Тест-драйв Ford Tourneo Courier: Що прихововано за рюкзаком кур`єра?
Ще на старті нас приголомшили: Під капотом тут двигун 1 л, але це EcoBoost об’ємом 998 куб. см і з потужністю 125 к.с. А крутного моменту тут всі 200 Нм.
Саме головне питання: це як же буде їхати такий чималий пасажирський вен вагою під 1,5 т? Забігаючи наперед, зазначу що їде Ford Tourneo Courier доволі непогано. Він точно не «тихохід» і він ніколи не приїде останнім при старті зі світлофора. За відчуттями, в цьому вже четвертому поколінні EcoBoost вдалося зняти з 998 куб.см ті самі важливі додаткові Нм крутного моменту (загалом 200 Нм), що двигун не відчувається заслабким.
Навпроти, приблизно так 10-15 років тому їхали 1,6-1,8 бензинові двигуни, тому на динаміку жалітися власники Tourneo Courier точно не будуть. Розгін до 100 кмгод займе 11,1 с, а максимальна швидкість – 175 кмгод. Хоча й альтернативу у вигляді дизельного двигуна було б непогано мати. Але в Ford вирішили, що дизель буде доступним лише на вантажній версії, а от пасажирському варіанту більше підійде бензиновий двигун, або вже одразу «електричка».
Цікаво, що у модельному ряду комерційних автомобілів Tourneo модель Courier зараз є найменшою. Але створена вона була на тій же платформі, що й кросове Ford Puma і виготовляється на румунському заводі у м. Крайова. Колись цей завод хотіла придбати «Укравто», але прагматичні румуни одразу зрозуміли, кому треба продати підприємство і не прогадали. Не зважаючи на кризу модельного ряду у Ford в Європі, румунський завод працює і радує нас новинками.
Завдяки зручній логістиці вдалося запропонувати Ford Tourneo Courier в непоганій комплектації Titanium за 1 195 392 грн ($28840), яка має не тільки 7-ступеневу автоматичну КПП, але й два монітори на панелі приладів, дві бічні відсувні двері і багато електронних асистентів і просто величезний багажник на 570 літрів.
Все це дуже люблять на фірмах, де такі «пасажири» завжди є універсальними авто: потрібно вантаж привезуть, потрібно і бригаду сервісних інженерів доставлять. І дійсно, навіщо платити більше – все це вміє і Tourneo Courier.
Але у Ford Tourneo Courier є щось таке, що дає змогу запропонувати дилерам його і на роль сімейного авто «на всі випадки». Так, він не дешевий, але значно дешевший від більшість кросоверів на ринку, теж має непоганий кліренс у 207 мм і великий зручний багажник. Далеко не всі кросовери зможуть запропонувати такі параметри за ці кошти.
В салоні Ford Tourneo Courier не розачарує, хоча певні риси «бюджету» тут відчуваються. Сама панель приладів створена за мотивами Ford Puma, але у Tourneo Courier пластик скрізь жорсткий. По центру тут взагалі якась незрозуміла пластикова полоса, яка буцімто навмисне створена, щоб збирати там пилюку. Та й до ергономіки і розмірів поличок у нас були питання. Тут так і не знайшлося місця, куди можна покласти свій смартфон, щоб він не випадав. Зато у мультимедіа є власна навігація. Є тут і чітка камера заднього огляду, парктроніки і автоматичне перемикання світла фар. А ще є підігрів керма, лобового скла і навіть зони склоочисника позаду – це дуже оцінять взимку. Але фари тут галогенові, а LED-тільки денні ходові вогні.
Зате всередині Tourneo Courier стільки простору, що діти можуть стояти у весь зріст, а над передніми пасажирами є ще й антресоль, куди можна закинути весь бумажний скарб.
Доречі, в багажнику теж місця повно, а збоку є ще й відкидні шухлядки, куди можна розмістити інструмент, ганчірки і різний мотлох.
Задній ряд сидіння складається у пропорції 60:40, так що можна вмістити ще й длинноміри, а багажний простір взагалі збільшується до 2162 л. Наприклад, ми легко розмістили всередині великий чоловічий велосипед на 28’ колесах. Це дасть змогу подорожувати позаду двом пасажирам і ще й вміститься декілька велосипедів.
Зазначимо, що платформа Ford Puma дається взнаки і Tourneo Courier не виглядає валким. Він чудово керується, непогано проходить повороти і зовсім не шумить на великих швидкостях. А ще Tourneo Courier непогано адаптований до поганих доріг і відпрацьовує дефекти покриття без пробоїв.
У підсумку тесту ми привезли витрату пального у 8,4 л100 км у міському циклі з корками і тягучками. На трасі Ford Tourneo Courier витрачає 6,5-6,7 л100 км. Це – забагато, у порівнянні з дизельними конкурентами. І тому для економних споживачів існує виключно електрична версія за 1 415184 грн.
Певний скепсис викликає і ресурс 1,0-літрового двигуна Ecobust. Проте в дилерському центрі нас заспокоїли, що цей двигун вже значно модернізований і досконалий. Це вже четверте його покоління і його встановлюють на більшість автомобілів Ford, починаючи від Fiesta і до Focus та Kuga. Є приклади, коли ці двигуни проїхали вже по 300 тис. км.
Наш зразок був з невеликим пробігом, але жодних лякаючи звуків чи вібрацій ми не відчували. Навпроти, двигун себе чудово продемонстрував і його вистачало завжди.
Технічні характеристики та прайс лист
Поиск
Подобные статьи
Відсьогодні в Україні змінено правила гри на авторинку
До цього, українець, який хотів продати своє ав...Volkswagen передав 1,5-мільйонну повністю електричну модель VW ID
«1,5 мільйона поставлених моделей ID. – це чітк...Тест-драйв Ford Tourneo Courier: Що прихововано за рюкзаком кур`єра?
Ще на старті нас приголомшили: Під капотом тут ...УБД матимуть 50% знижку на автострахування
Верховна Рада підтримала зміни до закону про ст...Продажі Tesla в Європі впали майже вдвічі
Компанія Ілона Маска продала лише 9945 авто в Є...