Stellantis створив альянс з закупівельним союзом Nexus для просування власного бренду запчастин
Як повідомив генеральний директор NEXUS Гаель Ескріб: Виробники автомобілів активно реструктурують свої мережі, і саме тому вони шукають контактів з такими організаціями, як NEXUS. Коли провідні бренди бачать, як Tesla продає свої автомобілі, вони починають сумніватися, чи дійсно їм потрібно мати дилерські центри в кожному великому і середньому місті. У Tesla не так багато салонів, вона продає автомобілі в інший спосіб, і її бізнес-модель є прибутковою. Тож, безперечно, керівництво автовиробників шукають більш ефективний спосіб продажу автомобілів. Але через реструктуризацію мережі скорочується і кількість фірмових автосервісів. Тому виробники шукають партнерів, оскільки їм все одно потрібно забезпечити ремонт і обслуговування своїх автомобілів під час і після гарантійного терміну. Оскільки вони потребують допомоги, вони зацікавлені в обговоренні потенційної співпраці. і ми, і Stellantis купуємо запчастини, щоб пропонувати їх під власним брендом. Чому б нам не купувати їх разом? Обсяги, які ми створюємо разом, можуть гарантувати великі переваги. Звичайно, ми все ще конкуруємо зі Stellantis на ринку автозапчастин. Однак конкуренція в одному секторі ринку не виключає можливості співпраці в іншому.
Stellantis має свої зобов’язання перед клієнтами. Це програма під назвою «360-градусів», в якій клієнту пропонуються запчастини з логотипом автовиробника, запчастини незалежних виробників (Bosch, Valeo тощо), а також запчастини бренду Eurorepar. Як NEXUS, ми можемо підтримувати Stellantis, щоб ця пропозиція завжди була повною. Мережа Eurorepar вважає за краще купувати запчастини з пропозицій Stellantis, але якщо якась деталь відсутня у Stellantis, дистриб’ютори NEXUS можуть її поставити. Ми будемо поступово реалізовувати цю співпрацю. На даний момент ми починаємо з Португалії, а потім будемо розвивати її в інших країнах.
Stellantis має власну мережу автосервісів (EUROREPAR), а ми — NEXUS Auto. Це все одно будуть окремі проекти, але вони співпрацюватимуть, і автозапчастини з нашої пропозиції, можливо, можна буде придбати в автосервісах EUROREPAR, але буде й навпаки, — підсумував генеральний директор NEXUS Гаель Ескріб.
Як бачимо, Stellantis дуже активно просуває власний бренд автозапчастин для постгарантійних авто EUROREPAR, а також створює мережу франчайзингових автосервісів. В тому числі цей процес вже почався і в Україні.
Детальніше про нову мережу автосервісів
Поиск
Подобные статьи
Напередодні холодів рекомендують проводити комплексне обслуговування паливної системи
Часткове погіршення якості пального на регіонал...В Україні з`явився новий потужний дилер MAXUS
Нещодавно імпортером було оголошено конкурс на ...IVECO передала права дистрибуції у Північній Європі незалежній компанії
IVECO завершила передачу операцій з дистрибуції...ЗСУ отримають ще 200 БТР Stryker
Очікується, що БТР передадуть підрозділам, які ...Українські рятувальники отримали 18 автоцистерн на базі шасі Daewoo
Автомобіль виготовлений на базі шасі Daewoo Max...