Що буде на місці колишнього заводу ЛАЗ
Як повідомив заступник міського голови з містобудування Любомир Зубач, на території колишнього ЛАЗу Львівська міська рада не бачить жодної житлової забудови – ні багатоповерхівок, ні апартаментів.
Усі 56 га території під колишнім Львівським автобусним заводом є землями комунальної власності. Три роки тому виконком ЛМР визначив, що на території ЛАЗу можуть бути лише об’єкти виробничого та громадського призначення з науковими та освітніми функціями.
На території колишнього ЛАЗу може бути лише промисловість, зокрема індустріальний парк чи інноваційне виробництво, виробничо-лабораторні корпуси, науково-дослідні та проектні організації; культурні чи спортивні об’єкти, виставкові центри, адміністративні корпуси, офіси.
Любомир Зубач зазначив, що міська рада після приватизації ЛАЗУ, яке здійснювалось Фондом державного майна України, неодноразово зверталась в усі інстанції і правоохоронні органи щодо незаконної приватизації, а у 2022 році було звернення у Державне бюро розслідувань, після чого порушили кримінальну справу.
Отже, як бачимо, що львівська влада досить категорично заявила, якою бачить долю колишнього ЛАЗу. Інше питання, що новий власник ТзОВ «Львівські автобусні заводи» — це компанія івано-франківського забудовника Андрія Луцького «Львівінвестактив». І ніяких виробничих здобутків у цієї компанії не було помічено.
Андрій Луцький, згідно з аналітичною платформою YouControl, є підприємцем та учасником ТзОВ «Компанія «Благо», а також президентом та співвласником приватного вищого навчального закладу «Університет Короля Данила».
Окрім того, бізнесмен є ключовою особою в групі компаній родини Луцьких, яка займається будівництвом та нерухомістю, а також наданням освітніх послуг. Вона налічує 56 компаній.
В цьому відео ми можете подивитись, що залишилось від Львівського мотозаводу:
Тут можна пригадати, яким чином було забудовано теріторію колишнього Київського мотозаводу. У 2012 році КМЗ теж придбала компанія, пов’язана з будівельним бізнесом і 5 років утримувала завод, поки не сплив термін зобов’язань по збереженню головного профілю діяльності. А потім, Київський мотозавод перетворився на гігантський об’єкт нової забудови. Що зараз відбувається на колишній теріторії КМЗ — дивіться у цьому відео:
Поиск
Подобные статьи
Злиття Honda і Nissan опинилося під загрозою зриву
Початковий план, оголошений у грудні, передбача...В Україні представили зменшену версію МДКЗ на шасі JAC
Маневреність та потужність — JAC N120 – к...Міноборони Японії передало Україні ще 6 автівок
«Міністерство оборони Японії надає Україні дода...З вулиць Києва евакуюють більше 1000 покинутих автомобілів
За його словами, неприбрані авто шкодять громад...Український авторинок почав рік з невеликого падіння
Ще AUTO-Consulting зафіксував у січні незвично ...