Stellantis створить в Україні мережу альтернативних автосервісів під брендом EUROREPAR Car Service

by / Понедельник, 16 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

Про автозапчастини EUROREPAR кліенти Peugeot, Citroen та Opel вже чули. У мережі офіційних дилерів присутня пропозиція якісних запчастин під маркою EUROREPAR, які пропонують клієнтам на постгарантійних авто. Але тепер у Stellantis більш амбітна мета. Бренд EUROREPAR вийде за межі офіційних автосервісів Stellantis і стане самостійним продуктом. Більше того, під ним будуть пропонуватися запчастини не тільки до Peugeot, Citroen та Opel, а й до інших популярних авто на ринку.

Головною перевагою EUROREPAR стане широкий асортимент для більшості автомобільних брендів. Першими на ринку будуть позиції, необхідні для проведення регламентного технічного обслуговування (ТО): різні фільтри, моторні та трансмісійні оливи тощо.

Наступною великою групою запчастин, є деталі підвіски: амортизатори, важелі, підшипники маточин та ін. Також в пропозиції присутні деталі гальмівної системи: в асортименті продукції EUROREPAR представлені гальмівні колодки та диски, шланги для подачі гальмівної рідини, комплекти гальмівної системи в зборі та інші елементи.

Вдже наявні в асортименті EUROREPAR деталі двигуна, навісного обладнання, а також супутніх систем. Наприклад: свічки запалення, ремені ГРМ та комплекти ГРМ, привідні ремені для навісних агрегатів, деталі зчеплення і т. інше. Додатково під Брендом EUROREPAR пропонуються запчастини вихлопної системи: глушники, лямбда-зонди, каталізатори та інші деталі на велику кількість інших марок (що не входять до концерну Stellantis) та моделей автомобілів.

Зрозуміло, що маючи такий широкий та повноцінний інструмент, постає питання в його дистрибуції та доставки кінцевому клієнту. Адже це вже не є завдання для дилерів Stellantis.

Саме тому, реалізація EUROREPAR на ринку aftermarket України буде проводитися через співпрацю з українськими компаніями-операторами ринку запчастин. Так, з’явився проект DISTRIGO, першим етапом якого стало залучення незалежних українських дистриб’юторів запасних частин. Кінцевою метою зазначеного проекту є забезпечення 100% наявність найбільш популярних запасних частин у всіх регіонах України та їх доставка до сервісних центрів протягом 2-х годин. Наразі до співпраці залучено 3 незалежних українських дистриб’ютора, що входять до ТОП-10 відповідних компаній на ринку aftermarket України. Як стало відомо AUTO-Consulting, дистрибуція EUROREPAR буде провадитися через компанії AD Autotechnics,Exist.UA. Автонова-Д, Автолідер та Exist.ua.

А от далі ще цікавіше. Бо в планах Stellantis побудувати в Україні власну мережу альтернативних сервісних станцій EUROREPAR Car Service для обслуговування постгарантійних автомобілів. Дана мережа здійснюватиме обслуговування не тільки автомобілів, що належать до брендів концерну Stellantis, а також і автомобілів більшості популярних і відомих європейських та азійських брендів. Ця мережа стала популярним вибором для багатьох власників автомобілів у більшості країн світу, завдяки тому, що вона забезпечує високий рівень сервісу, надійність та зручність, з гарантією якості від світового виробника автомобілів Stellantis. EUROREPAR Car Service дозволяє власникам автомобілів отримувати всі необхідні послуги під одним дахом, незалежно від марки їх автомобіля.

Такі мережі вже існують в інших регіонах світу, тому поява їх в Україні — це питання часу. Stellantis планує співпрацювати з вже існуючими СТО по проекту EUROREPAR Car Service і розвивати мережу за допомогою франшизи. Що саме будуть пропонувати власникам таких СТО, та на яких умовах можна доєднатися до EUROREPAR Car Service, — про це AUTO-Consulting розповість згодом. Зазначимо, що серед конкурентів EUROREPAR Car Service розглядає Bosch Service, Vianor, Liqui Moly Service та інші мережі постгарантійних автосервісів. І пропозиція, яку Stellantis зробить власникам СТО, буде мати вагомі аргументи.

TOP