Тест-драйв Nissan Qashqai e-power: Що змінилося після рестайлінгу
Ну як ти? Гарно виглядаєш.
Дійсно, у Nissan Qashqai з’явилося зовсім нове «лице», нові вузенькі фари, моднє облицювання радіатора з сотами, нові бампери і нова графічна емблема. А ще додалися нові кольори, серед яких є фантастичний синьо-зелений преміям. Приділили увагу дизайнери і колісним дискам, які теж стали виглядати сучасніше.
Цікаво це бачити, як заграв гранями Qashqai тепер у фронтальній проекції. Це ніби твоя колишня змінила makeup, зачіску і колір волосся. Виглядає незвично, а від того й інтригуючи, але блиск очей доволі знайомий. Невже є зміни й всередині?
Як проявив себе електромобіль Nissan Qashqai e-Power під час вимкнень світла
Nissan Qashqai e-Power: електромобіль, який не боїться блекауту
Отже, знову нагадаємо що таке система E-power у Nissan і що вона дає. Nissan Qashqai e-power – це електромобіль, але він не потребує заряджання від розетки взагалі, а використовує для цього власний генератор, встановлений під капотом і який працює на бензині.
При цьому Nissan Qashqai e-power має окремий електродвигун потужністю 190 к.с. і моментом 330 Нм. Особливість системи E-power у тому, що процес підзаряджання може відбуватися будь-коли і будь-де, навіть на ходу. Тому власнику такого Qashqai не потрібно слідкувати за запасом ходу і не шукати доступні зарядні станції. Він просто їздить, але при цьому ще й заливає бензин у бак для генератора.
Батарею електромобіля в технології e-Power заряджає тільки власний двигун-генератор, навіть можливості підзарядки ззовні не передбачено. Тому й жодні блек-аути його не лякають. І саме ця особливість дає повну незалежність від електричних мереж нашому Nissan Qashqai. На ньому можна їздити навіть тоді, коли електрики взагалі не має у місті і мати запас ходу у 800-820 км – на стільки вистачить палива у баку.
В оновленому Nissan Qashqai система e-power залишилася таж сама. В нас було сподівання, що японці додадуть трохи запасу ходу на електрорежимі, але ні. Рестайлінговий Nissan Qashqai може проїхати ті ж 2-3 км виключно в електрорежимі на власній «батарейці», а далі вже запускається генератор і поповнює заряд. Робить він це самостійно, слідкувати за цим процесом не потрібно і власник помічає роботу генератора лише за «приборами» чи за звуком з-під капоту.
Отже, їде оновлений Nissan Qashqai так само, як і попередник. Але це не значить, що це недолік, бо як раз драйв в ньому нам і сподобався у дорестайлінговій версії. В рух Nissan Qashqai e-Power приводить саме електродвигун потужністю 190 к.с. з крутним моментом 330 Нм. Прискорення, як і властиво електрокарам, дуже динамічне. Розгін від 0 до 100 км/год – 7,9 с. Хоча суб’єктивно здається ще динамічніше. Є і різні режими руху: «економ», «стандарт», «спорт». При цьому прискорення відбувається дуже плавно, тому що Nissan Qashqai не має коробки перемикання передач.
Скільки споживає бензину Nissan Qashqai e-Power? Відповісти на це питання однозначно буде складно. Бо витрата пального залежить від режиму руху і може бути від 4,4 л/100 км до 6,9 л/100 км. (Це реальні цифри витрати за замірами AUTO-Consulting). Причому меншу цифру, на відміну від звичайних авто, Nissan Qashqai e-Power демонструє у місті, а більшу – на трасі. Вся справа в особливості технології e-Power.
Тобто у поведінці рестайлінгової версії ніяких відмінностей ми не помітили. Їде так само бадьоро, підвіска така само комфортна. А що ж змінилося у салоні?
Нам дісталася максимальна версія Tekna+, як і на попередній моделі. Тобто порівнювати будемо спів ставні комплектації. А в салоні змін майже не помітно. Лише трохи якісніше стали матеріали обивки сидіння, з’явилося трохи алькантари і інше оздоблення деяких панелей. У всьому іншому – це той же самий цілком просторий і сучасний Qashqai. А ще трохи змінилася графіка на цифровому дисплеї. От і все. Тобто це той випадок, коли рестайлінг провівся за рахунок «косметики», а характер, особливості залишилися ті ж самі.
У випадку з Nissan Qashqai e-power – це може й добре, бо автомобіль був доволі збалансованим, та й його вартість від 1,5 млн грн. – є одна з найкращіх у класі.
Відверто, нам би хотілося, щоб при цьому оновлені у Nissan Qashqai додалося не лише зовнішніх змін, а став трохи більшим запас ходу в електрорежимі, щоб можна було проїхати без генератора триваліший час. Але зрозуміло, що це додасть ваги автомобілю і вплине на його характер. Тому у Nissan вирішили не руйнувати створений баланс і залишили як є.
То ж наша зустріч з «колишнею» у новому «образі» пройшла, як і очікувалося. Зовнішність змінилася, а от характер – ні.
Отже, підсумовуючи враження, ми знову відмітимо, що Nissan Qashqai залишив приємні враження, він динамічний, комфортний, адаптований для умов Україні, а особливо частих відключень електрики. І цього вже досить, щоб розглядати його, як одного з кандидатів при купівлі сімейного кросоверу.
Детальніше про ціни та комплектації дивіться на Nissan.ua
На електромобілі до Львова за 5 годин. Чи це реально?
Поиск
Подобные статьи
Volkswagen впроваджує нову стратегію найменування моделей
Томас Шефер, генеральний директор бренду Volksw...На виставці IAA MOBILITY 2025 у Мюнхені буде представлений і український стартап
Раніше ми вже розповідали про їх легкий вантажн...У серпні відбувся корінний злам на українському авторинку
Що було драйвером повернення до зростання автор...В Україні почали забудовувати автопаливозаправники на шасі ще одного бренду
Виготовили 4 нові односекційні автоцистерни міс...В Україні офіційно дебютував електричний пікап JAC T9 EV
Виставка «Електроспектива» – це уніка...