Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: електрична реінкарнація легенди

by / Воскресенье, 03 Ноябрь 2024 / Published in Автоновости

Чому Mustang – це легенда?
Для початку нагадаємо, чому американці вважають Mustang неперевершеною легендою. Справа в тому, що у 1964 році Mustang геть змінив всі уявлення про американський автомобіль. За чотири місяці було продано понад 100 000 Мустангів. Загалом за перший календарний рік було продано понад 420 000 автомобілів, що зробило Mustang найуспішнішим автомобілем, випущеним у США.

Вже 2 березня 1966 року з конвеєра заводу в Дірборні зійшов мільйонний «Мустанг». Таким чином, «Мустанг» не лише встановив новий рекорд виробництва легкових автомобілів у США, але й мав найбільший вплив на американську економіку (з усіх нових автомобілів) з часів Другої світової війни: роздрібні продажі склали понад 2,8 мільярда доларів.

Детальніше про цей феномен Mustang і його появу, AUTO-Consulting вже розповідав.

Ford Mustang – ідеальний автомобіль для ідеального часу

Можемо лише додати, що з роками бажання американців купувати Mustang не згасало. Кожне нове покоління було успішним. Так тривало би і далі, якби не ера електромобілів. І тут настав час змін.

Електричний Ford Mustang Mach-E
В Ford Motor Co вже давно фіксували тенденцію, що епоха седанів та купе поступово йде в минуле. У попередньому поколінні Ford Mustang вперше офіційно вийшов на ринок Європи. До цього Mustang для європейців був лише «авто їх мрії». Це додало у обсягах продажів, але не змінило тренд. То ж для Mustang настав час змінюватися.

Новий Ford Mustang Mach-E змінився докорінно. Ні навіть не так. Той старий добрий Ford Mustang помер і відродився заново у вигляді електричного кросоверу. Але чи відбулася справжня реінкарнація духу Mustang в новому кузові? Саме це AUTO-Consulting і вирішив перевірити, взявши авто на тест-драйв. Більше того, нам є з чим порівнювати, бо на попередньому Mustang ми поїздили дорогами Німеччини та Австрії.

В образі Ford Mustang Mach-E важко розгледіти риси попередніх купе, є лише невеликий натяк в якихось деталях, але це зовсім інший автомобіль. Кузов став 5-дверним, ззовні схожим на спортивні кросовери, проте кліренс у нього залишився невеликим – 116 мм. Довжина у нього лише 4713 мм, колісна база – 2984 мм. Тепер Mustang Mach-E – такий як і всі. Це більше не «масл кар», а зручний, комфортний і швидкий кросовер. Але певні риси від того старого Mustang він все ж успадкував.

Дух Mustang
Капот у Mustang Mach-E перестав скривати саме головне – потужний двигун. Тепер попереду на звичному місці невеличкий багажник, є багажник об’ємом 402 л і позаду. А електричні двигуни компактно розмістилися на осях. В нашому випадку Mach-E GT мав повний привід за допомогою двох електричних двигунів сумарною потужністю 487 к.с. та з крутним моментом 830 Нм. О! Ось перші ознаки того, що цей Mustang таки обіцяє щось незвичайне.

Але незвичайного тут багато. Наприклад, дверцята зовсім не мають ручок. Їх функцію виконують герметичні кнопки і невеликий зачіп. Спочатку незвично, але звикаєш одразу і досить зручно і функціональніше, ніж висувні ручки в інших авто.

Здивує і інтер’єр. Тут по центру величезний екран, як у Tesla, нова архітектура центральної консолі і «шайба» режимів руху. Матеріали оздоблення сучасні, але не преміальні. А ще у Mustang Mach-E доволі зручні спортивні сидіння і цілком зручний задній диван. Так, тепер задні місця тут цілком функціональні, на відміну від купе. Тобто Mustang Mach-E став цілком сімейним авто на кожен день: зручним, містким, з можливістю відкинути задні спинки і збільшити багажник – все як у кросоверів.

А де ж тут «дух Mustang»? Він є. Достатньо лише активувати авто, натиснути на «газ», як Ford Mustang Mach-E GT прискорюється зі швидкістю кулі – 4,4 с до «сотні». Робить він це лінійно, миттєво і так потужно, що починаєш згадувати, а які ж тут гальма? Бо та швидкість, з якою Mustang Mach-E GTпоглинає простір до попередньої машини, потребує і відповідного гальмівного зусилля. З гальмами тут теж виявляється все в порядку, бо встановлені спеціальні потужні Brembo з яскраво червоними супортами.

Отже, поїздка на Mustang Mach-E GT перетворюється на шалений драйв, коли пробуксовують задні колеса (хоча в нас був повний привід), з миттєвими ривками зі світлофорів і виписуванням поворотів, під додавання «газу». Так, робить це Mustang Mach-E трохи синтетично, а реакція на гострому кермі трохи втрачаються в електропідсилювачі, але це точно те відчуття, яке було в попередньому Mustang.

А от чого нам не вистачало, так це звуку двигуна. Де ж той «рик»? Де той клокіт вихлопу? Mustang Mach-E прискорюється тихо, що починаєш сам собі наспівувати «роботу двигуна». Чому б Ford не зробити якусь звукову імітацію, бо без неї шалені прискорення трохи не так вражають. До речі, не вразила нас і аудіо система, яка чомусь мала досить плоский та лінійний звук, хоча можливості по регулюванню динаміків у Mustang просто вражаючі. Скромно виглядав і маленький монітор за кермом, і авто такого рівня не вистачало проєкції на скло.

А ще доволі приємно здивувала підвіска. Mustang Mach-E трохи жорсткуватий, але старанно переварює всі наші ями і не допускає пробоїв. Лише задня вісь інколи все ж підстрибує вже занадто. Тай й кліренсу хотілося б трохи більше.

Ліки від електрофобії
А ще Ford Mustang Mach-E GT з розширеним запасом ходу до 500 км і батареєю 98 кВтгод здатен вилікувати від електрофобії – хвилювання залишитися з розрядженою батареєю по серед дороги. Цього запасу ходу вистачає на будь-які поїздки по місту і за місто. Можна ні в чому собі не відмовляти, не вимикати обігрів чи кондиціонер, натискати на педаль, як завгодно і завжди встигнути знайти зарядну станцію.

Mustang доволі чесно показує запас ходу і витрату енергії, то ж майже тиждень можна спокійно їздити містом. А витрата 20 кВт*год100 км при потужності у 487 к.с. є цілком адекватною. В нашому випадку запас ходу при повній зарядці був у 418 км.

Навіщо купувати «китайців»?
Настав час порахувати гроші. Отже, офіційний Ford Mustang Mach-E, призначений для українського ринку, стартує з ціни у 2276499 грн. Це за виконання з двигуном 294 к.с.і з запасом ходу до 610 км. Наш яскравий Ford Mustang Mach-E у виконанні GT з 487 к.с. потягне на 3076215 грн.

Але за ці гроші це буде не «биток» з Америки з показниками у милях, а повністю офіційний Mustang у європейському виконанні і з повною заводською підтримкою, та ще й з фірмовою програмою асістанс від «Віннер».

На Ford Mustang Mach-E фірмова гарантія складає 2 роки без обмеження пробігу. Причому, на батарею та високовольтні компоненти дається гарантія 8 років або 160 тисяч кілометрів (в залежності від того, що настане раніше). За вказаний період батарея повинна зберегти як мінімум 70% ємності.

Тобто, в разі виникнення будь-яких проблем, ви можете розраховувати на підтримку виробника, включаючи ремонт, заміну та технічну допомогу. Не кажучи вже про оновлення програмного забезпечення і т.п. І не забуваємо, що це — Ford, це – Mustang, це легендарне ім’я, якому вже 60 років. І «Віннер» на українському ринку вже більше 30 років.

Переваги офіційного Ford Mustang

Який же сенс купляти невідомого «китайця» з кривим ПО, назву якого правильно не може вимовити навіть власник? Але парадокс у тому, що кожного місяця в Україні хтось купує декілька сотен таких електричних «китайців», за ті ж самі гроші, замість цілком зрозумілого, потужного і надійного Ford Mustang. Т ж може варто, завітати у салони Ford та переконатися, що Mustang не дарма є легендою?

Детальніше про Ford Mustang Mach-E

TOP