Тест-драйв Nissan Qashqai e-power: Що змінилося після рестайлінгу
Ну як ти? Гарно виглядаєш.
Дійсно, у Nissan Qashqai з’явилося зовсім нове «лице», нові вузенькі фари, моднє облицювання радіатора з сотами, нові бампери і нова графічна емблема. А ще додалися нові кольори, серед яких є фантастичний синьо-зелений преміям. Приділили увагу дизайнери і колісним дискам, які теж стали виглядати сучасніше.
Цікаво це бачити, як заграв гранями Qashqai тепер у фронтальній проекції. Це ніби твоя колишня змінила makeup, зачіску і колір волосся. Виглядає незвично, а від того й інтригуючи, але блиск очей доволі знайомий. Невже є зміни й всередині?
Як проявив себе електромобіль Nissan Qashqai e-Power під час вимкнень світла
Nissan Qashqai e-Power: електромобіль, який не боїться блекауту
Отже, знову нагадаємо що таке система E-power у Nissan і що вона дає. Nissan Qashqai e-power – це електромобіль, але він не потребує заряджання від розетки взагалі, а використовує для цього власний генератор, встановлений під капотом і який працює на бензині.
При цьому Nissan Qashqai e-power має окремий електродвигун потужністю 190 к.с. і моментом 330 Нм. Особливість системи E-power у тому, що процес підзаряджання може відбуватися будь-коли і будь-де, навіть на ходу. Тому власнику такого Qashqai не потрібно слідкувати за запасом ходу і не шукати доступні зарядні станції. Він просто їздить, але при цьому ще й заливає бензин у бак для генератора.
Батарею електромобіля в технології e-Power заряджає тільки власний двигун-генератор, навіть можливості підзарядки ззовні не передбачено. Тому й жодні блек-аути його не лякають. І саме ця особливість дає повну незалежність від електричних мереж нашому Nissan Qashqai. На ньому можна їздити навіть тоді, коли електрики взагалі не має у місті і мати запас ходу у 800-820 км – на стільки вистачить палива у баку.
В оновленому Nissan Qashqai система e-power залишилася таж сама. В нас було сподівання, що японці додадуть трохи запасу ходу на електрорежимі, але ні. Рестайлінговий Nissan Qashqai може проїхати ті ж 2-3 км виключно в електрорежимі на власній «батарейці», а далі вже запускається генератор і поповнює заряд. Робить він це самостійно, слідкувати за цим процесом не потрібно і власник помічає роботу генератора лише за «приборами» чи за звуком з-під капоту.
Отже, їде оновлений Nissan Qashqai так само, як і попередник. Але це не значить, що це недолік, бо як раз драйв в ньому нам і сподобався у дорестайлінговій версії. В рух Nissan Qashqai e-Power приводить саме електродвигун потужністю 190 к.с. з крутним моментом 330 Нм. Прискорення, як і властиво електрокарам, дуже динамічне. Розгін від 0 до 100 км/год – 7,9 с. Хоча суб’єктивно здається ще динамічніше. Є і різні режими руху: «економ», «стандарт», «спорт». При цьому прискорення відбувається дуже плавно, тому що Nissan Qashqai не має коробки перемикання передач.
Скільки споживає бензину Nissan Qashqai e-Power? Відповісти на це питання однозначно буде складно. Бо витрата пального залежить від режиму руху і може бути від 4,4 л/100 км до 6,9 л/100 км. (Це реальні цифри витрати за замірами AUTO-Consulting). Причому меншу цифру, на відміну від звичайних авто, Nissan Qashqai e-Power демонструє у місті, а більшу – на трасі. Вся справа в особливості технології e-Power.
Тобто у поведінці рестайлінгової версії ніяких відмінностей ми не помітили. Їде так само бадьоро, підвіска така само комфортна. А що ж змінилося у салоні?
Нам дісталася максимальна версія Tekna+, як і на попередній моделі. Тобто порівнювати будемо спів ставні комплектації. А в салоні змін майже не помітно. Лише трохи якісніше стали матеріали обивки сидіння, з’явилося трохи алькантари і інше оздоблення деяких панелей. У всьому іншому – це той же самий цілком просторий і сучасний Qashqai. А ще трохи змінилася графіка на цифровому дисплеї. От і все. Тобто це той випадок, коли рестайлінг провівся за рахунок «косметики», а характер, особливості залишилися ті ж самі.
У випадку з Nissan Qashqai e-power – це може й добре, бо автомобіль був доволі збалансованим, та й його вартість від 1,5 млн грн. – є одна з найкращіх у класі.
Відверто, нам би хотілося, щоб при цьому оновлені у Nissan Qashqai додалося не лише зовнішніх змін, а став трохи більшим запас ходу в електрорежимі, щоб можна було проїхати без генератора триваліший час. Але зрозуміло, що це додасть ваги автомобілю і вплине на його характер. Тому у Nissan вирішили не руйнувати створений баланс і залишили як є.
То ж наша зустріч з «колишнею» у новому «образі» пройшла, як і очікувалося. Зовнішність змінилася, а от характер – ні.
Отже, підсумовуючи враження, ми знову відмітимо, що Nissan Qashqai залишив приємні враження, він динамічний, комфортний, адаптований для умов Україні, а особливо частих відключень електрики. І цього вже досить, щоб розглядати його, як одного з кандидатів при купівлі сімейного кросоверу.
Детальніше про ціни та комплектації дивіться на Nissan.ua
На електромобілі до Львова за 5 годин. Чи це реально?
Поиск
Подобные статьи
Чим здивувала чеська Jawa
Нещодавно у Чехії побували кореспонденти AUTO-C...Opet пропонує моторні оливи для MAN, DAF та інших авто Euro-5
Багато брендів мастильних матеріалів можуть дем...В Україні набирають популярність потужні самоскили SHACMAN Х3000
Самоскид SHACMAN завжди славився своєю якістю т...Автомобілі-«Фантоми» знову виїдуть на дороги для фіксації порушень ПДР
«Система дуже ефективна і дуже дороговарті...Який активний парк транспортних засобів в Україні? З`явилось непряме підтвердження
При чому, це саме активний парк, який експлуату...