Що відомо про новий Toyota Land Cruiser Prado?

by / Четверг, 26 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

Дизайн нового Land Cruiser Prado – революційний, хоча й має історичні корені. Квадратний кузов і вертикальна стійка – це класичні форми позашляховика, і вони дуже пасують новому Prado. Toyota зробила нову модель на 11 см вужчою і на 3 см коротшою, щоб покращити маневреність на бездоріжжі, і в житті позашляховик виглядає значно меншим за попередника. Цікаво, що є два варіанти фар, одні з яких прямокутної форми та нагадують FJ62. Комплектації «1958» та «First Edition» мають круглі фари.

Цікаво, що Toyota робить ставку лише на гібридну силову установку i-Force Max. Вона складається з 2,4-літрового чотирициліндрового двигуна з турбонаддувом і 48-сильного електродвигуна, інтегрованого з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач, яка також використовується на новому Tacoma. Сумарна потужність системи становить 326 кінських сил і 630 Нм крутного моменту. Максимальне буксирування досягає 2700 кг. Що стосується гібридної системи та ефективності, Toyota заявляє, що для живлення електродвигуна використовується нікель-метал-гідридна акумуляторна батарея ємністю 1,87 кВт-год, але дані витрати пального ще не озвучені.

Land Cruiser побудований на рамній платформі TNGA-F від Toyota. Він має нову конструкцію передньої підвіски з подвійним поперечним важелем і багатоважільну задню підвіску, з’єднану з гвинтовими пружинами. Toyota заявляє, що дорожній просвіт становить 22 см.

Prado має належну прохідність на бездоріжжі, і новачок не має бути гіршим в цьому плані. Кожен Prado стандартно оснащується системою повного приводу, яка включає в себе диференціал з центральним блокуванням та роздавальну коробку з електронним управлінням, що має як високий, так і низький діапазон. Також є задній диференціал з електронним блокуванням для розподілу потужності 50/50 на задні колеса. Серед іншого обладнання – опціональні протиковзкі бруси та повна батарея високоміцних сталевих протиковзких пластин. Передні буксирно-евакуаційні гаки входять в стандартну комплектацію всіх моделей.

Всього три версії: Prado 1958, звичайний Prado та First Edition. Базова модель оснащена 18-дюймовими легкосплавними дисками, світлодіодними протитуманними фарами, підігрівом сидінь, підігрівом керма, функцією Crawl Control та Downhill Assist Control. Потім з’являється система Multi-Terrain Select (програми для різних типів бездоріжжя), Multi-Terrain Monitor (камери для навігації по бездоріжжю), жорсткі протитуманні фари та багато інших опцій.

Інтер’єр нового Land Cruiser прикрашатимуть два різні варіанти екранів: базова модель отримає восьмидюймовий сенсорний екран, а дві інші – 12,3-дюймовий сенсорний екран. Обидві моделі в стандартній комплектації оснащені бездротовим Apple CarPlay та Android Auto, і вони можуть отримувати оновлення по повітрю, коли компанія їх випустить. Модель Prado 1958 також має меншу цифрову панель приладів, оточену аналоговими датчиками, в той час як інші комплектації мають повноекранну панель без аналогових датчиків. Як і всі нові моделі Toyota, система Toyota Safety Sense 3.0 входить до стандартної комплектації, яка надає повний набір систем допомоги водієві.

Toyota ще не вказала ціну, але за словами інсайдерів новий Prado буде коштувати «в межах 50 000 доларів за базову комплектацію» в США. Враховуючи що в Україні зараз новий Prado коштує від 1 844 390 грн (біля $70 тисяч), щоправда в комплектації Comfort, фанати моделі будуть задоволені вже якщо новинка не стане дорожчою. Початок продажів в світі запланований на весну 2024 року, і перші два місяці будуть обмежені лише 5 000 одиниць топ-моделі First Edition. Після цього з’являться інші комплектації, сподіваємося, з більшим обсягом виробництва. Коли новий Prado з‘явиться в Україні поки що невідомо.

Офіційні подробиці про новий Toyota Land Cruiser Prado

TOP