Renault інвестує 3 млрд. Євро та готує 8 нових моделей

by / Среда, 02 Октябрь 2024 / Published in Автоновости

Renault відкриває більше, ніж новий розділ у своїй міжнародній історії. Це нове дихання, пов’язане з етапом Renaulution, яке приходить до нас з вісьмома новими моделями, що будуть випущені до 2027 року. Цей наступ, підкріплений інвестиціями в розмірі 3 мільярдів євро, сприятиме підвищенню ефективності бренду в цих ключових історичних регіонах. Renault прагне подвоїти чистий дохід на одиницю продукції, проданої за межами Європи, у 2027 році порівняно з 2019 роком.

Як і в Європі, бренд збалансує свій міжнародний сегментний мікс завдяки виведенню на ринок п’яти нових продуктів С- і D-сегментів. У той же час, він зміцнить свої позиції в сегменті B за допомогою Kardian, який вийде на ринок Латинської Америки та Марокко наступного року.

Зниження викидів CO2 для майбутніх автомобілів також є важливою метою цього плану, який офіційно називається «Міжнародний стратегічний план бренду Renault до 2027 року». Цього буде досягнуто насамперед завдяки гібридним силовим агрегатам для майбутнього модельного ряду, а також завдяки впровадженню електричних моделей E-Tech у кількох країнах за межами Європи, таких як Megane E-Tech electric, який вже доступний у Бразилії та Туреччині. Таким чином, до 2027 року Renault планує продавати один автомобіль з трьох з електричною або гібридною версією за межами Європи.

Нова модульна платформа Групи Renault міжнародного масштабу
Щоб бути ще більш конкурентоспроможним і максимізувати синергію в різних регіонах світу, Renault адаптує свою пропозицію завдяки новій модульній платформі Renault Group міжнародного масштабу. Ця платформа буде зібрана в чотирьох промислових регіонах: Латинська Америка, Туреччина, Марокко та Індія. Вона має регульовану та гнучку архітектуру, яка дозволяє враховувати велику різноманітність потреб:
o Довжина транспортного засобу від 4 до 5 метрів
o Колісні бази, з 4 варіантами від 2,6 до 3 метрів
o Задні частини з 3 варіантами довжини
o Джерела енергії та нові силові агрегати, спрямовані на підвищення ефективності споживання та викидів CO2: ДВЗ, з гнучким вибором пального (E85), зріджений газ, м’який гібрид (48 В) та повний гібрид, для переднього та повного приводу.

Надзвичайна універсальність цієї платформи дозволить нам запропонувати нашим клієнтам найрізноманітніші кузови та силуети. Щоб оцінити різноманітність автомобілів, створених на цій новій платформі Групи Renault, достатньо поглянути на Kardian, компактний кросовер B-сегменту, та концепт Niagara, пікап, оснащений новою гібридною технологією E-Tech 4WD. Ця платформа матиме переваги електричної та електронної архітектури останнього покоління, сумісної з усіма чинними та майбутніми нормативними документами.

Платформа CMA, присвячена сегменту високого класу в Південній Кореї
Платформа CMA (Compact Modular Architecture — компактна модульна архітектура) базується на партнерстві, яке Група Renault та Geely Holding Group підписали у 2022 році. Платформа буде використовуватися для висококласних моделей D і E-сегментів, з переднім (або заднім) та повним приводом, і в більшості випадків буде доступна з гібридними силовими установками. Ці автомобілі будуть спроектовані інженерним центром, розташованим у Сеулі, а вироблятимуться на заводі в Пусані. Перший автомобіль Renault Korea Motors, розроблений на цій платформі, буде представлений наприкінці першої половини 2024 року.

Концепт Renault Niagara втілює цей міжнародний наступ
З концептом Niagara бренд робить новий крок у міжнародній історії Renault, вносячи свіже повітря та сучасність. Завдяки своїй яскравій індивідуальності, пишним і абсолютно сучасним лініям, цей концепт є проблиском стилю майбутнього модельного ряду Renault, який буде побудований на новій модульній платформі Групи Renault. Концепт Niagara є жорстким і сильним, витонченим і наповненим технологіями водночас. Він спонукає вас до безмежних подорожей.

Завдяки своїм щедрим вигинам і точеним деталям вона втілює цінності Renault і відображає нову мову дизайну, емоційну та технологічну. Решітка радіатора міцна і водночас сучасна. Вона була вирізана як мінеральне тіло з унікальним 3D-ефектом. Літери, що утворюють назву Renault, виконані в стилі «піксель-арт», значною мірою натхненні поп-культурою. Система фар у формі брів — жива, виразна і, безумовно, технічна.

Завдяки декоравній накладці переднього бампера, надвисокому дорожньому просвіту, довгохідній підвісці та великим переднім і заднім кутам розвалу, концепт Niagara був створений для водіння в найекстремальніших умовах. Він випромінює найсильніші риси світу пікапів.

Велика вертикальна передня частина владна і демонструє міць. Широкі «плечі», що охоплюють верхню частину корпусу, додають йому суворого вигляду. У задній частині нахил лінії даху та крута стійка на чверть вікна надають енергійного, спортивного вигляду.

Концепт Niagara покритий камуфляжем, натхненним лініями та візерунками логотипу бренду. Кольори підкреслюють багатогранність автомобіля: зелені крапки — пригоди, жовтий — спортивність, світло-сірий — технічність, а чорний фон — потужність.

Концепт Renault Niagara є передвісником наступних міжнародних моделей, які Renault випустить до 2027 року.

Історичне коріння за межами Європи
Renault є найбільш продаваним французьким автомобільним брендом у світі з 43% міжнародних продажів, що склали 634 124 одиниці у 2022 році. Минулого року п’ять з десяти найбільших ринків були за межами Європи: Бразилія (№2), Туреччина (№4), Індія (№5), Південна Корея (№8) та Колумбія (№9). Renault вже давно почав виробляти автомобілі в багатьох регіонах світу з високим рівнем інтеграції. Починаючи з 1950-х років, Renault розумів важливість виробництва своїх автомобілів на місцях, поруч із клієнтами. Наприклад, завод Santa Isabel, розташований у Кордові, Аргентина, з 1955 року виробляє автомобілі, призначені переважно для інших південноамериканських ринків. Насправді, Renault має історичні та лояльні відносини з мережею з понад 4 000 дилерських центрів за межами Європи. Бренд також збільшив свою міжнародну присутність завдяки трьом інженерним центрам і чотирьом дизайнерським центрам, у тому числі одному з них у Бразилії. Сьогодні 35 000 талановитих людей працюють на бренд Renault за межами Європи.

TOP