Tesla офіційно озвучила середній строк служби батарей своїх електрокарів
Так, у Європі, де умови експлуатації інші, аналогічна деградація батареї настає вже після 150 000 миль (близько 240 000 км). Крім пробігу, важливим чинником залишається і вік авто. За словами Tesla, такий ресурс відповідає середньому терміну експлуатації автомобіля – за 10-13 років батарея зберігає до 80% своєї початкової ємності. При цьому офіційна гарантія на акумулятор досі обмежується 8 роками.
На цьому тлі китайські компанії демонструють амбіційніші стандарти. Наприклад, CATL разом з автовиробником NIO планують запровадити 15-річну гарантію на батареї з деградацією не більше 15% за весь термін. Уже зараз CATL випускає накопичувачі енергії з ресурсом від 12 до 20 років, і невдовзі такі показники можуть стати нормою й для акумуляторів електрокарів.
Tesla поки не заявляла про подовження гарантії, проте готується до виробництва нових LFP-батарей на власному заводі у США, використовуючи обладнання CATL. Перехід на ці технології не лише здешевить виробництво, а й потенційно дасть змогу компанії запропонувати довшу гарантію та підвищити привабливість своїх електромобілів на вторинному ринку.
За один день капіталізація Tesla впала на $150 млрд
Поиск
Подобные статьи
MAN запустив у виробництво останнє покоління дизельних двигунів. Далі тільки електрика
Генеральний директор MAN Олександр Власкамп зая...Який зараз вигляд має автопарк ЗСУ: мотоцикли, багі, бронемашини, MRAP
За інформацією Головного управління забезпеченн...Новий автобус «Історик» був розроблений та випускається в Сумах
Виробництво нового шкільного автобусу організов...Із заводу KIA вкрали 900 двигунів
Виявити нестачу такої великої кількості виробів...Toyota планує представити компактний Land Cruiser Mini
Відомо, що компактний кросовер матиме довжину б...