Що буде з ринком електромобілів в Україні у 2025 році. Думка головних автодилерів
Як повідомив генеральний директор холдингу GM GROUP Андрій Тарасюк, головним чинником, який буде визначати тренд на ринку електромобілів – це завершення податкових пільг у 2026 році. Відповідно, у 2025 році ми будемо спостерігати зростання обсягів продажів електромобілів. Якщо воно ще не дуже помітно зараз, на протязі року цей тренд себе ще проявить.
Чи зростає ринок електрокарів в Україні? Підсумки 2024 року
В прес-службі групи компаній «AWT» вважають, що великого зростання продажів електромобілів вже не відбудеться. Минулий рік показав дещо негативну динаміку продажів електромобілів, яка на нашу думку триватиме й у 2025 році. Ми розуміємо, що майбутнє за електротранспортом, проте існуюча інфраструктура дещо стримує попит.
Що буде з ринком електромобілів в Україні у 2025 році. Думка головних автодилерів
Головне – люди: Як дилерські автохолдинги вирішують кадровий дефіцит
Очікують десь 15-17% електрокарів на ринку нових авто і в «НІКО Авто Холдинг». Зокрема директор холдингу Ярослав Вовк вважає, що така частка буде спостерігатися протягом року із можливим збільшенням у кінці року.
Поділився своєю оцінкою сегменту електрокарів і генеральний директор УАГ «АВТОКРАФТ» Олександр Подручний: Наш прогноз що у цьому році, доля електромобілів сягне 17-18%. Також, на протязі декількох місяців ми бачимо постійний ріст гібридних автомобілів. Ми вважаємо, що така тенденція продовжиться і надалі.
Як пережили третій рік війни дилерські авто холдинги. Показники за 2024 рік
Цікаво, що в Автотрейдінг Атолл Груп обережні в оцінках розвитку сегменту електромобілів. Як повідомила AUTO-Consulting Директор дилерської мережі Галина Шипулова: 2025 рік стане останнім для пільг на електрокари в Україні, але це не зупинить розвиток сегмента. Попит на електромобілі продовжить зростати завдяки зниженню вартості моделей, розвитку зарядної інфраструктури та підвищенню екологічної свідомості споживачів. Глобальні тренди на сталий транспорт і підтримка електромобільності з боку бізнесу та місцевих органів влади допоможуть зберегти сталу динаміку розвитку на ринку. Тож, навіть без пільг, ринок буде рухатись вперед.
Погоджуються з такою оцінкою подальших перспектив і в прес-службі ALMAZ GROUP, але все ж очікують активізації попиту перед відміною пільг.
Як дилерські авто холдинги вже працюють на ринку вживаних авто
Імовірне зростання продажів у 2025 році через ажіотаж перед закінченням податкових пільг. Якщо мережа зарядних станцій буде розширюватися, це стимулюватиме попит. Попри завершення пільг, сегмент електромобілів буде розвиватися, хоча й залежатиме від активності українського бізнесу. На наш погляд, ідеальним рішення для сучасного водія залишається гібрид.
Погоджуються з такою оцінкою і трендами і в Ритейл-групі Winner Automotive. Як повідомив AUTO-Consulting Дмитро Бугославський, Директор з роздрібного бізнесу, член Правління групи компаній Winner:
В 2024 році у світі продажі електрокарів загальмували, попит на них вже не зростає великими темпами, всі виробники коригують свої стратегії відмови від ДВЗ і намагаються подовжити їх життя через плаг-ін гібриди. Важливим чинником є те, що дуже стрімко зменшується залишкова вартість електромобілів порівняно із ДВЗ. За рік авто може втратити до 40% своєї первинної вартості. В Україні, якщо не брати до уваги дешевий неофіційний імпорт з Китаю, така ж сама тенденція. Прогнозуємо уповільнення темпів зростання цього сегменту і тимчасову переорієнтацію на план-ін гібриди.
Але враховувати масштабний імпорт «електричок» з Китаю все ж доводиться, бо вони створюють велику конкуренцію на ринку. І саме ці «сірі» автомобілі зараз задають тренд українському сегменту електромобілів. І цей чинник нікуди не подівся і в 2025 році.
Які плани на 2025 рік мають найпотужніші дилерські автохолдинги України
Через те очікує збільшення обсягів продажу електромобілів вже у цьому році і CEO компанії VIDI Олександр Джуринський:
Завершення пільг на електромобілі може стимулювати значний стрибок продажів у 2025 році, оскільки споживачі намагатимуться скористатися вигідними умовами. А от надалі розвиток сегменту буде залежати від таких факторів:
• Пропозиція
• Інфраструктура
• Фінансові стимули
• Розвиток офіційного ринку: при відміні пільг з розмитнення, є шанси часткового перерозподілу ринку електромобілів на користь офіційних мереж автовиробників.
Український авторинок послабив свої позиції на фоні європейських країн
А от чи стане 2025 рік – останнім, коли діють пільги при імпорті електромобілів? Як з’ясувалося, в це вірять далеко не всі наші спікери. Безумовно, оголошення, про останній рік пільг на електромобілі, стимулює додатковий попит. Проте, ми не виключаємо, що пільговий період може бути продовжений», — підкреслив в інтерв’ю AUTO-Consulting Вадим Курносенко, генеральний директор ГК «AUTOGROUP».
І хоча в минулому році, теж в інтерв’ю AUTO-Consulting, на тему продовження пільг для електрокарів доволі однозначно висловився голова Комітету Верховної Раді Данило Гетманцев, все ж виключати сценарій подовження всіх або частки пільг повністю відкидати не можна.
Слідкуйте за нашими оновленнями. Долучайтеся до наших каналів, щоб не пропустити важливі новини:
AUTO-Consulting в TelegramAUTO-Consulting в Facebook
Які плани на 2025 рік мають найпотужніші дилерські автохолдинги України
Як дилерські холдинги витримали два роки війни. Показники за 2023 рік
Поиск
Подобные статьи
За 2024 рік АВТ Баварія витратила на благодійність більше 150 млн. грн.
«Соціальна відповідальність є невід’ємною...Швеція вперше поставить Україні системи ППО TRIDON Mk 2
Як уточнюється, Швеція уже раніше постачала для...Українські енергетики отримали нові бригадні автомобілі на шасі IVECO Eurocargo 4×4
Ось що робить автомобілі такими унікальними: ...Запроваджено нову процедуру списання військового майна для обслуговування гуманітарних авто
Нові правила запроваджують правові механізми сп...В Україні представили новинку – потужний евакуатор для професійного використання на шасі JAC N120
Ключові переваги автоевакуатора: — Потужн...