Ще один приклад плагіату техніки за часів СРСР
На 1937 рік було заплановано виробництво ще й мотовелосипеда на Московському велозаводі з навісним двигуном потужністю 1,3 к.с. одеського заводу «Червоний профінтерн» і навіть розміщено фото майбутнього виробу. У статті багато пишуть, як багато над новою технікою попрацювали радянські конструктори. У тому ж ключі викладає ці факти і О. Куріхін у своїй книзі Перші вітчизняні мотоцикли. Прекрасна історія, якби не ось це фото з музею фірми NSU у Некарзульмі. А ось і відео звідти.
На світлинах з музею NSU видно, чиї конструктори насправді попрацювали над створенням цієї техніки. Секрет цих «розробок» був у постачанні до СРСР комплектів для збирання мототехніки NSU. І у журналі «За кермом» було розміщено фото NSU Motosulm зразка 1931 року. Точно такий же є в музеї фірми. І жодного стосунку ніякі радянські конструктори до нього не мають. Це ще один міф, який тиражують по різним виданням, буцімто були якісь розробки і до Другої світової війни. На справді, перший мотовелосипед радянської розробки з’явився тільки у 1958 році на Харківському велозаводі (ХВЗ В-901), після появи двигуна Д-4. Ось така історія.
Поиск
Подобные статьи
Україна може втратити найпотужнішого виробника автобусів та тролейбусів
Потужний український виробник автобусів реформу...Вигода до 50 000 грн* діє на автомобілі Mitsubishi в транзиті
Автомобілі Mitsubishi славляться своєю витривал...Українська компанія збільшить виробництво бронеавтомобілів в 2 рази
За його словами, на початку року був складний п...Енергетики Київщини отримали два брендовані міжміські автобуси TEMSA
Автобуси відповідають наступним технічним вимог...Караван зерновозів потрапив під обстріл в Одесі
На щастя, ніхто з водіїв не постраждав. А незаб...