Renault представляє три нові моделі комерційних електромобілів
На базі нової платформи «скейтборд» і архітектури SDV ці компактні, просторі та адаптовані фургони прокладають шлях до індивідуальних рішень, які підтримуватимуть клієнтів у перехід на енергоефективні технології.
Ця нова платформа представляє значний прорив у проектуванні інтелектуальних транспортних засобів, пропонуючи гнучкість, ергономіку та підключення, з практично безмежними можливостями для індивідуалізації та зниження експлуатаційних витрат, забезпечуючи при цьому високий рівень безпеки та продуктивності.
Кожен з трьох автомобілів має свою ідентичність і призначений для задоволення конкретних потреб.
Trafic E-Tech electric: сучасний і функціональний
Завдяки цій моделі четвертого покоління, Trafic пише новий розділ у сазі, що почалася у 1980 році. Випущений у кількості понад 2,5 мільйона одиниць з моменту запуску, він продовжує свою вдалу кар’єру.
Trafic E-Tech electric відрізняється сучасними пропорціями та дизайном one-box для чистого, динамічного профілю. Він має короткий передній звис і подовжену колісну базу, з колесами, розташованими по кутах, щоб максимізувати внутрішній простір, при цьому зберігаючи радіус повороту, еквівалентний Renault Clio. Він має висоту менше 1,90 м, що дозволяє легко заїжджати в підземні паркінги.
Центральна передня частина підкреслює високотехнологічний вигляд автомобіля, демонструючи підсвічену верхню смугу, з бічними денними ходовими вогнями, що підкреслюють його передовий характер. У центрі смуги розміщено підсвічений логотип, який також впадає в око, відображаючи загальну увагу до деталей. Якщо дивитися збоку, лінія стрічки передає відчуття продуктивності, з тонким візуальним ефектом, що підкреслює враження руху та енергії, навіть коли транспортний засіб стоїть на місці.
Задня частина має високу лінію кузова на рівні з бічними вікнами, а також сильно вигнуті, асиметричні навісні двері та спойлер з дефлекторами для оптимізації аеродинаміки. Задні ліхтарі мають унікальний світловий підпис, підкреслений 3D дизайном, що додає стилю вишуканості. Відчуття міцності підкреслюється захистом нижньої частини кузова з зернистої чорної пластмаси, з передніми і задніми бамперами та нижніми дверними секціями, що підкреслюють враження надійності для інтенсивного повсякденного використання.
Goelette E-Tech electric: універсальний автомобіль
Історичний комерційний автомобіль Renault, Goelette був на дорогах протягом десяти років з 1956 року. Міцний, надійний і легкий для трансформації перетворенні, він був одним з найпопулярніших фургонів для автопарків або власників малого бізнесу з конкретними вимогами.
Розроблений для задоволення широкого спектру потреб, Goelette E-Tech electric доступний у трьох версіях: шасі-кабіна, фургон і самоскид, що відкриває шлях до широкого вибору трансформацій.
Використовуючи всі переваги гнучкої та оригінальної архітектури, що стала можливою завдяки цій новій генерації транспортних засобів, Goelette E-Tech electric має уніфіковану передню частину аж до стійки B, ідентичну передній частині Trafic E-Tech electric.
Задня частина не має спеціального обладнання. Вона розроблена для практично безмежного ряду пристроїв та індивідуальних особливостей, з конструктивними елементами, які можуть прийняти «фургон» або інші конфігурації, що відповідають конкретним вимогам користувачів. Задні ліхтарі одночасно функціональні та елегантні, підкреслюють загальний дизайн автомобіля. Доступний з або без підніжки, Goelette E-Tech electric є функціональним і сучасним автомобілем, здатним адаптуватися до всіх ситуацій.
Estafette E-Tech electric: розроблений для сучасних міст
Estafette E-Tech electric є сучасним перевтіленням іконічного фургона Renault 1960-х років, адаптованого до вимог сучасної міської логістики. Більше половини мільйона автомобілів носили назву Estafette між 1959 і 1980 роками. Ця легендарна назва символізує комерційний автомобіль, що охоплює кілька поколінь.
Його дизайн значною мірою натхненний концептом Renault Estafette, представленим минулого вересня. Завдовжки всього 5,27 м і завширшки 1,92 м, це компактний автомобіль, яким легко керувати у місті. Його висота становить 2,60 м, що дозволяє людині заввишки до 1,90 м легко пересуватися в салоні, між кабіною та вантажним відсіком. Як і Trafic E-Tech electric, він надзвичайно легкий у керуванні, що дозволяє йому маневрувати вузькими вулицями та густонаселеними міськими районами.
Натхненний дизайном Trafic E-Tech electric, Estafette E-Tech electric має велике трисекційне панорамне лобове скло для кращої видимості, безпеки та комфорту при водінні. Сучасна передня частина має характерний світловий підпис: світлова смуга з ідеально вирівняними денними ходовими вогнями, що підкреслює високотехнологічну ідентичність автомобіля. Логотип Renault додає стриманості і елегантності цій гармонійній загальній картині.
Estafette E-Tech electric включає функції, призначені для бізнес-користувачів у місті, такі як розсувні бічні двері з невидимою інтегрованою направляючою для плавного відкривання. Підніжки з обох боків полегшують посадку та висадку з автомобіля, що робить його використання більш ергономічним.
На задній частині одностулкові двері з роликовим механізмом оптимізують вантажний простір, а підніжка з нержавіючої сталі підкреслює міцний, високотехнологічний характер автомобіля. Захист з зернистого чорного пластику на верхніх і нижніх частинах кузова робить автомобіль візуально нижчим, надаючи сучасного, динамічного відчуття. Ці чорні елементи також підкреслюють міцність кузова, забезпечуючи захист, необхідний для інтенсивного використання в міських умовах.
Цей новий модельний ряд буде вироблятися у Франції, на заводі в Сандувілі, і з’явиться на ринку з 2026 року. Більш детальна інформація буде розкрита в найближчі місяці.
ПРО FLEXIS
Заснована в 2024 році, Flexis є європейською компанією з рішень для мобільності, що базується у Франції (Вільбон-сюр-Іветт). Flexis проектує, розробляє та виготовляє нове покоління 100% електричних комерційних фургонів і надає рішення для управління автопарком на основі архітектури Software Defined Vehicle (SDV). Щоб задовольнити унікальні потреби в низьковуглецевих, ефективних логістичних рішеннях, транспортні засоби Flexis відповідають поєднаним потребам професіоналів з доставки останньої милі, їхніх водіїв та міст, у яких вони працюють. Перші електричні фургони Flexis очікуються на конвеєрі заводу Renault у Сандувілі в 2026 році. Незалежна компанія Flexis є результатом спільного підприємства Групи Renault, Групи Volvo та Групи CMA CGM.
Поиск
Подобные статьи
Україна може втратити найпотужнішого виробника автобусів та тролейбусів
Потужний український виробник автобусів реформу...Вигода до 50 000 грн* діє на автомобілі Mitsubishi в транзиті
Автомобілі Mitsubishi славляться своєю витривал...Українська компанія збільшить виробництво бронеавтомобілів в 2 рази
За його словами, на початку року був складний п...Енергетики Київщини отримали два брендовані міжміські автобуси TEMSA
Автобуси відповідають наступним технічним вимог...Караван зерновозів потрапив під обстріл в Одесі
На щастя, ніхто з водіїв не постраждав. А незаб...