Що буде на місці колишнього заводу ЛАЗ
Як повідомив заступник міського голови з містобудування Любомир Зубач, на території колишнього ЛАЗу Львівська міська рада не бачить жодної житлової забудови – ні багатоповерхівок, ні апартаментів.
Усі 56 га території під колишнім Львівським автобусним заводом є землями комунальної власності. Три роки тому виконком ЛМР визначив, що на території ЛАЗу можуть бути лише об’єкти виробничого та громадського призначення з науковими та освітніми функціями.
На території колишнього ЛАЗу може бути лише промисловість, зокрема індустріальний парк чи інноваційне виробництво, виробничо-лабораторні корпуси, науково-дослідні та проектні організації; культурні чи спортивні об’єкти, виставкові центри, адміністративні корпуси, офіси.
Любомир Зубач зазначив, що міська рада після приватизації ЛАЗУ, яке здійснювалось Фондом державного майна України, неодноразово зверталась в усі інстанції і правоохоронні органи щодо незаконної приватизації, а у 2022 році було звернення у Державне бюро розслідувань, після чого порушили кримінальну справу.
Отже, як бачимо, що львівська влада досить категорично заявила, якою бачить долю колишнього ЛАЗу. Інше питання, що новий власник ТзОВ «Львівські автобусні заводи» — це компанія івано-франківського забудовника Андрія Луцького «Львівінвестактив». І ніяких виробничих здобутків у цієї компанії не було помічено.
Андрій Луцький, згідно з аналітичною платформою YouControl, є підприємцем та учасником ТзОВ «Компанія «Благо», а також президентом та співвласником приватного вищого навчального закладу «Університет Короля Данила».
Окрім того, бізнесмен є ключовою особою в групі компаній родини Луцьких, яка займається будівництвом та нерухомістю, а також наданням освітніх послуг. Вона налічує 56 компаній.
В цьому відео ми можете подивитись, що залишилось від Львівського мотозаводу:
Тут можна пригадати, яким чином було забудовано теріторію колишнього Київського мотозаводу. У 2012 році КМЗ теж придбала компанія, пов’язана з будівельним бізнесом і 5 років утримувала завод, поки не сплив термін зобов’язань по збереженню головного профілю діяльності. А потім, Київський мотозавод перетворився на гігантський об’єкт нової забудови. Що зараз відбувається на колишній теріторії КМЗ — дивіться у цьому відео:
Поиск
Подобные статьи
SANY представила новинки спеціальної та дорожнобудівельної техніки
Нагадаємо, що в Україні компанія PEGAS SТ – офі...Jaguar доведеться викупити у клієнтів тисячі I-Pace через ризик пожежі
Проблема з акумуляторами переслідує I-Pace вже ...Криза у німецькому автопромі вразила і Mercedes-Benz
На такий крок Mercedes-Benz штовхає складна еко...У 2025 році в Україні змінять світлофори та з`явиться новий колір
Зокрема, за даними Українського науково-дослідн...Пропозиція для СТО від Opet та «АВТОНОВА-Д»
Купуючи запасні частини разом з оливами Opet у ...