Ще один приклад плагіату техніки за часів СРСР
На 1937 рік було заплановано виробництво ще й мотовелосипеда на Московському велозаводі з навісним двигуном потужністю 1,3 к.с. одеського заводу «Червоний профінтерн» і навіть розміщено фото майбутнього виробу. У статті багато пишуть, як багато над новою технікою попрацювали радянські конструктори. У тому ж ключі викладає ці факти і О. Куріхін у своїй книзі Перші вітчизняні мотоцикли. Прекрасна історія, якби не ось це фото з музею фірми NSU у Некарзульмі. А ось і відео звідти.
На світлинах з музею NSU видно, чиї конструктори насправді попрацювали над створенням цієї техніки. Секрет цих «розробок» був у постачанні до СРСР комплектів для збирання мототехніки NSU. І у журналі «За кермом» було розміщено фото NSU Motosulm зразка 1931 року. Точно такий же є в музеї фірми. І жодного стосунку ніякі радянські конструктори до нього не мають. Це ще один міф, який тиражують по різним виданням, буцімто були якісь розробки і до Другої світової війни. На справді, перший мотовелосипед радянської розробки з’явився тільки у 1958 році на Харківському велозаводі (ХВЗ В-901), після появи двигуна Д-4. Ось така історія.
Поиск
Подобные статьи
Mitsubishi планує «електризувати» весь модельний ряд до 2035 року
Йдеться не лише про акумуляторні електромобілі,...В Туреччині стартують продажі національного електрокара TOGG
Постачання перших електромобілів почнеться з кі...Депутати хочуть ще спростити ввезення автомобілів в Україну
У законопроєкті №9058 передбачено внесення змін...Ford скоротить ще 1 тис. співробітників у Європі
Зараз на заводі в іспанському Альмусафесі працю...Український бронеавтомобіль «Новатор» витримав хвилю осколків від «Граду»
«Українська Бронетехніка» виклада фот...