Серед покупців нових автомобілів знижується лояльність до бренду
«Зі збільшенням доступності автомобілів та розширенням вибору на ринку, лояльність до брендів в цілому знизилася у 2023 році. Крім того, власники були прив’язані до своїх автомобілів довше, ніж зазвичай, через постійні перебої в ланцюжку поставок, і, як наслідок, частіше стикалися з проблемами зі своїми транспортними засобами. Тепер, коли деякі з цих проблем вирішилися, споживачі прагнуть сісти за кермо чогось іншого і більше не залишаються настільки лояльними до бренду», – сказав Тайсон Джоміні, віце-президент J.D. Power з питань даних та аналітики. J.D. Power and Associates – американська компанія, заснована 1968 року Джеймсом Девідом Пауером, та надає глобальний маркетингово-інформаційні та статистичні послуги.
J.D. Power проаналізувала дані trade-in з вересня 2022 по вересень 2023 року, щоб скласти список брендів, до яких покупці нових автомобілів найбільш лояльні. Porsche другий рік поспіль посідає перше місце в сегменті преміум-автомобілів з показником лояльності 56,8%; Mercedes-Benz фінішував другим з 50,5%. У сегменті преміальних позашляховиків Volvo та BMW посіли перше та друге місця з показниками 56,5% та 56,1% відповідно.
Ринок нових авто в ЄС зростає тринадцятий місяць поспіль
Кросовери ставлять рекорди: в ЄС кожен другий проданий авто, в Україні — більше 80%
Переходячи до сегменту простіших автомобілів, Toyota посіла перше місце з показником 60%, а Honda – друге місце з 55%. У сегменті популярних позашляховиків найвищим рівнем лояльності користується Subaru (61,1%), а Toyota не відстає від неї (60,5%). Не дивно, що Ford посідає перше місце в сегменті пікапів з рівнем лояльності 64,6%; це найвищий показник у дослідженні. Toyota фінішувала другою з 60,4%.
Порівняння показників 2023 року з 2022 роком проливає світло на кілька цікавих закономірностей. У 2022 році Ford і Toyota також лідирували в сегменті пікапів, але з показниками 63,8% і 58,7% відповідно – їм вдалося переломити тенденцію. Subaru і Toyota помінялися місцями в сегменті масових позашляховиків і обидві втратили покупців (вони закінчили 2022 рік з 62,6% і 63,6% відповідно), тоді як Kia посіла друге місце в сегменті масових легкових автомобілів у 2022 році з 54,1%. Рівень лояльності BMW у сегменті масових позашляховиків знизився на 2,5%, що пояснює, чому вона посіла друге місце у 2023 році, і навіть привабливість володіння Porsche дещо зменшилася: у 2022 році рівень лояльності становив 57,4%.
Найпопулярніші моделі по брендам за всі часи
Поиск
Подобные статьи
Електричний гіперкар Rimac Nevera оновив 23 рекорди. Скільки тепер займає розгін до 400 кмгод?
Всі заїзди виконував стандартний гіперкар Never...Електричний Lotus Emeya зможе розігнатися до 100 кмгод за 2,7 с
Свою третю електричну модель Lotus належить до ...USAID передала на Сумщину 4 автомобілі для ремонту енергомереж
Ці автомобілі виконані на базі Iveco Daily та п...Opet пропонує антифризи для комерційної техніки
Вантажні автомобілі, спеціальна та аграрна техн...ЄІБ надав понад 60 млн євро на відновлення доріг та оновлення міського транспорту в Україні
З наданого фінансування 43,48 млн євро призначе...