Renault представив компактний міський кросовер Renault Kardian
Новий Renault Kardian — це компактний міський автомобіль B-сегмента, в основі дизайну якого лежить ДНК Renault, як у стилі, так і в оснащенні. Його передня частина демонструє нову стилістичну ідентичність бренду, що включає логотип «Nouvel’R» і нову фірмову систему освітлення.
Виразно сучасний, абсолютно новий Kardian може похвалитися інноваціями та функціями, які зазвичай зарезервовані для автомобілів вищого сегменту — 17-дюймові колісні диски, висока консоль з перемикачем передач «e-shifter», а також налаштування MULTI-SENSE, що пропонують різні режими водіння та вісім варіантів навколишнього освітлення. Новий Renault Kardian також оснащений шістьма подушками безпеки, а також 13 передовими системами допомоги водієві (ADAS), такими як система попередження про сліпі зони та система камер кругового огляду.
Новий Kardian презентує нову модульну та універсальну платформу Renault, яка дозволить розробити різноманітний модельний ряд для низки неєвропейських ринків. На ринку Південної Америки абсолютно новий Kardian буде оснащений інноваційною механічною комбінацією: 1,0-літровим трициліндровим двигуном з турбонаддувом потужністю 125 к.с. і крутним моментом 220 Нм з безпосереднім впорскуванням пального, що працює в парі з автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням: Efficient Dual Clutch (EDC).
Спираючись на свою багаторічну промислову присутність у кількох регіонах світу, Renault вироблятиме абсолютно новий Kardian спочатку на заводі в Курітібі в Бразилії, а потім, завдяки маневреності та гнучкості нашої промислової системи, на заводі в Касабланці (SOMACA) в Марокко.
Демонстрація нової ідентичності бренду Renault
Перший міжнародний автомобіль, що демонструє нову ідентичність бренду Renault, абсолютно новий Renault Kardian поєднує в собі міцний силует кросовера з більш витонченими та емоційними лініями. Ці маркери нової візуальної мови бренду надають автомобілю сучасного та технологічного вигляду, що відрізняє його від інших міжнародних міських паркетників.
Сучасні та яскраві кольори
Renault Kardian буде представлений в Південній Америці в п’яти кольорах: білий лід, сірий, сіра Кассіопея, чорна перлина, а також Orange Energy (абсолютно новий яскравий колір, який гармонійно поєднується з двоколірним чорним дахом). Сріблясті планки на даху, передні та задні накладки на пороги ще більше підкреслюють гармонійне поєднання помаранчевого кузова з чорним дахом, що надає автомобілю виразно сучасного вигляду.
Абсолютно нове фірмове освітлення
Невід’ємною частиною нового фірмового стилю Renault є фірмове освітлення Kardian, що складається з двох модулів з кожного боку автомобіля. У верхньому модулі світлодіодні денні ходові вогні (DRL) та індикатори розташовані дуже тонкою смужкою, надаючи автомобілю витонченого та сучасного вигляду. Нижній модуль оснащений повністю світлодіодними фарами для підвищення комфорту водіння, надаючи новому Renault Kardian унікального вигляду. Чисто білий колір цих світлодіодів покращує видимість, а отже, і безпеку на дорозі.
Задня частина має характерну для моделей Renault особливість освітлення: С-подібні задні ліхтарі. У поєднанні з дизайном багажника та антеною у вигляді акулячого плавника ці ліхтарі підкреслюють характер кросовера та сучасність нового Kardian.
Сучасний та технологічний інтер’єр
Інтер’єр абсолютно нового Renault Kardian розроблений для того, щоб подарувати вам приємні враження від перебування в автомобілі, поєднуючи сучасність і технології з емоційним дизайном. Салон демонструє ознаки позашляховика, може похизуватися обладнанням та якісними матеріалами, які зазвичай зарезервовані для автомобілів вищого сегменту.
Сучасні матеріали та яскраві кольори
Весь інтер’єр нового Renault Kardian був розроблений таким чином, щоб передати відчуття сучасності та динамічності, в тому числі у виборі кольорів та матеріалів. Сидіння оббиті тканиною з градаціями помаранчевого кольору. Освіжаючий сплеск кольору додає також панель приладів, яка має помаранчеву прострочку та декоративну стрічку з зернистої тканини з покриттям ТЕП — матеріалу, який також використовується для вставок у передніх дверцятах.
Безпека та захист: розумні технології
Новий Renault Kardian наповнений безліччю технологій, включаючи 13 передових систем допомоги водієві (ADAS) — дві з яких не доступні в жодному іншому автомобілі B-сегмента в Бразилії. Відчуття безпеки, що виникає завдяки високому положенню водія, доповнюється обладнанням пасивної безпеки — включаючи шість подушок безпеки — і посиленою структурою кузова, що зменшує вплив зіткнень.
Системи попередження про сліпі зони та камери кругового огляду
Для безпечного та плавного водіння абсолютно новий Renault Kardian оснащений системою попередження про сліпі зони — елементом обладнання, якого немає в жодному іншому автомобілі B-сегмента в Бразилії. Ця система сповіщає водія про наявність транспортного засобу поза полем зору — наприклад, під час зміни смуги руху. Працюючи на швидкості від 30 до 140 км/год і використовуючи чотири ультразвукові датчики, встановлені з обох боків автомобіля, система видає візуальні попередження водієві за допомогою миготливих світлодіодних індикаторів на дзеркалах заднього виду. Цю функцію можна легко активувати або деактивувати за допомогою мультимедійного екрану на приладовій панелі.
Система камер кругового огляду — ще один елемент обладнання, якого немає в жодному іншому автомобілі B-сегмента в Бразилії — спрощує життя водієві, відображаючи перешкоди спереду, ззаду та з боків автомобіля на восьмидюймовому центральному екрані мультимедійної системи під час маневрів заднього ходу та паркування. Водій може змінювати кут нахилу камер лівого, правого, переднього та заднього огляду.
Адаптивна система круїз-контролю
Система адаптивного круїз-контролю (ACC) Renault Kardian є корисною функцією для тривалих поїздок, пропонуючи водієві комфорт і безпеку. Ця система на основі датчиків автоматично регулює швидкість автомобіля, щоб допомогти водієві підтримувати задану дистанцію до транспортного засобу попереду, не натискаючи на педаль акселератора. Якщо попереду немає автомобіля, ACC працює як звичайний круїз-контроль. Цю систему можна активувати, починаючи зі швидкості 30 км/год, а її стан відображається на екрані навігатора.
Система оповіщення про безпечну дистанцію
Ця система інформує водія про інтервал часу між його автомобілем і транспортним засобом попереду, щоб він міг дотримуватися безпечної дистанції. Вона працює, коли швидкість автомобіля становить від 30 до 180 км/год, але вимикається, коли вмикається система адаптивного керування.
Система попередження фронтального зіткнення та активне екстрене гальмування
Система попередження фронтального зіткнення використовує камери та радари, щоб попередити водія, якщо він наближається до транспортного засобу попереду. Візуальне попередження відображається на екрані навігації, а звуковий сигнал спрацьовує, коли водій повинен загальмувати. Якщо водій не реагує вчасно, активна система екстреного гальмування автоматично застосує гальма, щоб зупинити автомобіль.
6 подушок безпеки для всебічного захисту
Пасивна безпека також є високим пріоритетом для нового Renault Kardian, оскільки він оснащений шістьма подушками безпеки — водія, переднього пасажира, бічними та шторками безпеки. Структура кузова посилена спереду, щоб зменшити силу удару в разі лобового або бокового зіткнення. Крім того, в критичних ситуаціях під час руху втручається електронна система курсової стійкості (ESC), яка виявляє, що автомобіль рухається не туди, куди спрямовує водій.
Підвищене задоволення від водіння
Абсолютно новий Renault Kardian відкриває нову модульну платформу Групи Renault в Бразилії. Він є найкращим у своєму сегменті за показниками споживання пального та викидів CO2 завдяки новому 1,0-літровому двигуну з турбонаддувом потужністю 125 к.с. та 220 Нм, що поєднується з коробкою передач EDC з подвійним зчепленням. Механічна комбінація, нечувана в Латинській Америці.
Перша серійна модель на новій модульній платформі Групи Renault
Renault — французький бренд номер один у світі, зосереджений на чотирьох промислових і комерційних центрах — Латинській Америці, Північній Африці-Туреччині, Індії та Південній Кореї.
З огляду на ці ринки, Група Renault розробила унікальну модульну платформу, яка є основою для проектування та виробництва автомобілів «à la carte». У майбутньому вона дозволить розробити сім міжнародних автомобілів, які збиратимуться в чотирьох промислових регіонах Групи — Латинській Америці, Туреччині, Марокко та Індії.
Високий ступінь гнучкості цієї платформи дозволить пропонувати дуже різні кузови та силуети, з довжиною автомобіля від 4 до 5 метрів, чотирма варіантами колісної бази (розміром від 2,6 до 3 метрів), а також трьома варіантами довжини заднього модуля. Абсолютно новий Renault Kardian є першим — і найкомпактнішим — автомобілем, який отримав вигоду від цієї нової модульної платформи. Як продемонстрував концепт-кар Niagara, представлений одночасно з ним, ця платформа допоможе розробити дуже різноманітні транспортні засоби, такі як великі пікапи та інші привабливі силуети. Важливо відзначити, що нова еволюційна платформа Групи Renault використовуватиме електричну та електронну архітектуру наступного покоління, сумісну з усіма чинними та майбутніми нормами.
Новий двигун з гнучким вибором пального потужністю 125 к.с. з крутним моментом 220 Нм
Новий Renault Kardian буде представлений у Бразилії з новим 1,0-літровим трициліндровим двигуном з турбонаддувом і безпосереднім впорскуванням, що розвиває потужність 125 к.с. (92 кВт) і крутний момент 220 Нм. Цей двигун буде працювати в парі з автоматичною коробкою передач Efficient Dual Clutch (EDC) для оптимального задоволення від водіння.
Ця механічна комбінація, що знижує витрату пального в поєднанні з системою Stop & Start, забезпечує чудову реакцію та підвищену насолоду від водіння з обмеженим рівнем викидів CO2. Її крутний момент 220 Нм забезпечує ефективне та енергозберігаюче водіння.
Автоматична коробка передач з подвійним зчепленням
Як і багато інших європейських моделей бренду, новий Renault Kardian оснащений трициліндровим двигуном 1.0 з турбонаддувом і трансмісією Efficient Dual Clutch (EDC). Ця система використовує два зчеплення для дуже швидкого перемикання передач без переривання крутного моменту, підвищуючи комфорт водіння та чутливість. Водій також може перемикати передачі вручну за допомогою підрульових перемикачів на кермі. Крім того, в цій трансмісії використовується технологія мокрого подвійного зчеплення — конкурентна перевага на латиноамериканському ринку — для оптимізації охолодження зчеплень і продовження терміну їх служби. Ця трансмісія, технічна назва якої DW23, буде першою у світі, що дебютує на ринку Латинської Америки.
Поиск
Подобные статьи
В Україні стали доступні під забудову повнопривідні шасі Dongfeng 4х4
Міцне і надійне шасі Dongfeng DFH 2140B з коліс...Чому сучасний антифриз червоний?
Усі охолоджуючі рідини, призначені для бензинов...Знижку на ТО Mazda в Європі продовжено до 30 квітня 2025 року
Головний офіс Mazda в Європі оголошує про підтр...Nissan зменшить обсяги виробництва у США на третину
На початку осені Nissan повідомив дилерам, що с...Нова пошта профінансувала купівлю 10 пікапів для військових
«Завдяки вашій підтримці, військові зможуть шви...