.

Активна система допомоги водієві — одна з головних функцій для водіння без стресу та найвищого рівня безпеки. Ця система поєднує в собі адаптивний круїз-контроль, функцію Stop & Go та систему допомоги при утриманні в смузі руху, які прирівнюються до автономного водіння 2-го рівня і значно спрощують рух на автомагістралях та в заторах.

Система активного екстреного гальмування, яка також доступна в стандартній комплектації Нового Clio, максимізує безпеку, попереджаючи водія про будь-які небезпечні ситуації. Якщо водій не реагує, система автоматично гальмує автомобіль.

Новий Clio також має низку систем, що полегшують паркування, зокрема систему вільного паркування та камеру кругового огляду 360°, яка забезпечує огляд з висоти пташиного польоту, поєднуючи чотири канали для визначення місцезнаходження та огляду всіх перешкод навколо автомобіля.

Новий Clio має ряд силових установок, що використовують різні джерела енергії, включаючи 145 к.с. повний гібрид E-Tech, що знаходиться на передовій технологій. Він робить задоволення від керування електромобілем у місті доступним для кожного і водночас знижує споживання пального та викиди CO2. Інші варіанти — бензин, дизель та бензин/зріджений газ — охоплюють широкий діапазон потужностей і дають змогу отримати найповніший вибір у всьому світі. Іншими словами, кожен водій зможе обрати конфігурацію, яка найкраще відповідає його звичкам та вимогам.

Renault почала впроваджувати повністю гібридну технологію E-Tech у свої автомобілі, включаючи Clio, у 2020 році. Вона, звісно, доступна на новому Clio у версії E-Tech потужністю 145 к.с. з повним гібридом.

Коли автомобіль стартує, він завжди живиться від електродвигуна, а в містах може використовувати електродвигун до 80% часу, скорочуючи споживання на 40% порівняно зі звичайним бензиновим двигуном. Ємність батареї Нового Clio в міських умовах є найвищою в сегменті гібридних міських автомобілів. Завдяки ефективній силовій установці викиди CO2 обмежені, починаючи з 93 г/км, що є видатним показником у цій категорії. І це на додаток до тиші, якою ви насолоджуєтеся в електромобілях, і того факту, що вам не потрібно зупинятися, щоб зарядити батарею.

TCe 100 LPG: багатоцільовий автомобіль з низькими експлуатаційними витратами
Трициліндровий турбодвигун TCe 100 LPG також доступний для New Clio. Ця двопаливна система покращує продуктивність, одночасно зменшуючи споживання та викиди CO2 (на 8% менше CO2, ніж у аналогічного двигуна, що працює лише на бензині). І він чудово працює: максимальний крутний момент 170 Нм досягається при 2 000 об/хв, що робить його більш універсальним. З двома повними баками автомобіль може проїхати загалом понад 1 000 км. Ця система була випробувана і протестована, вона проста у використанні, доступна за ціною і заощаджує гроші у процесі експлуатації. Системи LPG встановлюються на заводі-виробнику в автомобілі.

TCe 90: збалансований силовий агрегат
Цей 3-циліндровий бензиновий двигун з турбонаддувом потужністю 90 к.с. і крутним моментом 160 Нм та 6-ступінчастою механічною коробкою передач працює плавно, а його витрата палива є однією з найкращих у своєму класі.

SCe 65: економічний та ідеальний для міста
Водії, які шукають економічний міський та приміський автомобіль, зрозуміють, що двигун 1.0 SCe (атмосферний 3-циліндровий) ідеально підходить для них. Він має 5-ступінчасту коробку передач, 65 к.с. потужності та 95 Нм крутного моменту, тому він дуже плавний у русі в місті та за його межами.

Blue dCi 100: висока продуктивність і низьке споживання
Цей двигун потужністю 100 к.с. і 260 Нм ідеально підходить для інтенсивного використання та автопарків компаній. Він економний та ефективний, а також оснащений 6-ступінчастою коробкою передач, яка знижує оберти двигуна на швидкості 110 км/год і вище. Новий Clio Blue dCi особливо ефективний на автобанах та автомагістралях. Він також відповідає найсучаснішим стандартам викидів завдяки вбудованій системі селективної каталітичної нейтралізації, яка вважається найефективнішим процесом після згоряння для зменшення викидів оксидів азоту (NOx).

TOP