Tesla офіційно озвучила середній строк служби батарей своїх електрокарів
Так, у Європі, де умови експлуатації інші, аналогічна деградація батареї настає вже після 150 000 миль (близько 240 000 км). Крім пробігу, важливим чинником залишається і вік авто. За словами Tesla, такий ресурс відповідає середньому терміну експлуатації автомобіля – за 10-13 років батарея зберігає до 80% своєї початкової ємності. При цьому офіційна гарантія на акумулятор досі обмежується 8 роками.
На цьому тлі китайські компанії демонструють амбіційніші стандарти. Наприклад, CATL разом з автовиробником NIO планують запровадити 15-річну гарантію на батареї з деградацією не більше 15% за весь термін. Уже зараз CATL випускає накопичувачі енергії з ресурсом від 12 до 20 років, і невдовзі такі показники можуть стати нормою й для акумуляторів електрокарів.
Tesla поки не заявляла про подовження гарантії, проте готується до виробництва нових LFP-батарей на власному заводі у США, використовуючи обладнання CATL. Перехід на ці технології не лише здешевить виробництво, а й потенційно дасть змогу компанії запропонувати довшу гарантію та підвищити привабливість своїх електромобілів на вторинному ринку.
За один день капіталізація Tesla впала на $150 млрд
Поиск
Подобные статьи
В 2024 році УкрАвтоКомплект увійшов до числа провідних забудовників в Україні
Провідний український забудовник спецтехніки ро...Деокупованим лісгоспам Харківщини передали партію пікапів
На зустрічі з місцевими лісівниками місяць тому...У Кропивницькому відкрили нові автоцентри Suzuki, MG та Maxus
Нові автоцентри – це не лише розвиток бізнесу, ...САУ «Богдана» може отримати ще одне шасі
Питання є тільки щодо шасі. І ми зараз його теж...Чеські рятувальники випробували новий транспортер-амфібію
Під час тестувань KALAN порівнювали з чеською м...