Серед покупців нових автомобілів знижується лояльність до бренду

by / Четверг, 29 Август 2024 / Published in Автоновости

«Зі збільшенням доступності автомобілів та розширенням вибору на ринку, лояльність до брендів в цілому знизилася у 2023 році. Крім того, власники були прив’язані до своїх автомобілів довше, ніж зазвичай, через постійні перебої в ланцюжку поставок, і, як наслідок, частіше стикалися з проблемами зі своїми транспортними засобами. Тепер, коли деякі з цих проблем вирішилися, споживачі прагнуть сісти за кермо чогось іншого і більше не залишаються настільки лояльними до бренду», – сказав Тайсон Джоміні, віце-президент J.D. Power з питань даних та аналітики. J.D. Power and Associates – американська компанія, заснована 1968 року Джеймсом Девідом Пауером, та надає глобальний маркетингово-інформаційні та статистичні послуги.

J.D. Power проаналізувала дані trade-in з вересня 2022 по вересень 2023 року, щоб скласти список брендів, до яких покупці нових автомобілів найбільш лояльні. Porsche другий рік поспіль посідає перше місце в сегменті преміум-автомобілів з показником лояльності 56,8%; Mercedes-Benz фінішував другим з 50,5%. У сегменті преміальних позашляховиків Volvo та BMW посіли перше та друге місця з показниками 56,5% та 56,1% відповідно.

Ринок нових авто в ЄС зростає тринадцятий місяць поспіль
Кросовери ставлять рекорди: в ЄС кожен другий проданий авто, в Україні — більше 80%

Переходячи до сегменту простіших автомобілів, Toyota посіла перше місце з показником 60%, а Honda – друге місце з 55%. У сегменті популярних позашляховиків найвищим рівнем лояльності користується Subaru (61,1%), а Toyota не відстає від неї (60,5%). Не дивно, що Ford посідає перше місце в сегменті пікапів з рівнем лояльності 64,6%; це найвищий показник у дослідженні. Toyota фінішувала другою з 60,4%.

Порівняння показників 2023 року з 2022 роком проливає світло на кілька цікавих закономірностей. У 2022 році Ford і Toyota також лідирували в сегменті пікапів, але з показниками 63,8% і 58,7% відповідно – їм вдалося переломити тенденцію. Subaru і Toyota помінялися місцями в сегменті масових позашляховиків і обидві втратили покупців (вони закінчили 2022 рік з 62,6% і 63,6% відповідно), тоді як Kia посіла друге місце в сегменті масових легкових автомобілів у 2022 році з 54,1%. Рівень лояльності BMW у сегменті масових позашляховиків знизився на 2,5%, що пояснює, чому вона посіла друге місце у 2023 році, і навіть привабливість володіння Porsche дещо зменшилася: у 2022 році рівень лояльності становив 57,4%.

Найпопулярніші моделі по брендам за всі часи

TOP