Temsa розробляє електричний автобус на водневому паливі

by / Четверг, 03 Октябрь 2024 / Published in Автоновости

У рамках Угоди про спільну розробку, підписаної з португальським виробником автобусів CaetanoBus, технологія водневих паливних елементів Toyota буде інтегрована у платформу TEMSA HD. Це дозволить поєднати досвід TEMSA в електричних і міжміських автобусах з передовими водневими технологіями CaetanoBus.

Запас ходу до 1000 кілометрів: нові можливості для міжміських поїздок
Згідно з Угодою, перший прототип міжміського автобуса на водневому паливі буде готовий у 2024 році, а масове виробництво планується вже у 2025 році. Очікується, що автобус зможе проїжджати до 1000 кілометрів на одній заправці, залежно від дорожніх та географічних умов.

Це дозволить безперешкодно подолати відстані, наприклад, між Харковом і Одесою, без необхідності дозаправки.

Генеральний директор TEMSA, Толга Каан Доґанджіоглу зазначив, що у світі, де кліматична криза стає все більш актуальною, співпраця та об’єднання зусиль є критично важливими. Партнерство з CaetanoBus є ключовим кроком для боротьби з глобальним потеплінням і досягнення цілей сталого розвитку.

Інноваційні рішення для транспортних засобів з нульовими викидами
Керівництво компанії стверджує, що для повноцінної реалізації концепції транспортних засобів з нульовими викидами необхідно враховувати обидва види транспорту — електричні та водневі. Хоча електромобілі вже змінюють міську мобільність, водневі транспортні засоби є критично важливими для міжміських поїздок, де питання запасу ходу є особливо актуальним.

TEMSA активно працює над тим, щоб впровадити передові водневі технології не лише в міських, але й у міжміських автобусах.

Завдяки співпраці з дочірньою компанією Skoda Transportation, TEMSA вже запустила міські водневі автобуси в Празі, і тепер переходить до реалізації технології для далеких подорожей.

Переваги водневих паливних елементів
Однією з ключових особливостей нових автобусів є їхня здатність працювати на водні з тиском 350 або 700 бар завдяки системі Toyota H2 Dual System. Це надає операторам гнучкість при виборі станцій заправки, що робить експлуатацію транспортного засобу більш зручною та економічно ефективною.

У сегменті міських автобусів на водневому паливі компанія CaetanoBus вже займає лідируючі позиції в Європі. У першій половині 2023 року було зареєстровано 96 водневих автобусів, що на 84% більше порівняно з минулим роком. CaetanoBus очолює цей ринок із 28 зареєстрованими одиницями, за нею йде Van Hool з 26 автобусами.

Водневі технології стрімко розвиваються, і спільний проект CaetanoBus та TEMSA стане важливим внеском у розвиток екологічно чистого транспорту. Цей крок відкриє нові можливості для міжміських поїздок та сприятиме боротьбі з кліматичними змінами.

В Україні представили оновлену модель автобуса TEMSA Prestij 2024 року

TOP