Тест-драйв DS 4 Trocadero Cross. Французький рецепт для гурманів

by / Четверг, 19 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

Те, що DS Automobiles буде поступово заповнює усі ринкові ніші – було зрозуміло. Після вдалого дебюту DS7 DS3, вихід у проміжний сегмент – це було лише питання часу, тим паче, що у DS вже з’явився фірмовий стиль та власна аудиторія. На додаток, в активі DS Automobiles є вдала платформа EMP2 (Efficient Modular Platform 2) від Peugeot 308 II та інших моделей.

Ззовні, DS 4 виглядає, як хетчбек з великими колесами, але його форм-фактор набагато глибший. При розмірах (4400 мм – довжина, 1470 мм – висота), він виглядає трохи нижче, за звичні кросовери, але має доволі великий кліренс – 190 мм, та колеса 205/55 R19, які притаманні саме кросоверам. До того ж, DS 4 має позашляхові програми у меню керування тягою на передній вісі. А наш автомобіль був у виконанні Trocadero Cross, яке ззовні відрізняється чорними пластиковими накладками та написом «Cross» на дверях. Тобто, DS 4, у цьому виконанні, цілком можна віднести до міських кросоверів і розглядати, як конкурента преміальним авто Німецької Трійки. Але краще це побачити на відео:

Те, що DS 4 – це преміальний автомобіль, сумнівів не має, вже з першого погляду. Так, він трохи схожий на Lexus попереду, але тут більш витончено пророблені деталі. А особливо дуже коштовно виглядають задні фонарі, які містять 3D ромби. До того ж, у DS 4 висувні ручки дверей, які зустрічаються тільки у преміальних авто високого класу.

Але, якщо про зовнішність ще можна дискутувати, то інтер’єр DS 4 остаточно переконує, що це дуже коштовний преміальний авто. Про це свідчить, буквально, кожна деталь інтер’єру. І знову тема 3D ромбів прослідковується тут скрізь: коричнева шкіра Nappa, якісна строчка швів, грановані кнопки зі справжнього металу. А які вони на дотик!

А ще тут повністю цифрові прибори, 10’-монітор по центру, а на центральній консолі є ще й додатковий тач-пад, яким можна керувати режимами, або вводити рукописний текст. Комплектація Trocadero Cross вражає. Тут є, буквально все, що тільки винайшла автомобільна промисловість: розпізнавання дорожних знаків, підтримка авто у полосі руху, адаптивний круіз-контроль, передні світлодіодні фари MATRIX LED VISION з обертовими модулями. На додаток тут є цілий набір індивідуалізацій, якими можна різноманітнити своє перебування у салоні (8 кольорів підсвітки), налаштування столів на моніторах, панелі приборів, є проекція на лобове скло і навіть вентиляція і масаж у передніх сидіннях, з режимом «котячі лапки» та інші. Не помилюсь, якщо скажу, що у DS 4, мабуть найшикарніша комплектація з усіх конкурентів.

Інтер’єр виглядає елегантно, випромінює французьку розкіш і переповнений цікавими дизайнерськими штрихами. Хоча, подекуди, це відбувається за рахунок простоти використання, оскільки форма явно переважає над функцією. Наприклад, я кожен раз шукав ручку зсередини дверей, а виявляється, що її замінили на щілину. Але до всього звикаєш, тож це не є проблемою. Головне, що DS 4 створює настрій. Настрій французького шарму та преміального комфорту.

Але без дьогтю тут теж не обійшлося. Невелика висота автомобіля не створює багато місця всередині, тож високим водіям тут буде тіснувато по висоті. Та й на задніх місцях простору обмаль. Не вражає розмірами і багажник, з обсягом 430 л. Тож ці позиції треба ретельно тестувати покупцям перед придбанням.

Наш DS 4 був з дизельним двигуном 1.5 BlueHDi потужністю 130 к.с. та крутним моментом 300 Нм. Цей двигун вже знайомий по іншим авто, але на DS 4 він сприймався більш динамічним, хоча очікувати стрімких стартів від нього не слід. Розгін до 100 кмч займе 12,4 с і це вже окреслює характер DS 4. Звісно, що під цю зовнішність хотілося б трохи більше динаміки, але у місті двигуна більш ніж вистачає завжди.

Їде DS 4 статусно, як і повинен їхати преміальний кросовер. Трохи не так азартно, як BMW, не так комфортно, як Lexus, а десь по середині. Але відмічу дуже коректну роботу системи DS DRIVE ASSIST, яка самостійно дуже інтелігентно коригує траєкторію під час руху у полосі. Для більш динамічного руху є можливість обрати режим «Sport», в якому перемикання передач відбувається у діапазоні 3500-4000 обертів. А для більшої економії палива існує режим «Еко», в якому 8-ступенева автоматична КПП DS 4 буде перемикати передачі в самому оптимальному режимі.

Режим «Еко» дасть змогу привезти неймовірну витрату дизеля у 4,6 л100 км по місту, а у динамічному режимі треба розраховувати на 6,5-6,9 л.

У фіналі залишилося лише одне питання: А скільки ж коштує DS 4? Наш автомобіль у виконанні Trocadero Cross з дизельним двигуном 1.5 BlueHDi обійдеться у 1,5 млн грн. ($39500). Стартує DS 4 на українському ринку з вартості 1,320 млн грн. Зазначимо, що для преміального кросовера цього класу – це не погана ціна, а враховуючи комплектацію з довгим списком вже встановлених опцій – це одна з найкращих пропозицій на ринку преміальних авто. На додачу ще обов’язково йде неординарність, бо виглядає DS 4 стильно, і такого ще ні в кого не має.

P.S. Про те, що французи вгадали з дизайном, свідчить сталий інтерес до DS 4 на паркуванні. На протязі тесту постійно відмічав, як його роздивляються власники авто-конкурентів, а деякі навіть озиралися у слід. Є щось у DS4 таке, що притягує.

Автомобіль було надано на тест компанією «Stellantis Ukraine»

Двойная сила и двойная экономия в премиальном DS7 Crossback E-Tense 4х4? Тест-драйв

TOP