Стало відомо, хто сприяв підписанню меморандуму Міноборони з південнокорейським виробником пікапів

by / Понедельник, 23 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

«Для проведення ефективних закупівель пікапів важливо налагоджувати пряму співпрацю з виробниками. Адже відсутність додаткових посередників при укладанні контракту дозволить нам отримувати найвигідніші ціни та забезпечувати військових більшою кількістю транспорту», — зазначила директор «Агенції оборонних закупівель» Марина Безрукова.

І дійсно, фундація ІTOXI та ГЕРОЙCAR посприяли підписанню меморандуму між Агенцією оборонних закупівель та KG Mobility Corp стосовно забезпечення ЗСУ транспортом.
Для проведення вигідних та масштабних закупівель автівок на фронт Україні зараз важливо встановлювати пряме партнерство з їх виробниками. Ukrainian ITOXI UA, створена з метою посилення співпраці між діловими колами України й Кореї, та благодійний проєкт «ГЕРОЙCAR», що з початку війни забезпечує військових пікапами, допомогли встановитися такій важливій взаємодії.

В наслідок цієї ініціативи «Агенція оборонних закупівель» Міністерства оборони та корейський виробник автомобілів KG Mobility Corp (SsangYong) підписали меморандум про співпрацю у постачанні транспорту для потреб Збройних Сил України.

Як пояснив в інтерв’ю AUTO-Consulting керівник благодійного фонду «ГЕРОЙCAR» Артем Скрипка, який вже 2 роки постачає автівки для ЗСУ:
«Так, ми сприяли прямому контакту виробника KG Mobility та Міністерству оборони України. І це дасть змогу не тільки отримати найнижчі ціни, але й спеціальне військове виконання і т.п. Крім того, ми постачали різні пікапи, бачили їх в експлуатації на фронті, знаємо статистику несправностей по ним, і можливість швидко відремонтувати або знайти запчастини на них в Україні.

Останнім часом ми сконцентрувалися на постачанні вживаних SsangYong Actyon Sport з Південної Кореї. Поставили їх вже більше ста одиниць, і по ним є мінімальні показники виходу з ладу. А враховуючи, що позашляховиків SsangYong багато в Україні, знайти запчастини і відремонтувати їх досить легко, на відміну від, наприклад, американських Ford F250, які ми возимо з Америки. Крім того, SsangYong виявився досить витривалим пікапом, має гарну ціну на ринку Південної Кореї, яка дала змогу забезпечувати нам, як фонду, потрібними машинами ЗСУ.» — розповідає керівник фонду «ГЕРОЙCAR».

«Коли ми побачили той великий тендер Міноборони, який було відмінено, ми показали військовим яка може бути реальна ціна закупівлі корейських пікапів», — продовжує Артем Скрипка, — «вони були вражені. І ми сприяли їх прямим контактам з виробником KG Mobility. Крім того, ми повинні враховувати і геополітичні ризики: буде не правильним закуповувати пікапи у Китаю, бо завтра ми можемо опинитися без запчастин до них, або без пікапів. Ось така у нас була ще мотивація.» — розповів керівник фонду «ГЕРОЙCAR» Артем Скрипка.
Як бачимо, співпраця з південнокорейським виробником може бути перспективною і стратегічною. То ж очікуємо на результати першого тендеру.

Які ще пікапи з’явилися на українському ринку

TOP