Стало відомо, які пікапи та за якими цінами почали купувати в Міноборони
Що було не так з тендером на закупівлю пікапів для ЗСУ?
Міністерство оборони ініціювало звільнення від мита та ПДВ пікапів для ЗСУ
«У сучасних умовах мобільність — ключовий фактор успішного виконання бойових завдань. Пікапи для військових є невід’ємною складовою цього стратегічного підходу. Робота мобільних груп, доставлення вантажів та боєприпасів, евакуація поранених — для всіх цих завдань вирішальне значення відіграє наявність прохідного транспорту», — відзначив заступник міністра оборони України Дмитро Кліменков.
У тендерах на закупівлю пікапів змагалося 11 учасників. Постачальник переміг із ціною 996 тис. грн за авто, включно з ПДВ. Загальна сума укладених контрактів — 153 млн грн, з яких приблизно 40 млн грн складають мита, податки та збори, що повернуться в бюджет країни.
«Агенція оборонних закупівель» підписала меморандум з корейським виробником пікапів
Міноборони оголосило відбір постачальників для закупівлі пікапів для ЗСУ
«У закупівлі пікапів для нас було критично важливо переконатися у відповідності авто всім вимогам, які передали до нас військові, і водночас забезпечити високу конкуренцію та максимально ефективне використання кожної гривні», — зауважила директор «Агенції оборонних закупівель» Марина Безрукова.
Пікапи мають повний привід та дизельний дволітровий двигун потужністю 143 кінські сили, який відповідає стандарту ЄВРО-4 та поєднаний з 6-ступеневою механічною коробкою передач. Автомобілі можуть взяти на борт до 5 осіб та вантаж масою до 1 тонни, а також здатні буксирувати причеп масою 0,85 тонни. У кузові можна розмістити до 4 осіб особового складу та додаткове обладнання під озброєння.
Стали відомі ціни, за якими пропонували пікапи на останньому тендері
Нагадаємо, що раніше на заводі Богдан в Черкасах випускались пікапи Богдан 2251 та 2351, які були побудовані на базі пікапу Great Wall Wingle 5.
Основою для створення Богдан 2251 та Богдан 2351 став повнопривідний пікап Great Wall Wingle 5, який у свою чергу є ліцензійним виробництвом японського пікапа Isuzu Rodeo. Конструкція проста, досить надійна та перевірена часом. У тому числі й на українському ринку, де «цивільний» Wingle 5 продається вже багато років. Попри стереотипи, саме цей китайський пікап виявився досить надійним.
Как делают армейские Богдан. Репортаж с завода в Черкассах
Поиск
Подобные статьи
В Україні стали доступні під забудову повнопривідні шасі Dongfeng 4х4
Міцне і надійне шасі Dongfeng DFH 2140B з коліс...Чому сучасний антифриз червоний?
Усі охолоджуючі рідини, призначені для бензинов...Знижку на ТО Mazda в Європі продовжено до 30 квітня 2025 року
Головний офіс Mazda в Європі оголошує про підтр...Nissan зменшить обсяги виробництва у США на третину
На початку осені Nissan повідомив дилерам, що с...Нова пошта профінансувала купівлю 10 пікапів для військових
«Завдяки вашій підтримці, військові зможуть шви...