Tesla офіційно озвучила середній строк служби батарей своїх електрокарів
Так, у Європі, де умови експлуатації інші, аналогічна деградація батареї настає вже після 150 000 миль (близько 240 000 км). Крім пробігу, важливим чинником залишається і вік авто. За словами Tesla, такий ресурс відповідає середньому терміну експлуатації автомобіля – за 10-13 років батарея зберігає до 80% своєї початкової ємності. При цьому офіційна гарантія на акумулятор досі обмежується 8 роками.
На цьому тлі китайські компанії демонструють амбіційніші стандарти. Наприклад, CATL разом з автовиробником NIO планують запровадити 15-річну гарантію на батареї з деградацією не більше 15% за весь термін. Уже зараз CATL випускає накопичувачі енергії з ресурсом від 12 до 20 років, і невдовзі такі показники можуть стати нормою й для акумуляторів електрокарів.
Tesla поки не заявляла про подовження гарантії, проте готується до виробництва нових LFP-батарей на власному заводі у США, використовуючи обладнання CATL. Перехід на ці технології не лише здешевить виробництво, а й потенційно дасть змогу компанії запропонувати довшу гарантію та підвищити привабливість своїх електромобілів на вторинному ринку.
За один день капіталізація Tesla впала на $150 млрд
Поиск
Подобные статьи
З 1 січня 2024 року в Україні зміняться суми збору в пенсійний фонд при першій реєстрації авто
В Україні підвищили штрафи за керування авто бе...Кросовер DS 7 та седан DS 9 – офіційні автомобілі «Тижня моди в Парижі»
Календар заходу «Тижні моди в Парижі» почався у...5 причин чому Peugeot 408 – це непересічний автомобіль
Дизайн Peugeot 408 ламає стереотипи, вирізняєть...Яким був Львівський мотозавод у 1964 році. Архівні кадри
Як працював завод ЛЗМ, яку техніку там вироблял...На яких автобусах їздили в українських містах у 20-30-і роках
Почнемо зі Львова, де їздили ось такі яскраві &...